Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor het verhaal kan je http://en.wikipedia.org/wiki/Devil_May_Cry hier kijken ( niet vergeten om ook het verhaal van deel 3 te checken, deel 2 kan je skippen want die speelt zich na deel 4 af)

    Het vechtsysteem is opzich wel makkelijk om onder de knie te krijgen, ene wat je tegenhoud is je eigen fantasie. Zelfs als je het spel niet speelt kan je nadenken wat voor combo's je de volgende keer gaat gebruiken. Bijvoorbeeld in plaats van een vijand met een helm breaker uit de lucht te slaan kan je hem ook met je daemon arm naar beneden gooien, op hem schieten en weer naar je toe trekken terwijl jij die hele tijd nog in de lucht was 8)
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt vet, en dat heb je na een aantal keer oefenen al door?

    Ik heb trouwens gehoord dat het verhaal van Devil may Cry 4 zich afspeelt tussen het verhaal van deel 1 en 2.
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die irritante timer ook in het spel aanwezig, of alleen voor de demo?
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alleen demo natuurlijk :), demo-timer. (zat immers ook in de dead rising demo ;))
     
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mooi zo. Iemand enig idee of er een limited edition komt?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb de demo net gespeeld en eerlijk gezegt waren mijn verwachtingen te hoog. Het ziet er allemaal mooi en gelikt uit. Het vechtsysteem vond ik nog een beetje zwakjes maar dit is natuurlijk omdat ik al die combo's nog niet kan. Ik ben benieuwd naar het eindproduct want deze demo heeft me niet overtuigd de volledige game aan te schaffen. Misschien ga ik zo weer even wat spelen.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja is allang bekend ;).

    [​IMG]
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet dat er een disc bij zit waar de anime op staat :D. Jammer genoeg zijn het alleen de eerste 4 afleveringen...
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo heeft heel weinig combo's.. ;)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Behalve combo's maakt de richting + snelheid + welke knop ook nog eens uit wat je doet, weggelaten de combinaties/afwisseling van verschillende wapens. De aanvallen lijken eerst wat simpel en oppervlakkig maar je kan er echt véél mee!
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is ook het combineren van je wapens en de snelheid - richting - lock-on/off of niet.

    Hierdoor krijg je heel veel combo's. (je moet het trouwens niet zien als ninja gaiden en combo's)
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de mogenlijkheid om te blokken wel een gemis....Plus het feit van de onhandige en onlogische posietionering van de lock (op de RB). Ik hoop dat dit nog verandert word naar de RT, of dat je het zelf nog kunt instellen. Ik vraag ook me af of je kunt counteren, want dat vind ik bij dit soort spellen toch altijd wel de max.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dante heeft een stijl, RoyalGaurd. Daarmee kan je counteren.
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Verhaal is 3-1-4-2, zelf heb ik deel 3 alleen gespeeld van de serie.

    blocken kan alleen met royal guard style van Dante maar als je lock-on doet en je drukt op het juiste moment op A dan dodged Nero/Dante de aanval, opzich een beter systeem dan blocken want zo kan je meteen door met het maken van een vette combo, het speelt zo ook sneller want blocken = stilstaan en dat is weer saai :p
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    [gt]30134[/gt]
     
  16. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het met DMC 4 niet bijvoorbeeld net als met tekken of een ander vechtspel dat het telkens in aparte plaatsen is waar je moet vechten en dus niet het hele level door?

    Ik wil dat je wel een verhaal doorloopt met puzzels enzo en dat je terwijl je door gebieden loopt vecht.
    Is dit het geval met DMC 4?
    Dan haal ik hem zeker weten!
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zou zeggen download demo dan weet je zo of het je bevalt.

    Het is wel sowieso dat je levels doorloopt waar je puzzels oplost terwijl je vecht en nieuwe vaardigheden en slutels vindt.
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus niet echt alleen maar vechten, er zit ook diepgang in?
    Dat vind ik namelijk wel belangrijk in een game als Devil may Cry
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Deel 1 speelde zich af in en rond een kasteel.

    Deel 3 in een toren.

    Je moest dan in dat gebouw heen en weer waar je schakelaren omzette, bossfights deed waarna je een nieuwe vaardigheid of sleutel kreeg en dan weer terug kon naar een deur die eerder gesloten was. Je moet kleine puzzels oplossen.

    Maar de combat is wel de rode draad in het spel.

    Daarnaast zijn er veel secret missions te vinden en verborgen orbs om je levensmeter te vergroten en orbs om upgrades mee te vinden.

    Ik denk dat je het spel het beste kunt vergelijken met Resident Evil 4.

    Als je het schietgedeelte van RE vervangt met het vechten uit DMC.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ok? huh? een survival horror shooter? Had gehoopt op een iets meer DMC3 :+
    Nee ik denk dat je het beste kunt vergelijken met een mix van alles en nog wat! Vond je N3 mooi? Is dit je game! Vond je Lego Star wars mooi? Is dit ook je game! En bovenal wil je een super spel? Is dit je game! \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina