TsS, Skilled and Sexy [ deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor matchbox tegen qg gespeeld en gewonnen :) (Twi, darigaaz, scorpio en ik)
    Eerste game (win): bal guardian iets van 250 tegen 210?
    Tweede game (win): slayer narrows iets van 50 46 dacht ik
    Derde game (loss): king iso met 250 180 verloren dacht ik
    Vierde game (win): slayer construct met 50 46

    Goed gespeeld \o/
    Wij gaan matchbox zeker winnen nu ;)\o/
    Go randoms!
     
  2. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker gespeeld gaste!

    ging van alles fout binnen ons team , maar die sjit houde we voor ons.
    jullie hebbe ons dik ge-outplayed _O_

    ja beter winnen jullie die finale anders zien wij er zo slecht uit:eek:

    Gief rematch soon!:thumbs:

    ciao ciao


    ps : het is L3 , geen qG
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  3. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    hihi ja GGs,

    khad serieus nooit verwacht dat we jullie konden pakken. Misschien een gamepje ofzo. Maar het ging gewoon lekker. Jullie zitten tog ook nog in het toernooi ofniet? LB? :D
     
  4. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    yea lozah bracket , wie weet kome we elkaar weer tege*)
     
  5. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    K dan ik weet zeker dat jullie nog ver komen. Ik ben benieuwd waar wij gaan eindigen :)
     
  6. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    kom ik met mijn team misschien wel tegen L3 in de LB:p
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Waarom heb je kamachi en airwave gedropt voor darigaaz en scorpio?
     
  8. WoG DaRiGaaZ

    WoG DaRiGaaZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat wij veel beter zijn natuurlijk :9

    j/k

    eigenlijk zaten we met ze 4en een beetje te spelen tegen andere teams en ging het best lekker. We dachten zo van waarom doen julie niet met ons mee aangezien ons team uit elkaar ligt en airwave zen xbox kapot is. we hadden nooit gedacht te winnen mischien 1 ronde te pakken.

    L3 het waren lekkere games GG!
     
  9. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    wohoo darigaaz op xboxworld,

    zoals hij al zei, wij (ik jan kamach fear) waren te laat met inschrijven voor xl4 online wat toevallig goed uitkwam omdat jan tog niet kan spelen. WoG was automatisch door naar de 2e ronde omdat de tegenstander niet kwam opdagen. Tussen de eerste en de tweede ronde viel hun team uit elkaar. Dus vroegen ze Fear en mij om te vervangen, dit kon nog omdat ze nog geen match hadden gespeeld.

    Ik en Fear zitten nog gewoon bij kamach en airwave alleen spelen we dit toernooitje voor de grap ff uit.
     
  10. Towel

    Towel Guest

    Goh, alsof ik serieus geloofde dat darigaaz een goeie smaakvervanger van kamachi is:emo:. Ik heb de scores niet gezien maar waarschijnlijk was het Twear vs L3*).
     
  11. WoG DaRiGaaZ

    WoG DaRiGaaZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee towel eigenlijk ging het overal gelijk op de ene game ging de 1 minder dan de ander. maar we weten dat je altijd hun billen schoon moet likken hoor ;-). daar ben je teminste wel goed in....

    Je moet niet altijd je mening klaar hebben terwijl je de persoon niet of nauwelijks kent en die arrogantie mag wat 3 kwart van iedereen betreft ook wat minder.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  12. Towel

    Towel Guest

    Ik de billen schoonlikken van? Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Om te beginnen irriteerd het me dat je hier op xbw komt omdat je dan kan vieren dat je van de almachtige Grimjow hebt gewonnen. Want ja zo speciaal vind je dat toch? Daarbij schep jij jezelf ook de indruk dat je gelijk aan hun niveau staat, terwijl elke random met twilight en fear van spelers kan winnen. Daarom doet schelp dat zo graag, omdat hij zich dan net als jij zichzelf goed vinden. Ik lik helemaal NIEMAND zn billen. Je vergeet dat ik fear en twilight al sinds deeltje 2 ken, mercury en destroy... Ga niet stoer doen, xbw is mijn territory om stoer te doen. Ga jij maar proberen met je wog vriendjes om van l3 te winnen.

    Leuke edit: Welke persoon ken ik nauwelijks? Enigste die me serieus arrogant vinden zijn de mensen die me niet goed kennen (battys die me kennen weet dat ik niet serieus bedoel) wat maar goed ook is want ik wil die hele nieuwe h3 garde niet kennen. Daarbij dus namen als wog schelp sladz pino noem maar op. En dat zijn voornamelijk sladz en pino SERIEUS arrogant. K doe voor de lol praatjes over mezelf tijdens customs, dat jullie dat serieus opvatten en beledigd voelen is alleen maar jullie probleem.

    Hup ga slapen jij!

    ps. twilight zet jezelf eens een x achteraan ipv "ik" voorop:p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2008
  13. WoG DaRiGaaZ

    WoG DaRiGaaZ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nee eigenlijk berust ik deze post niet op het feit dat we gewonnen hebben van l3 met fear en twilight en ik stel mezelf ook niet gelijk aan hun niveau. het gaat mij erom dat jij er gelijk weer van uit gaat dat het fear en twilight was terwijl dat in deze games totaal niet het geval was. Dat jij gelijk je mening weer klaar hebt.Tuurlijk is het lachen om te winnen van l3 maar das ckr niet reden wrm ik dit post. Het gaat mij erom dat jij je mening klaar hebt terwijl je ons nauwelijks of amper kent.

    Als jij de nieuwe halo 3 garde niet wil leren kennen moet je niet raar op kijken als je nog meer van dit soort reacties krijgt. Als jij mensen wil beledigen en arrogant wil doen is het toch niet zo gek dat je daar reacties op krijgt? en nu ga ik idd slapen:p
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  14. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    punt is wel dat jou arrogantie de laatste tijd overslaat in echte arrogantie, en helaas voor jou, de oude halo2 garde is niet de nieuwe halo3 garde.
    er zijn gewoon gigantisch veel spelers bijgekomen en die hoef je niet gelijk noob te vinden omdat je ze niet kent.
    en de enigste die hier geloof ik stoer begint te doen is fearrrrrr maar goed daar heb je vast over heen gelezen:)
     
  15. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Towel,ik heb je al een tijd niet meer gezien man.
    Ik begin nu te twijfelen of je arrogant bent of dat ik je niet zo serieus moet nemen!!!:+

    Towel's battie 4 life!!!

    WoG hebben jullie een virtuele taart ofiets?\o/
    Zal ik anders nog een paar links van andere xboxfora geven dan kan je het daar ook even postenO-)

    LOL,netjes gedaan jongens!!! Ben ik nu arrogant of moet ik gewoon niet serieus genomen worden???
     
  16. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak hem stuk
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Fok jou niels slaat nergens op dat je zegt dat mijn arrogantie overslaat nmaar serieus. Dat vind jij aangezien jij sinds korte tijd anders tegen mijn onserieuze arrogantie aankijkt omdat je zelf in een "zelftemin voel" dipje zit. Klaar. Freak als objectieve buitenstaander en leerling van mij waardeert mijn arrogantie nog steeds. En ik vind niet gelijk de hele nieuwe garde noob. Het is alleen hoe de nieuwe garde gedraagd. Neem attilus en pino, die erg stoer deden met hun eerste teampje terwijl ze dikke voorsprong hadde kwa ervaring. Sladz wist ik wel te waarderen door zijn kutstemmetje, maar die begint minder "schattig" te worden en gaat ook stoer doen. Mino/ blackhawk, nooit mee gespeeld op h2, maar top en tof op h3. Enigste die ik vanaf het begin al zat te kutten was schelp, door hem altijd te booten maar da was traditie.

    Om lang verhaal kort te maken: Je moet gewoon goed opletten op school, want daar leer je tenslotte letterkunde en de ideologien en het gedrag van de mens. Hierdoor kun je je beter participeren op je medespelers waardoor er geen miscommunicaties ontstaan.

    Dit was het voor vandaag.
    _0/
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kijk idd anders tegen jou arrogantie aan, begin me er nu namelijk aan te irriteren, alsof jij je overal te goed voor voelt en standaard in elke game 40x moet zeggen dat je de beste bent en wij noob.

    en towel , mino veegde jou kont aan in begin van halo2, wat nou nieuwe garde?

    vroeger was je altijd wel relaxt, maar laatste tijd ben je teveel bezig met jezelf omhoog pushen. jammer
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Wauw ik alleen maar noob tegen jou voor de lol, je kunt ook fockin overdrijven zeg. Als je dat niemeer kan waarderen dan zal ik je voortaan prof noemen of killer. Jeetje... Ga snel een 4de man zoeken voor je team want dat zal je weer flink wat zelfvertrouwen geven.

    Mino veegde mij vroeger aan, dat deed 90%, maar wat wil je daarmee zeggen????:confused: Met nieuwe garde doel ik ff op mensen die veel van h2 hebben geskipped en h3 weer zijn gaan spelen. Want vrijwel iedereen heeft h2 int begin gespeeld.
     
  20. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is "De almachtige Shienawa" voor jou meneer tauwawa:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina