Zojuist de demo gespeelt vondt het echt wel tof hoor! Bewegingen gingen echt lkkr veel items alleen om te slaan had je SP nodig was steeds op loop je daar beetje te nixe tussen die beeste was wel zonden.En je moest een pad volgen waar steeds groep beesten kwamen aanrenne beetje eentonig na 30min spele al is jammer.
Dat de mensen zeuren over de SP snap ik niet. Je moet de balans zoeken tussen SP-opwaarderende en comsumerende wapens, items en kleding. Dan is het geen probleem.
Ik heb 'm nu een uurtje of drie gespeeld, en hij is in mijn optiek aardig geslaagd. Geen toppertje, maar toch een spel waar je je de nodige uren mee kunt vermaken. De online co-op mode is zeer leuk, vooral als iedereen van ongeveer hetzelfde niveau is en je gebieden betreedt die je nog niet eerder gezien hebt.
Jep. Volgens mij ligt 'ie nog niet in de winkel. Ik heb in ieder geval een reviewexemplaar. Is prima! Zo goed ben ik ook nog niet hoor, ben net level 16 ofzo .
na de demo gespeeld te hebben kom ik tot de volgende conclusie... dit is vet!. ik zie dat mensen dit spel al hebben, is ie al uit en waar hebben jullie hem al zien liggen? Thanks!
Heb de demo ook vandaag gespeeld, gevechten zijn soms meer van het zelfde maar toch zorgen de verslavende RPG elementen dat je blijft spelen! Ik speelde die paladin en had een shield + warhammer. Mijn SP regen was voldoende om er voor te zorgen dat ik continu kon slaan. Helaas komt DMC4 ook over een dikke week uit anders had ik dit spel zeker meteen gehaald, nu zal het 2-3 week later worden.
Nee, maar ik moet hem natuurlijk bespreken, dan moet ik ook even online proberen! (offline is waardeloos, is voor online gemaakt, anyways, begreep ik)