[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    is ag_Uniframes.
    Wou eerst pitbull gebruiken maar is vrij kut om te configureren..
    files.wowace.com

En spellpenetration, ja dat klopt, alleen hij kan niet in de min gaan.
    Dus als hij 100 heeft, jij 110 spell penetration dan gaat hij alleen naar 0

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ag_Unitframes, op elke mod site te downloaden.
    Is alleen niet Ace compatible als ik het me goed herinner.

1 punt spell penetration staat gelijk aan -1% resistance, dus ja 100 spell penetration zorgt ervoor dat de persoon 0 resistance heeft (let wel op dit kan niet in de min komen).
    Ik raad je toch aan om niet te veel op spell penetration te letten aangezien (in PvP) de enigste die het meestal hebben druids of mages zijn, het is het niet waard tov spelldamage.
    My 5 cents in PvP opzicht.

Als raidleader/paladin+ priest classleader zou ik zeggen, nee, stack totaal geen penetration in PvE, pure damage outlasts het sowieso, niet te vergeten dat praktisch elke class wel iets tegen resistance heeft en bosses hebben over het algemeen sowieso weinig resistance.

Imo: Alleen in PvP als je echt een pure PvP'er bent en stack dan ong 20 à 30 penetration hierin.

3. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat vooral om de +20 Spell penetration als cloak enchant neem ik aan :) Dat nemen ze meeste casters toch?

4. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danku sehr :)

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn shadow priest heb ik helemaal geen penetration, op mijn cloak heb ik dan ook subtlety gegooid (2% threat reduction).
    Verder is er maar 1 caster in heel onze guild die wel +20 spell penetration heeft en dat is een alt pvp warlock.

Laatst bewerkt: 30 jan 2008
  6. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    sorry was antwoor op de vorige pagina neit goed gelezen.... :x

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Sowiezo heeft penetration in PvE weinig nut, sinds CoE en CoS het al ver tot 0% brengen. De enige penetration die je zou moeten hebben is als het op je tier piece inbegrepen is, anders niet. :+

8. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. nou op mijn realm zie ik best veel mensen die pve oriented zijn met 20 spell penetration op hun cloak, maar het zal wel aan mij liggen :)

Vandaag ff vengefull moonlcoth robe gekocht en zit nu op 11k hp en 466 resi.. nu ff sparen voor vengeful healing mace.. rating hoort geen probleem te zijn

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Spell penetration PvE oriented is nutteloos, meeste van de bosses hebben net 5 resistance tot geen (met uitzondering van sommige bosses die 1 gewoon Immune zijn voor bep. soort), ik raad in ieder geval aan gewoon Subtlety te halen PvE aimed

10. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Argh, volgens mij duurt voor Wrath of the Lich King komt nog wel even. Had ergens gelezen dat eerst S4 nog komt. Dus ik reken nog wel een paar maanden.
    Ben sowieso niet van plan om weer te beginnen voor Wrath, (misschien 1 maandje pre-release). Ben al een heletijd gestopt nu. Maar zal bij Wrath graag met wat oude guild maten naar 80 willen lvlen. Helaas... zal nog even moeten wachten.

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, wist niet dat het procents gewijs was, let niet op mij!
    WotLC mag nog wel even duren als het aan mij ligt..
    Ben ik weer helemaal verslaaft om zo snel mogenlijk 80 te worden. =P

12. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    yay t4 leggins, heb nu wel imba gear :D

13. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe gratz :) although tier 4 equip is voor mij niet meer echt imba ^^

14. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen wat imba betekend ?? ^^

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Letterlijk betekent het "imabalanced", wat inhoudt dat iets zo goed is, dat de balans ver te zoeken is. Maar doorgaans is imba gewoon een woord wat WoW-nerds gebruiken voor iets dat goed/geweldig is.

16. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    zeg niet wow nerd ;) meeste spelers zijn niet verslaafd en zullen nooit een "imba" item zien :eek:

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben ook "niet verslaafd", maar mijn atlas staat vol met imba spulletjes :+

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ontkennen heeft geen zin. Ik was in vergelijking met anderen een vrij casual speler, maar ik ontvlucht de stempel niet.

19. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook mensen die een uurtje per dag of minder spelen

ikzelf ben ongeveer één maandje beetje te druk geweest met raiden ( zie cijferlijst ;) ) maar nu ben ik gestopt

@Mcsparkle mijn atlasloot stond ook altijd vol imba spulletjes ;) maar ik neem aan dat je je bags bedoelt :9 ik reken PVP spullen niet als "imba" en tier 4 ook niet omdat die content makkelijk is je bent alleen TE afhankelijk van anderen en hier werd ik ziek van :9

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee ik bedoel de Legendaries uit mijn Atlasloot :+ Ik kán wel imba spulletjes zien dus :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina