Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik ben joep en ik zoek een clan of in iedergeval een paar mensen om halo 3 mee te spelen heb het spel nog niet zo lang maar ben wel al aardig goed

    mijn gamertag : joeperd

    p.m. me als je me kan helpen :)
     
  2. Schelp

    Schelp MLG professor

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek nog een clan voor halo3:)

    voeg maar toe op live:) ( Schelp)
     
  3. qUiet StorM

    qUiet StorM Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper Gezocht

    Mensen, Team Lost Chapters is op zoek naar een beest van een sniper om ons team te versterken!!! ben je een beest van een sniper en op zoek naar actieve, fanatieke nederlandse clan voeg me dan toe op live... Peace OUT
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  4. Youpzzzz

    Youpzzzz Guest

    ****
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2008
  5. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij is het de bedoeling dat mensen in dit topic melden dat ze naar een clan op zoek zijn. Voor je eigen clan propaganda, kun je beter een eigen topic aanmaken...
    Als ik zo naar de naam van dit topic kijk... Misschien ook een idee voor de mensen die hier posten om ook even onder dit topic te kijken, naar de clan informatie topics. Wat velen waarschijnlijk al zullen doen, maar toch.
     
  6. Youpzzzz

    Youpzzzz Guest

  7. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo zie ik het toch niet helemaal. Niet dat ik hier mijn clan aan het promoten ben (eerste post van mij in dit topic), maar de mensen zijn hier op zoek naar een clan (hier is het topic voor).
    Dan vind ik het niet vreemd als er ook posts langskomen van clans dat zei nog op zoek zijn naar bepaalde spelers. Op deze manier kan je elkaar toch alleen maar helpen. Toch?

    Greetz Hills83
     
  8. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gamers,

    Een persoon die ik ken, zoekt eventueel naar een Halo3 clan, ik dacht misschien kan ik jullie hulp vragen, hij is niet de beste maar ook niet heel erg slecht ofzo. Ik hoopte een beetje of iemand hem een kansje kan geven, dus bij deze, kan iemand mij even helpen?
     
  9. OxyCotiNe

    OxyCotiNe Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    -HF- Recruiting

    De clan , Hell Fighters zoekt spelers voor Halo 3

    Benoodigdheden :

    Actief zijn.
    Een Skill Hebben Van Minimum 10
    En rank hebben van minimum lieutenant
    En een minimaale exp van 100 Hebben

    Om meer info te weten of Willen joinen ?

    Contacteer dan : OxyCotiNe , Of , SmilyXerxes, Gewoon een message sturen naar een van ons en Je info over je account en jezelf erin Vermelden ;-)

    Danku.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  10. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het doorgeven, danke...
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    yo Exp, aoD (wij) zoeken ook nog een lid voor het halo team
     
  12. Uluwatu

    Uluwatu PES4 Live Yeah!!!!!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, Ik zoek een cod4 clan waar volwassen mensen op een relaxte manier met teamtactics kunnen experimenteren.

    Ik ben nu een paar maanden bezig met dit spel en vind het prachtig. Ik zit nu op 4 sterren, level 52 geloof ik, en merk dat ik behoefte krijg om meer samen te spelen.

    Het lijkt me erg kicken om in teamverband tactieken uit te voeren. Wel allemaal op een beetje relaxed nivo, ik geloof niet dat ik een ster ben. Heb de controller nog steeds niet helemaal in de vingers (zoals de muis) en schiet er regelmatig nog schandalig naast |:-

    Alle tips zijn welkom

    Thx
     
  13. Rama

    Rama Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog mensen voor mijn halo 3 team, msg me als je interesse hebt!
     
  14. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    De D i s n e y! Family zoekt leden.

    en wel te verstaan voor CoD 4

    dus denk jij het in je te hebben en tegen een flauwe grap te kunnen stuur dan een vriende verzoekje naar:

    YO iTs Bambi

    of

    YO iTs Tarzan


    De groenten! later
     
  15. parad1ce

    parad1ce Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb besloten om weer terug te gaan naar halo, h1 en h2 was ik erg goed in maar h3 heb ik nooit echt gespeeld(nu dus wel)
    ik zoek dus nog een goede H3 team....
    stuur me een pmtje

    greetz
     
  16. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een clan voor shadowrun;)
     
  17. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik zoek een leuke COD4 clan, gewoon gezellig even paar potjes spelen, ect. Clanmatchen zijn natuurlijk ook welcom.

    Heb COD4 inmiddels bijna op veteran uit, en zit al in lvl 30 2e x prestige. Send me maar een PM.

    Gr,
    Cybermaxxx
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben op zoek naar een clan voor vooral cod4. Ik heb forza2 ook veel gespeeld maar momenteel doe ik vooral cod4. Ik zit in de 4e prestige en ik speel altijd om te winnen. Nu speel ik gewoon met wat andere Nederlanders af en toe, maar zou het wel vet vinden om in een clan te zitten met mensen van xbw waarmee we tactieken kunnen uitproberen voor bijvoorbeeld S&D en hardcore S&D\o/
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zoek naar een CoD 4 clan.. Heb even bij TeC gezeten, maar kon het absoluut niet vinden met de leader en na 20.00 kon je vergeten hem nog online te zien :confused:

    Zoek dus een clan die vooral tussen 20.00 en 0.00 actief is, want om 18.00 clanmatches is nou eenmaal een probleem.. Ook zal het prettig zijn wanneer de leeftijd rond de 18 ligt, want die kinderen van 15 ben ik een beetje zat (Youpzz)..

    Beetje veeleisend O-)

    Kills: ± 21.000
    Deaths: ± 10.000

    Ratio is dus boven de 2.00 maar dit betekent niet dat ik ontzettend goed ben.. Als ik een try-out moet doen stuur dan maar een berichtje via live of hier.. Niet meteen een friendrequest, want ik heb nog maar één plaatsje.. Nog een laatste wens: Kan het liever goed vinden met de members, dan dat ik in de top 10 van Gamebattles sta.. Make love not war :)

    Edit: Heb ondertussen al een clan gevonden! _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  20. Youpzzzz

    Youpzzzz Guest

    Ey volgens mij draai je het verhaal nu om , jij bent nooit online na 18.00 want je moet werken of dat gezeik. Dus ik snap dat iemand jou als een clanmember aanneemt...
     

Deel Deze Pagina