Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gaat lekker man, maar kun je de demo nu wel niet dromen? (zovaak heb je hem nu gespeeld xD)

2. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe het smaakt erg naar meer moet ik zeggen, maar je hebt gelijk het wordt wel eentonig onderhand

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan ga ik eens even snel kijken! :)

EDIT: Hij werkt en ook in het Engels.

Dit wordt helemaal mijn game. De demo is super! :thumbs:

Laatst bewerkt: 29 jan 2008
  4. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ook de demo gedownload en vervolgens gelijk gespeeld. De game speelt er fijn en de moves zijn erg goed. Een mindpunt vind ik toch wel de cameraposities. Zonde dat je zelf niet helemaal de controle hebt over de cameraposities.
    Voorderest een leuke game!

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
  6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, nog een weekje. Er zal wel niet zo nauw gelet worden op de release date, en kan je 'em volgende week woensdag al in huis hebben.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat right-trigger gebeuren is best wel vet, maar zooo moeilijk die timing. En als je een beetje fatsoenlijk vechte wil lukt het zeker niet.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat vind ik enigste nadeel van 360 controller. (ohnee de d-pad is ook gewoon kut :p)

Dat die Trigger lastig te combineren is als je linkerstick al gebruikt. Dit speelt bij shooters namelijk heel goed maar dit soort games zijn lastiger.

De PS2/3 controller is wat dat betreft omdat hij kleiner is iets handiger ben ik met je eens.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja normaal gesproke gebruik je die combo van knoppe nooit op de 360. En nou'ja het is wel mogelijk om lekker te werken, alleen is het nogal heeel veel wennen.

10. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    en als je is de linker gebruikt? ;)

Ik vind het wel gaan, denk dat het me wel goed gaat lukken met nog wat oefening, maar dat doe ik wel als ik het spel heb.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind juist de linker lastig. Maarja rechts wordt al voor iets anders gebruikt

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dat instant "revven" van je Ex-gauge is wel te doen, meestal heb ik heb op de eerste klap die ik geef wel goed, alleen de 3de wordt lastiger. De lock-on knop zit wel weer heel raar waardoor mijn vingers raar op de controller liggen, denk dat ik lock-on naar de right trigger verplaatst zodra ik de volledige game heb.

Verder: WATAFACK! geweldige moves en veel voldoening na het afronden van een combo, heb net mijn eerste S ranking gehaald op die patchworks in de Dock. Kan niet wachten tot 8 feb! (stiekum hoop ik dat Dim-plus het spel volgende week woensdag al verkoopt)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vaak als je geluk hebt, dat verkopen ze hem al eerder. (nou'ja bij de meeste gameshops dan xD)

Maar met lock-on en dat instant revve wordt het idd alweer een stuk moeilijker doordat jeje vingers zo vaag hebt.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Hier staat het beter:

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=938686&topic=40998291

Het beste is om het eerst zonder vijanden te oefenen. als je gewoon stilstaat en je slaat dan sla je van boven naar beneden, vlak voordat jouw zwaard de grond raakt druk je snel Left trigger in. Je krijgt dan een Rev (een rood blokje) in 1x waar je anders 3x je left trigger voor moet indrukken als je stil staat.

Wanneer je die rode blokjes hebt en je slaat dan is je aanval sterker, kan je aan de rode gloed zien.(ook sneller) Maar elke slag "verbruikt" ook 1 zon blokje, echter wanneer jij vlak voor het einde van zon slag de LT indrukt dan behoud je dat blokje dus kan je sterke combo's door blijven doen.

Ik las ergens dat je tijdens een slag maar 10 frames hebt om dit uit te voeren, en aangezien DMC4 op 60fps loopt is dat 1/6de van een seconde! veel oefenen dus :)

16. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moeilijk is deze game? deel 1 heb ik nooit kunnen uitspelen omdat ie te moeilijk was...

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh als het goed is (heb demo nog niet geprobeerd) Heb je meerdere attack buttons zeg maar? Om een goeie combo tekrijgen moet je alles proberen (niet als een halve gare alles indrukken) Maar gewoon wel een volgorde van zeg maar, b.v. Je slaat met een combo van zoveel iemand de lucht, vervolgens spring je en doe je een andere attack en hou je hem hoger en langer de lucht, daarna geloof ik kan je ook nog schieten? En doe je dat blijft die nog langer de lucht in! Zodra die dan landt zorg er dan voor dat jij al op de grond bent en begin je weer van voor af aan en hou hem zo lang mogelijk de lucht in! Dan krijg je wel leuk combo's. Hopelijk is dit een beetje duidelijk...lange dag geweest :9

18. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit spel ook gaan halen en de demo vond ik ook erg vet.

Ik ben alleen bang dat het de hele tijd doelloos op de knoppen rammen wordt.
    Terwijl ik wel echt combo's wil uitvoeren en na wil denken tijdens het vechten!

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nope, met doelloos op knoppen rammen kom je waarschijnlijk niet ver met Devil May Cry. Hier overigens twee leuke video's.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2008
  20. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En is het moeilijk om onder de knie te krijgen als je nooit eerder een Devil may cry gespeeld heb?
    En is het verhaal dan wel goed te begrijpen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina