Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    GH3 op de PC? :)
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb zojuist GH3 op de PC gedownload en mijn X-Plorer er op aangesloten. Ook al ongeveer 10 customs erin gestopt waaronder My Sherona, Jordan en Get Ready 2 Rokk. Echt vet want nu kan ik eindelijk GH1 nummers met hammerons spelen! :D
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Een gozer uit mijn klas speelt net zoiets; FlasFlashRevolution. Een online pijltjesspel. Hij staat op dit moment 4de van Europa en 1ste van Nederland. Hij is echt zo goed, als je hem ziet spelen kan je niet geloven dat dat mogelijk is.

    http://www.flashflashrevolution.com/profile/_.Spitfire._/

    :thumbs:
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is ook echt niet leuk meer. Het domme is dat het met een dansmat hoort en dat het helemaal niet de bedoeling is om het met de pijltjes te doen.
     
  5. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n rode knopje functioneert niet zo goed meer, hij hapert soms zeg maar, zou dit kunnen komen doorda de batterij op is? Denk het eerlijk gezegt niet want hij zit nog voor 2/3 vol ongeveer :+
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan vrees ik dat de connector voor je rooie fret niet meer goed aansluit:/ google maar s , er zijn manieren om de hals strakker in het andere deel te krijgen zo de speling er uit te halen.
     
  7. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, k zal ff zoeken. Je kunt die hals openschroeven maar dat is een soort van suicide denk ik.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    er zijn idd veel tutorials over solderen etc maar als je geen techneut bent zou ik me daar niet aan wagen. zat meer te denken aan elastiekje er strak omheen zodat de speling weg is :p
     
  9. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0


    dit heb ik ook gedaan, mijn blauwe knop deed het ineens niet meer. heb toen 2 elastieken erom gedaan en toen was hij gefixed :) heb nu alleen het idee dat mijn gele het ook gaat begeven, iemand miss daar nog tips voor :+
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn oranje doet het helemaal niet meer ook niet met elastiekje. Balen -_-
     
  11. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    2 elastiekjes misschien?:+
     
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb net 483k gehaalt met Before I Forget op expert, miste 10 nootjes, ik ben eigenlijk van plan hem proberen te FC,, eventjes oefenen :)
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem geneens gehaald:'-(
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Die bridge vind ik zoooo moeilijk bij Before I Forget. :mad: Nog nooit 100%. De rest wel, maar die bitchin bridge verknalt het weer. :mad:
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8

    Wekt jalouzie op :9 wie kan hem wel? wie kan hem wel? }:]\o/8):+
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gozert...jij kan geeneens jaloezie schrijven. :9

    Zonder grappen en grollen, jij bent echt vaag dat je dat wel kan, en de rest van het nummer....de rest van het nummer kan je ook wel. :9 Duh, maar ik vind de bridge echt by far het moeilijkste van het hele nummer. En jij FC'ed dat deel gewoon. :9

    Maargoed....net m'n Xbox weer terug gekregen, en meteen Surrender op GH2 geFC'ed.

    Mazzeltje in de solo. ^^. En daarna echt flink gespannen het nummer afgemaakt met een half krotte controller.
     
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Net GH3 op pc geinstalleerd, alles doet het goed en kan ook met mijn gitaartje spelen. Vraag mij nu alleen af hoe ik custom songs erin zet, iemand?
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Netjes BassieJ :p
    Ik heb net John the Fisherman geFC't.

    Net als jij een mazzeltje in de solo maar toch een FC'tje erbij. Je hebt er geen ruk aan, maar het staat wel leuk :)

    @pain of salvation: dat leg je niet 123 uit. je moet ff op google een tutorial zoeken met alle programmatjes die nodig hebt.
     
  19. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    ik kan de bridge ook FC'e bij Before I Forget :) het enige wat niet altijd foutloos lukt is dat (G,R) (R,G) blauw geel en dan door hetzelfde weer.. :mad: maar hij gaat lukken :) heb ook Welcome To The jungle geFC'ed
     
  20. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook GH3 voor de PC alleen deed het weer niet :confused:, bij iemand anders wel dus zo lang maar gespeeld tot ik GH3 heb voor de 360. Alleen het verveelt me nu al, ik kan geen hard uitspelen vanwege die Lou :mad:, en Expert kan ik wel want zit ongeveer op de helft, denk dat ik daar eerst ff 20 nummer op 5 sterren ga halen :D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina