1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is niet echt een dure game.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Nieuwe details van Just Cause 2

    Woensdag 30 januari 2008 - Just Cause ligt inmiddels alweer anderhalf jaar in de winkels. De game met een tropisch sfeertje laat je in de huid kruipen van een vrijheidsstrijder die voor, je raad het al, de goede zaak vecht. Je neemt het op tegen corruptie en andere machtspelletjes die in het land afspelen.

    Vanwege het succes van het eerste deel kon een vervolg natuurlijk niet uitblijven. Een tijdje geleden maakte ontwikkelaar Avalaunch Studios dan ook bekend dat ze hard aan het werken zijn aan Just Cause 2. Destijds waren er helaas weinig nieuwe details onthuld. maar niet getreurt, daar komt vandaag verandering in!


    * Deel 2 speelt zich af enkele jaren na de gebeurtenissen in uit het eerste deel
    * De AI is flink op de schop gegaan. Tegenstanders reageren nu op jouw ingame gedrag en gebruiken daarbij de omgeving in hun voordeel.
    * Je tegenstanders kunnen versterking inroepen die vervolgens met een parachute/helicopter ter plaatse komen.
    * Een nieuwe Hybride Locking Systeem moet ervoor zorgen dat je tegenstanders verschillend reageren als ze bijvorbeeld in een been of arm worden geschoten.
    * Een nieuw arsenaal aan wapens waaronder een granaat lanceerder, draagbare mini guns, kleefmijnen en laser gestuurde raket lanceerders moeten voor nog meer actie zorgen.
    * Alle wapens zijn volledige customiseerbaar. Je hebt hierbij de keuze uit, in totaal, meer dan 2.000 verschillende opzet stukken.
    * Meer voertuigen die bovendien voorzien zijn van een nieuwe besturingsysteem.
    * Rico beschikt over een haak die hij ten alle tijde kan gebruiken om zich ergens aan vast te klampen.
    * Nieuwe stunt systeem voor voertuigen.
    * Just Cause 2 zal meer dan 1000 kleinere activitieten bevatten zodat je uren speelplezier hebt.!

    Just Cause 2 staat gepland voor een release op de Xbox 360 en Playstation 3 in het derde kwartaal van 2008.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja ik las het, klikt wel aardig. Ik zal het even de in de beginpost plaatsen.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Acht nieuwe screens toegevoegt !
    Sorry, lette niet op mijn vorige post. :x
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wordt hopelijk een goed jaar 2008. Zowel Mercenaries 2 als Just Cause 2 _O_
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    * Just Cause 2 zal meer dan 1000 kleinere activitieten bevatten zodat je uren speelplezier hebt.!

    Dat is wel mooi. Want in 1 was echt geen zak te doen.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    :eek:

    Het concept was leuk verzonnen bij 1. Soort far cry vs. GTA. Alleen jammer dat ik de uitwerking niks vond. Die demo was echt drama naar mijn mening. Hoop dat deel 2 beter wordt...

    Ik ben trouwens ook bang dat die 1000 vierkante kilometer gewoon 1 grote "copy paste aanval" wordt. En waarschijnlijk zit je met gigantische delen waar niks te doen is. Dus even afwachten nog, ik juig iig niet te hard nog.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik ben het met je eens... ik vondt het concept heel tof, maar naadje uitgewerkt.
    Het hele eiland was een copy/paste verhaal, zat niet echt veel karakter in.. sommige stukken waren wel okee en die kon je na een paar keer wel herkennen als je er nog een keer langsreed, liep, of vloog.
    Maar het eiland was te groot, steeds hetzelfde, gigantische stukken jungle waar niks te doen was...

    Plus 1000 missies is niks om voor te juichen.. just cause had ook honderden extra missies, maar dat was steeds, en steeds, en steeds, en steeds hetzelde... breng dit pakketje hier, vermoord deze maffia baas, etc.

    Plus in al die nieuwtjes zie ik niks staan wat nou echt nieuw is... geen online, geen andere speelmodus, gewoon wat nieuwe wagens en nieuwe wapens, ik ben tot dusver niet echt onder de indruk en vindt het veel van hetzelfde.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nieuwtje;
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tot zover is er nog niets aan in-game materiaal verschenen. Ik hoop dan ook op een nieuwe trailer.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Fake?

    En dat je daar dan kan snowboarden!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het lijkt mij niet de echte, ik vind het just cause 2 logo niet echt gepast OP dat voertuig. Maar hij ziet er wel tof uit. :)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Lijkt me erg fake. Eidos logo ziet er gephotoshopped uit, Just Cause 2 met die scorpioen ziet er ook matig uit en volgens mij is het geen Xbox 360 Only.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad het ziet er trouwens wel een beetje heel nep uit :+ Het is gewoon een 360 doosje over een plaatje heengeplakt en dan nog wat logotjes erop.
     
  15. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik hem er wel vet uit zien hoor die neppe cover!
    Misschien niet echt de cover die je zou willen hebben voor een just cause game, maar die je zeker ook niet achter je andere games zou verstoppen.
     
  16. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, Zou wel leuk zijn maar zou er wel weer nep uitzien, zoals ssx(ze moeten EA Snowboarding maken met dezelfde besturing als skate)
    En dan met een zwart pakje van de berg af:p
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan a la james bond op bad guys knallen\o/
    van een helling af skieen, en je jet pack of parachute gebruiken om naar beneden te komen, opgepikt te worden in een mooie wagen bestuurt door een mooie dame,
    maar nu dwaal ik af:+
     
  18. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je dwaalt erg af:p
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Impressie.

    Bron
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoeft niet altijd iets slechts te zijn. :9

    Toch heb ik me er behoorlijk mee vermaakt. Prachtige landschappen en dat skydiven hielpen daar behoorlijk bij. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina