[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je daarmee? Het is toch logisch dat dat er op zit?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee en ja. Er is nog onduidelijkheid of deze alleen digitaal ether signaal kan ontvangen of dat deze ook geschikt is voor Kabel TV. Als deze ook geschikt is voor Digitale Kabel TV dan heb ik ook binnenkort een PS3 thuis staan :)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik snap er iig weinig van. Wat houdt het in als dit ook voor Digitale kabel tv is?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan wordt je PS3 ook een HDD recorder en kan je dus live tv opnemen en pauzeren :) De PS3 heeft zo veel leuke extra's (Blu Ray, Remote Play, Home, TV recorder, Folding@Home, PS3 Eye, Linux)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarbij je, neem ik aan, wel een digitaal abo moet hebben?

    Ach mij maakt het ook niet erg veel uit. Als ik 2 uur tv per maand kijk is het veel :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat het ook met een normale antenne kan .. ik heb nog geen idee .. het is ook onduidelijk of deze ook naar Nederland komt.
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou blind of zie ik geen online mode in F1 japanse versie, of is die daar nooit ingezet, anders kan ik nooit de rumble erin gooien.
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Play TV is alleen aangekondigd als een apparaat voor de ontvangst van signalen uit de ether, met een antenne dus. Zo'n signaal is iets heel anders dan een kabel signaal. Digitale kabel televisie hiermee ontvangen kan je wel helemaal vergeten want daar heb je een smartcard plus bijbehorende decoder voor nodig en die zijn vaak weer aan elkaar gekoppeld.
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nooit gedacht dat ik een ps3 zou kopen, maar ik heb er een gehaald vandaag (Sony mag een bosje bloemen naar MS sturen). Voor 439 euro bij de Bart Smit met R&C erbij. Tot nu toe bevalt het me uitstekend moet ik zeggen. Playstation Network is iets zakelijker en iets trager dan Xbox Live, maar voor een gratis service is het prima. En wat is ie stil vergeleken met de 360!! Niet normaal.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de speqs heeft de Playtv Box 2 DVB-T tuners.
    Deze zijn dan alleen geschikt voor de gratis ontvangen zenders (Ned1 , Ned2 , Ned3 en de regionale omroepen ).

    De kabelaars gebruiken helaas DVB-C !!!!!
     
  11. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    From PS3Scene.com

    » Blu-ray Region Code Workaround for Some Movie Titles? Article posted by XanTium | 26-1-2008 0:08 | Permalink | Digg News » Comment article

    From avforums.com:
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met andere woorden er zit een Bug in de Blu-ray's van New Line.

    Krijg de normale regio1 dvd's met geen mogelijkheid aan de praat op de PS3.

    Op de achterkant van mijn Sony DVD/SACD speler staat een Regio2 sticker , maar ontdekte toevalig dat deze helemaal regiovrij is.
     
  13. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom er net achter dat je de harde schijf van je pc via wifi kan streamen naar de ps3, werkt echt geweldig.

    Jammer alleen dat de mediaplayer alleen met met native videobestanden overweg kan......is daar nog een oplossing voor?
     
  14. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo medegamers,

    Er schijne nogal wat piepcodes te bestaan voor de ps3, welke enige vorm van betekenis met zich meebrengen.
    Vandaag de Sony helpdeks gebeld, en die wisten mij te melden dat wel meer mensen hier last/irri van hadden maar er geen algemeen bekende fout aan vast schijnt te zitten.

    Wat is er dan aan de hand?

    Nou, mijn ps3 piept 3maal bij het uitzetten van het systeem. Goh niet erg, wat zeur je nu toch? ja dat dacht ik eerst ook, maar na wat verder zoeken schijt de ps3 zich dan te resetten. Goh nou-en wat dan nog, hij doet het verder toch prima. Ja ook dat. Maar ik ben gewoon te bang om een 500 euro kostend systeem het na een tig jaar begeeft zonder garantie omdat hij constant reset!

    Wat doe ik, zodat meneer gaat piepen (3x)

    Ik log in, ga gamen, online/ofline maakt geen verschil. Na een tijdje aan te hebben gestaan, gaat het kreng (sorry) maar moeilijk uit. Dus langzaam en begint de schijf nog wat te ratelen. Net voor het uitgaan wat zo ong 10sex in beslag neemt laat hij dus de alom bekende pieppieppiep klinken. Hierna schakelt hij zichzelf uit.

    Wanneer doet hij het niet?

    Hij doet dit niet wanneer ik het systeem aan zet, en hierna weer afsluit. Mijn eigen opinie is dus, hij is ergens mee bezig tijdens het afsluiten. Hdmi aangesloten, optsich aangesloten, i-net aangesloten, spel uit de disclezer, afgemeld van mn account, geen cards in cardreaders (60gb model), alles afgesloten en de schijf geeft geen kick meer, (lampje is dus uit)

    Wie deelt mijn smart? aangezien gedeelde smart halve smart is.
     
  15. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh........hij piept toch altijd bij het aan en uitzeten?

    Works as designed..........toch?
     
  16. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij piept hij 3maal bij het uitzetten. Dus: biepbiepbipe snel achter elkaar. Normaliter piept hij 1x tijdens het aan en uitschakelen.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij het aanzetten piept ie normaal 2x en bij het uitzetten 1x. Als je de instelling reset (kan je doen de powerknop 5 seconden ingedrukt te houden) dan piept ie 3x en dan moet je je beeld weeral instellen enzo.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb de 60gig versie. En bij mij piept hij 1x als hij aangaat en als hij uitgaat piept hij niet.
    Als hij reset dan piept hij 3x.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben ik gek.....ik hou altijd gewoon de powerknop even ingedrukt, hoe moet ie dan uit? :+

    edit: niet helemaal waar: meestal via de controller besef ik net. Ps butten ingedrukt en dan turn off system. Echter soms ook via de voorkant, dan moet ie toch even ingedrukt?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.594
    Leuk Bevonden:
    8.695
    Gewoon 1 keer ff snel tappen op het power"knopje". Het is geen 360 :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina