Ik speel alles maar nu vooral COD2 PG3 EN SR gamertag: DRUG DEALER NL ik houd niet van engelse tegenspelers
ik ben mischien een beetje voorbarig aangezien ik nog geen xbox360 heb haha maar ik ga hem binnen 2 weken aanschaffen inclusief Test Drive Unlimited. dus voeg me maar alvast toe aan je lijst, zodat ik alvast wat mensen heb om mee te cruisen http://live.xbox.com/member/mariovisser
nu is mijn friendslijst ook nogal erg leeg.. mensen voor Gears of War / NFS Carbon en Test Drive Unlimited zijn meer dan welkom.. GameTag : dj el renegado
Een aantal iemanden gezocht voor Texas Hold 'em, misschien iemand die GoW wil uitspelen en waarmee ik Dom kan spelen, en een gelijkwaardige tegenstander voor PES 6 (heb het spel bijna 3 weken )
ik speel gears of war en rainbowsix vegas en prg 3 online dus moet maar even kijken toevoegen kan altijd gametag : leunstoel
Voeg me ook even toe ... \o/ Gears of War Call of Duty 3 of andere games :b: Voor de lol of voor een paar achievements...kom maar op , kerels Edit : Mijn Gamertag is : Rob X Tiger
Ik zoek iemand die mijn stof kan happen in burnout Paradise. Denk jij mij te kunnen bijhouden? voeg me dan maar toe, Towel1stPlace \o/
Ik zoek iemand die gezellig samen met mij bier wil tappen in Root Beer Tapper, echt helemaal niemand van mijn friendslist heeft dat... Voeg me maar toe
Zijn er nog mensen die de Undertow Achievements nog niet hebben? Ik wil hem nog een keer met 1 of meerdere mensen even op ultra uitspelen, en misschien ook even wat ranked spelen voor die achievements.
Ik zoek mensen die zin hebben in een potje commanders attack of the genos. Daarnaast zijn mensen met smash tv, joust street fighter en streets of rage ook van harte welkom.