[gb]Kingdom Under Fire II[/gb] Ontwikkelaar: BLUESIDE Uitgever: Phantagram Genre: Strategie hack ‘n slash Platform(s): Xbox 360 Spelers: Onbekend Releasedatum: 2e kwartaal 2010 Officiële Website: http://www.kufii.com/ENG/ XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1705/kingdom-under-fire-ii/ [gb]Informatie/gb] Het vervolg op de Kingdom Under Fire strategiereeks moet alles behalve een normale strategietitel worden. In de single-player spelmodus zullen de menselijke krachten en de duistere krachten tegen een nieuwe nog onbekende derde factie zullen moeten strijden. Deze single-playermodus moet dieper worden en meer uitdagingen bieden, zoals onder andere een uitgebreide en realistische manier om kastelen te belegeren, met duizenden soldaten op het scherm en gigantische eenheden zoals draken en belegeringsmachines. Ruim honderd verschillende troepen zijn van de partij. Het verhaal zal logischerwijs een vervolg zijn op de avonturen van de helden uit Bersia in de eerste games en verder bouwen op de bekende, maar ook vele nieuwe karakters in het speluniversum. De gameplay zal alle positieve onderdelen van de vorige delen bevatten, maar deze uitdiepen en verfijnen waar nodig, terwijl een aantal nieuwe mogelijkheden geboden wordt voor de besturing van de belegeringswapens en de logische schaalvergroting van de legers. Naast de campagnes moeten vooral de online spelmodus, waarin gamers hun tactische vaardigheden en getrainde legers tegen elkaar kunnen laten strijden de hoofdmoot worden van de nieuwe Kingdom Under Fire titel. [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gb]Opmerkingen/gb]
Dat ziet er mooi en veelbelovend uit! Ik had deel 1 ook gespeeld, was niet zo heel ver gekomen. Maar van wat ik had gespeeld was het de moeite waard! Willem z'n droom is eindelijk in vervulling gegaan.
Als dit spel waarmaakt wat het belooft is dit voor mij een must have. Heb zelf met veel plezier WOW gespeeld en dacht dat de volgende logische stap in de MMO mogelijkheden real time gevechten zijn in plaats van turn based. Hoop dan wel dat de combat goed uitgewerkt is. Een vecht systeem zoals Oblivion lijkt me niet echt fijn spelen. Een combat systeem waar je 3rd person speelt zoals een prince of persia of ninja gaiden lijkt me wel vet spelen.
Als het maar niet zo'n typische koreaanse hack and slash game wordt, beetje knopje indrukken en maar hopen op het beste.
Hier heb ik nou al die tijd op zitten wachten . Een waardig vervolg van een meesterlijke game in plaats van die eentonige hack n slash crap. Ben benieuwd hoe de multiplayer gaat uitpakken.
Ik weetniet wat ik er van moet verwachten, ik bedoel word het dan een soort van KuF? De Screenshots zien er echt geweldig uit!
Ik heb je vaak (willem) horen orakelen over deze game. (nou'ja de voorganger) Ben zeker van plan deze game in de gaten te houden .
Ik weet niet of je N3 gespeeld hebt, of Circle of Doom, maar zo is het vechten ongeveer. Dus wanneer je zelf het zwaard ter hand neemt en neit alleen tactische bevelen geeft. Knoppen rammen kan, maar je kan ook combo's doen, Special Powers of de hulp van officieren inroepen. Als je de vijandige leider uitschakt schakel je automatsich de hele troep die aan die leider vastzit uit. Het onderhouden van de server denk je? Ik weet het niet. Het is namelijk wel zo dat er duizenden personages op beeld zijn, maar die worden dan wel bestuurd door maar enkele spelers. Het vechten zelf had niet enorm veel diepgang in The Crusaders en Heroes. Gelukkig zat er veel meer in de game dan vechten alleen, zoals de tacktiek en het upgraden/bewapenen van je leger. Ben zelf ook benieuwd naar die bijzondere MP. Hóe het werkt bijvoorbeeld. Het word net als The Crusaders en Heroes. De MP echter gaan ze eens flink onder handen nemen, het MMOARTS dus. Klopt, alhoewel er dus ook info is te vinden over nieuwe belegeringsmethoden voor kastelen e.d.
Kingdom under Fire 2 Q&A In het kort samengevat: - 150 jaar na The Crusaders/Heroes - Nieuwe factie: Encablossians, wat allerlei mutanten zijn die via Encablasso het continent Bersia (waar het spel zich afspeelt) betreden - Regnier voert (onder andere?) de Encablossians aan - MMO en singleplayer staan los van elkaar - Singleplayer bevat de zelfde elementen, diepgang, verhaalvertelling en loopt eigenlijk hetzelfde als die in The Crusaders/Heroes - In het MMO gedeelte heb je net als in andere MMO's item trading, levelling, guilds, equipment, experience, clans, etc. etc. etc. - Je kan gigantische gevechten opzetten met vrienden - Je kan kastelen belegeren of verdedigen - Het MMO aspect kent verschillende seasons. Een season is over wanneer een van de drie facties de gehele spelwereld heeft overgenomen. - Het MMO gedeelte gaat waarschijnlijk periodiaal geld kosten - Het spel is op iets minder dan 40% en staat gepland voor 2009 The vamps are back! Dit gezicht is echter geheel onbekend voor mij en ben dus benieuwd wat voor (half)vampier nu opduikt. We zijn immers 150 jaar verder in de tijd na de Encablossa crisis. Regnier tegen de nieuwe gozer, well als wallpaper, maar denk dat hier wel genoeg aanwijzingen liggen dat Regnier weer eens flink de pestkop gaat uithangen.
Kingdom under Fire II Debut Trailer [gt]42670[/gt] Nog nooit iets van de reeks gehoord of gespeeld, maar na deze trailer te hebben gezien is de kans groot dat ik deel 2 wel ga kopen. Meeste videomateriaal uit de trailer is ingame als ik mij niet vergis, want het ziet er werkelijk zo mooi uit
Een vriend van me heeft de eerste games gespeelt op de eerste X Box,en zelf heb ik toen even met die duistere aanvoerdster en haar leger gespeelt. En die hadden best wel grove uitlatingen wat wel cool was,voor een game hoor je dat niet vaak. Ben wel benieuwd hierna,ziet er al tof uit.
Ik wist zelf ook van te voren dat het hoogstwaarschijnlijk PC zou zijn, wacht wel af hoe het op de 360 eruit gaat zien, anders op PC.
Screens Nog meer screens Hoe kun je nou niet gehyped zijn voor een game zoals Kingdom Under Fire II na die trailer en screens te hebben gezien!