Voor wat betreft de stunt run in het stadion. Zorg er wel voor dat je een speed car hebt waar de burnout combo doortelt (dat is niet bij allemaal het geval). Je kunt dan als de klok op 0 staat gewoon door blijven rijden binnen de combo. Bij 45x burnout passeer je de 1.000.000
Voor de straat tijden, de klok gaat lopen als je vanaf een uiteinde een straat in rijdt. Rij dan zo snel mogelijk tot het einde van de straat om een record te zetten. Zilver naambord betekend dat je of een record tijd of een record showtime hebt neergezet. Goudkleurig dan heb je ze beide. (ps: om te activeren, druk richtingtoets naar boven)
Klopt het dat voor de online tijden en showtimes je alleen de score van je vrienden ziet? Heb wel gemerkt dat als iemand uit mijn friendslist een nieuw record neer had gezet ik daar een melding van binnen krijg.
Eergisternacht Burnout Skills achievement gehaald!
In 8 Player online Freeburn lead 6 of the Today's Best Scores. \o/
Was ff werken, dacht ik net mijn 6e te scoren had iemand anders weer 100 yards langer "oncoming" gereden. Heb de achievement "ping" uiteindelijk gemist waardoor ik opeens 8 van de 9 best scores had. De weg naar 1000/1000 ligt nu open...
Laatst bewerkt: 28 jan 2008