Ik de billen schoonlikken van? Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Om te beginnen irriteerd het me dat je hier op xbw komt omdat je dan kan vieren dat je van de almachtige Grimjow hebt gewonnen. Want ja zo speciaal vind je dat toch? Daarbij schep jij jezelf ook de indruk dat je gelijk aan hun niveau staat, terwijl elke random met twilight en fear van spelers kan winnen. Daarom doet schelp dat zo graag, omdat hij zich dan net als jij zichzelf goed vinden. Ik lik helemaal NIEMAND zn billen. Je vergeet dat ik fear en twilight al sinds deeltje 2 ken, mercury en destroy... Ga niet stoer doen, xbw is mijn territory om stoer te doen. Ga jij maar proberen met je wog vriendjes om van l3 te winnen.
Leuke edit: Welke persoon ken ik nauwelijks? Enigste die me serieus arrogant vinden zijn de mensen die me niet goed kennen (battys die me kennen weet dat ik niet serieus bedoel) wat maar goed ook is want ik wil die hele nieuwe h3 garde niet kennen. Daarbij dus namen als wog schelp sladz pino noem maar op. En dat zijn voornamelijk sladz en pino SERIEUS arrogant. K doe voor de lol praatjes over mezelf tijdens customs, dat jullie dat serieus opvatten en beledigd voelen is alleen maar jullie probleem.
Hup ga slapen jij!
ps. twilight zet jezelf eens een x achteraan ipv "ik" voorop
Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2008