Splitscreen / Co-OP / System Link / Xbox Live (Arcade) / Xbox 360 games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 jan 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224


    Game
    Genre
    Offline Players Per Console
    Online Players Per Console
    Online Players
    Offline Co-op Players
    Online Co-op Players
    System Link Players Per Console
    System Link Players
    Note
    Game
    Genre
    Offline Players Per Console
    Online Players Per Console
    Online Players
    Offline Co-op Players
    Online Co-op Players
    System Link Players Per Console
    System Link Players
    Note
     
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je Rainbow Six samen de single player doen (verhaallijn dus)? Via xbox live dan, niet via splitscreen.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit moet ik ook ff kwijt: Wat is de Co-op in GRAW bagger :eek: Lijkt helemaal niks op de SP.
    • Het lijkt wel alsof je op ijs loopt
    • Je kan niet meer dekking zoeken achter een muurtje :confused:
    • Het aimen gaat opeens k*t.
    • Het is opeens een (slechte) FPS geworden.
    • Als je dood gaat kan je partner je niet helpen (Zoals jij wel met je team kan in de SP)
    • De graphics... Wat is daarmee gebeurt? =(
    • Nightvision is niet te gebruiken, want als je dat doet wordt het allemaal 1 grote witte waas (als iemand beweegt)
    • Die rode omlijningen gaan veel te snel weg bij je vijanden. Het beeld is al gehalveerd, en dan moet je ook nog eens iedere keer opnieuw gaan speuren waar die gasten zitten. Tot ze opeens het hoekje om komen gerend en me dood schieten. :'-(

    Bah :mad:
    Is de co-op door een ander team gemaakt dan de Singleplayer?
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ah ga je dus toch eindelijk RSV kopen? Jep je kan de game co-op spelen via Live alleen is het verhaal wel iets aangepast.
     
  6. Steviewonder26

    Steviewonder26 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    hee fardo, je hebt me hiernaar door verwezen vanuit de onderstaande thread, maar dit is dus niet wat ik bedoel en dit is voor mij ook echt niet handig omdat ik hier mijn info niet vandaan kan halen!
    als het wel kan hoor ik het graag van je!!

    maar ik wordt hier niet wijzer uit

    had deze al zien staan maar dit is echt niks voor mij snap er de ballen niet van wil gewoon even weten welke spellen er met een guest functie zijn zodat ik ze met een vriend online kan spelen

    bijv cod2 zie ik op de achterkant staan 1 tot 4 spelers live kan die en zo maar waar moet ik op letten dat die kan wat ik dus wil!

    alvast bedankt!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als het goed is staan in deze thread ook Guest spelers. Het is wel handig om deze info op 1 plek te gaan zetten, want het verleden heeft uitgewezen dat soort gelijke threads naar beneden zakken. Het probleem is dat nergens goed is gedocumenteerd welke Xbox games een Guest optie / system link optie etc hebben. 6-10 doosjes heeft verkeerde info.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien een idee om in de topics hier rond te vragen wat, wat ondersteund aan de game?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je me daar mee wilt helpen graag. Ik ben nu bezig met een uitgebreide excel sheet, welke ik hier ook ga posten :) maar hoe meer info hoe beter ;)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Game: Burnout Paradise
    Genre: Racing
    Game modus: Race, Road Rage, Stunt Run, Free Burn, Burning Route en Showtime


    Xbox 360

    Splitscreen: Nee
    Singlescreen: Ja
    Co-Op: Ja

    Systemlink

    Aantal spelers (totaal): 0
    Aantal spelers (per xbox): 0
    Splitscreen: Nee
    Co-op: Nee

    Xbox Live

    Aantal spelers (totaal): 8
    Aantal spelers (per xbox): 1
    Guest spelers: 0
    Splitscreen: 0
    Co-op: Ja
    Extra's: Downloadable Content

    Game modus:
    Race ( De naam zegt het al Race van de start naar de finish, vind de snelste weg doormiddel van shortcuts etc )

    Road Rage ( Maak zoveel mogelijk takedowns binnen een bepaalde tijd ),

    Stunt Run ( Haal een zo hoog mogelijke score door te stunten met ja auto )

    Free Burn ( Dit doe ja inprinciepe automatisch vrij rondrijden door de stad )

    Burning Route ( Elke auto heeft zijn eigen Burning Route haal je de burning route? dan unlock je een betere versie van de auto waar je in rijd )

    Showtime ( Dit is ongeveer het zelfde als Crash uit de vorige delen: maak zoveel mogelijk autos kapot waardoor je schade vericht, heb je het vorige record verbroken? dan heb je de weg overwonnen en staat hij op jouw naam

    Andere opties: Je kan de vision cam gebruiken om fotos te versturen als je ge take downed? word, en fotos ontvangen als je een take down maakt. en je kan hem gebruiken om je eigen hoofd op je rijbewijs te zetten

    Thnx Furious Devil
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zal ook wel even wat topics rondgaan straks en/of vanavond. Is het een idee om dit allemaal in de beginpost te stoppen of bedoelde dat je van elk spel wilt weten wat het ondersteund, en dat in een exel sheet? :) Laat het mij even weten.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat zal inderdaad ook erg handig zijn. Ik moet nog even nadenken over een nieuwe thread. Waar alleen dit soot dingen in komt te staan :)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is natuurlijk ook een oplossing. ;) En dan per spel, alle ondersteuningen in een spoiler?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt altijd een beperking qua tekst .. dus ik denk dat ik gebruik ga maken van links ;)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat kan ook ja. Daar had ik niet eens aan gedacht.. Het maakt het wel overzichtelijk. Top, we zullen zien hoe het gaat uitpakken. :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Deze thread stampt uit 2006, dus het loopt niet erg storm. Ik ben momenteel bezig met de oude games uit te zoeken, maar als men hier de actuele populaire games hier post zou het op zich erg helpen. Dan ehbben we straks een goede database :)
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil wel helpen het database onderhouden? (Heb bij diverse websites ook al een database onderhouden) Maar dit is iets makkelijkers denk ik zo. Als het zover is, laat het mij weten via PM. Ik ben graag bereid te helpen. Ik zal even wat info opzoeken op het internet, en even wat topics nagaan.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Internet is niet echt te vertrouwen. wordt dus gewoon vargen aan mensen die het spel hebben ;) . Voorlopuig doe ik het even via deze thread wat handiger ...
     
  19. Steviewonder26

    Steviewonder26 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    nou in 1 dag ongeveer net zoveel reacties als in 1 jaar dus met dat in het achterhoofd loopt het toch aardig storm

    maar het zou mooi zijn als er eens een overzichtelijke thread omtrent deze zaken komt, kon vandaag nog gelukkig een spel terugbrengen wat niet aan opties had wat ik verwachtte op basis van de info op de achterkant, maar haal liever in 1 x het goede spel!

    is het niet handig om ook een soort van standaard vragenlijst te maken als mensen info voor je hebben zodat je duidelijke info hebt/krijgt?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb .. zou best handig zijn. heb je suggesties :) altijd welkom namelijk
     

Deel Deze Pagina