De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconian

    Laconian Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm kheb een vraagje. IK heb een tb jeweetwel: Samsung:p En die is 1366 X 768. Wanneer ik dan een programma wil kijke en ht op 16:9 zet is ht uitgerekt enzo, dus moet ik breedbeeldzoom instelle en dan is 't beter maar soms zie je de ondertitels niet goed want er komt geen volledig scherm op. :mad: Wat moet ik doen??

    /Mod Ten eerste moet je een beetje op je spelling letten, dat maakt het voor je medeforummers wel zo gemakkelijk ;) ~ Kevf
     
  2. Laconian

    Laconian Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ja srr e maar ht moet Tv zij daar vanboven en boven rechts ook 16:9
     
  3. Laconian

    Laconian Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    16 : 9
    ok! :p
     
  4. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik de volgende keer gewoin edit aub, ps ik heb me niet laten verleiden :) liep vrijdag al uit te zoeken en zag zaterdag de reclame.. Kwam dus mooi uit.. Dacht ik :mad:
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Laconian, kun jij niet even normaal typen? ik vind dt bna nt te lzen. snpie.
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gisterenavond een paar foto's geschoten (offscreen dus) van mijn Sony 40V3000.

    Helaas hebben we geen beste camera voor dit soort foto's. Hij verandert de kleurenbalans in bepaalde mate, overbelicht hier en daar en daarnaast zijn de foto's wat onscherp. Helaas heb ik geen tripod. Inzoomen én met stille hand foto's maken is voor mij onmogelijk met deze camera :)

    Hoe dan ook; hier wat foto's:

    The Hulk HD-DVD via HD-XE1 afgespeeld:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Half Life 2 op de 360:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Had heel wat spectaculairdere plaatjes kunnen hebben, als ze maar niet verkloot waren hehe. Zal vanavond eens kijken of het wat is om niet in te zoomen en dan achteraf alles eromheen eraf te knippen. Is een 8 MP camera, dus er zou nog wel wat over moeten blijven.
     
  7. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    LOL :lol: je mag nooooooooooooooooit een plasma liggend vervoeren :eek:
    en al helemaal niet zo.
     
  8. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan er anders eigenlijk gebeuren? We hebben ook een 107cm Plasma van Phillips.. Die was echt zo overdreven ingepakt.. allemaal pallets erom heen en rechtop etc :p Die 94" LCD Phillips was gewoon in piepschuim gedouwd :)
     
  9. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag een plasma wel liggend vervoeren ,maar niet de voorkant op de grond!
    Anders...een heerlijke barst op je scherm.
    Als het kan staand anders liggend.
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net de LE37M86BD gekocht bij de mediamarkt met 19% korting voor 840 oid. Ze hadden hem alleen niet meer op voorraad dus dat wordt ff wachten.


    Iemand ervaring betreffende de wachttijd??
     
  11. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zeiden ze, maandag bestellen donderdag binnen, gaat hier om een 26" maar zal zelfde zijn!
     
  12. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    MM Groningen vertelde mij dat die korting niet geldt bij bestellingen. Kan verschillen per MM, maar dat was wel suck.
     
  13. Eisenhorn

    Eisenhorn Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik deze vraag voor de ZOVEELSTE keer moet vragen. Jullie raden het vast wel....ik wil ook een LCD aanschaffen.

    Ik heb veel goeie verhalen over Samsung gehoord, maar ik vind het design niet ECHT super. En bijna niemand gebruikt de game mode.

    Nu denk ik erover om een Sony aan the schaffen uit de KDL32-serie voor max 800 euro, en ik heb er al een paar op het oog, maar wat is het verschil tussen de 2530, 3000 en 3020. Is de 3020 het nieuwste? En dan nog het verschil tussen al die letter, ik word daar KNETTERGEK van!

    Zijn deze tv's goed om met de 360 op te gamen?
    Is schermcontrast 1600 goed genoeg of 1800 beter?
    Heeft iemand ervaring met de Sony?
    Zijn de kleuren goed in te stellen?
    Voor welke zouden jullie gaan?

    Ik heb het halve forum doorgespit en rondgekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben nog een HDTV-maagd, dus bijna alles is waarschijnlijk beter dan mijn veel kleinere scherm. Hulp en advies zou geweldig zijn. Alvast bedankt.
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Ik ben sinds een paar dagen de gelukkige eigenaar van een le32r81B.

    Nu wil ik hem aansluiten op mijn PC.

    Had een HDMI - DVI kabel gekocht, hoopte zo hd films te kunnen kijken via pc op de tv.

    Achter in me tv de hdmi de dvi naast me vga in de pc.

    Alleen de tv zegt, kabel controleren. En bij het in en uithalen van de kabel is al 2 keer stroom in huis uitgevallen.

    Is dit niet mogelijk met deze kabel of wat doe ik verkeerd ?

    En welke kabel moet ik dan wel hebben ?
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij geldt dat wel. Ik heb al 150 euro aanbetaald en het bedrag staat gewoon op de bon...

    Bestaat er trouwens een betaalbaar apparaat waarmee ik een hd film van mn pc draadloos naar mn tv kan zenden? Een vga of hdmi kabel lijkt me ook weer zo'n gedoe..
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2008
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb je je xbox niet op het netwerk aangesloten?
     
  17. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nog geen xbox, maar die ga ik over een weekie ofzo ook maar halen. Kan ik die dan via mn normale internetkabel die in mn router gaat verbinden met mn computer om films te streamen?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit ding is niet draadloos.
    [​IMG]
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja dat kan
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog steeds niet over uit, welke tv ik nou zal nemen. Misschien ga ik toch wel voor de Tatung 26 inch, hoewel deze maar een schermcontrast heeft van 800:1 en een maatje groter heeft meteen 1200:1. Is dit verschil goed merkbaar? Want ik lees overal dat 1200:1 toch wel minimaal is.

    Maar daarentegen heb ik bijvoorbeeld de 32" en de 26" van Samsung gezien maar het beeld op de 26" was gewoon een stuk mooier (zelfde instellingen). Hebben jullie deze ervaring ook of vinden jullie dit onzin?

    De prijs daarentegen is wel erg lekker en op die manier kan ik er mooi nog een Z-5500 set van logitec bijnemen voor een erg lekker geluidje op me kamer!

    Ik zit trouwens ongeveer 1,5 meter van me scherm vandaan met gamen en met films rond de 2,5 meter.

    En de inkijkhoek? Wat zijn daar de minimale waardes van?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina