Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Heeft iemand ervaring met GCshop?
    Ik heb 26 decemberg Guitar Hero III besteld en 28 december kreeg ik een mailtje dat 'ie betaald, ik ben inmiddels een maand verder en nog steeds geen GHIII, ik heb ook vrijdag een mailtje gestuurd, maar daar werd niet op gereageerd..
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zeker te spreken over Play-asia.com

    Verleden week woensdag om 10h bestelling geplaatst en vrijdag om 11h in de voormiddag stond UPS reeds aan de deur met het pakje _O_
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Releasedate: 15-02-2008

    Dus denk dat je hem dan pas krijgt. Ik heb er in december ook een maand op moeten wachten (11-11 besteld, 11-12 binnen). Dit ligt niet aan gcshop maar gewoon aan de grote vraag naar GH3.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als je hem via ups bestelt heb je hem sneller maar betaal je toch meer ? 15e dacht ik
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is jammer dat m'n Xbox 360 dood is, maar ik wilde toch Burnout Paradise kopen. Dus ik vorige week bestellen bij GCshop.nl en toen rolt er opeens dit uit:
    Dagaanbieding 30 aug: Burnout, Paradise Xbox360 1 €48,00

    Hoe het kan weet ik niet, maar 't scheelt aardig wat Euro's. :) Het enige wat ik me kan bedenken is dat 't nog in de geschiedenis stond of zo. 8)
     
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup klopt, betaal liever meer en deftige service, werkt perfect zo :thumbs:
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb bij 12games.com de Le. edition van DMC 4 besteld.

    Iemand enige ervaring met deze webshop?
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee ik bestel zelf bij Gamevision altijd.

    Daar kostte hij iets van 59 euro en een beetje (LE)

    Omdat de LE zwaarder is dan de gewone versie zouden de verzendkosten hoger zijn maar Gamevision is vlakbij waar ik woon dus kan ik ophalen.

    Maar dingen die ik laat opsturen zijn ook altijd snel binnen.

    Enigste nadeel dat ik kan noemen is als de winkels ín de ochten een game geleverd krijgen dat hij daar dan te koop is en als je hem besteld om te laten bezorgen dat je een dag op de post moet wachten.

    Maarja dat is bij iedere webshop denk ik.
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt JawedJust en Priest. Binnekort maar eens proberen.
     
  10. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb Burnout Paradise en Saints Row bij GCshop besteld. Het verschuldigde bedrag staat er sinds 27-01 bij hen op. Het is inmiddels 30-01 en nog geen statuswijziging ("verzonden" of iets dergelijks) te bekennen.

    Denk niet dat ik de games deze week nog binnen krijg. Ik heb de games op z'n vroegst op 1 februari.

    Bij Saints Row staat "moeilijk leverbaar", dus daar kan ik nog begrip voor hebben. Maar Burnout Paradise is volgens de informatie op de website gewoon op voorraad. :emo:
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan heb je de games sneller.Maar bij sommige games kun je het dan even goed hier kopen.Valt te zien welke game je koopt
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee waar ik het moest posten dus doe het maar hiero.
    Ik vraag de laatste tijd al om iemand die voor mij bv een game kan bestellen online via play.com bv, want ik heb geen behoefde aan dat aanmaken van al die paypal accounts en andere dingen waar ik niks van snap en ook nooit ergens anders voor zal gebruiken! ik betaal die persoon natuurlijk wat extra en de verzendskosten neem ik ook op mij! Dus zijn er nog proefkonijnen? Ik bedoel aardige mensen die mij kunne helpen? Alvast hartelijk bedankt! (graag een pm sturen indien interesse)
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar het waren de Cabela's games en deze worden niet verkocht in Europa.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waar staat dan dat je @ Play.com met Paypal kunt betalen?
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ja big game hunter enzo.En is dat de goed ? zo jagen op dieren.Ik vind de beelden er niet goed uitzien
     
  16. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel die toch graag, maar je moet er voor zijn. En qua graphics kan het beter inderdaad maar is zeker te doen.
    Rapala fishing daar ook besteld, zijn leuke games als je chill wil spelen :9
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noemde een voorbeeld, het lukt mij gewoon NOOIT om ook maar een game zonder probleme tebestellen via dat soort site's terwijl ze toch wat geld kunnen besparen! Ik heb het nu gewoon erg druk met van alles en nog wat en voor die 'onzin' heb ik nu gewoon even geen tijd...en ik zie toch wel wat vette games eraan komen..en dat zou mij toch wel een leuk centje kunnen besparen leek mij zo...Klinkt allemaal erg aanstellerig maar, ben blond
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Bestel altijd bij gcshop.
    Goedkoop, snel en heb maar 1 keer ooit echt lang moeten wachten op een game.
    Tja ze zijn ook afhankelijk van derden natuurlijk.
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    www.12game.com iemand ervaringen? Wil er misschien wat pre-orderen.. (Devil May Cry 4)..
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet direct om reclame te maken maar wrm nie op gcshop bestellen?

    Nog eens 7,50 goedkoper.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina