Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

1. Xbox 360

164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt goed, maar PS3Focus is ó zo'n grote fanboy site. Damn..

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kunnen we eens een keer geen cijfer discussie houden? Cijfers kunnen door iedereen anders geformuleerd worden. Iedereen heeft zijn eigen mening of hij/zij de cijfers betrouwbaar vind. Als je de cijfers niet vertrouwd dan vertrouw je ze niet. Geen een cijfer site ook Meida-Create en NPD is niet 100% correct.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is er al iets bekend over die GTA 4 xbox prijs verlaging en alles? En zal er ee Wii pack komen met Super smash brawl?

4. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel meevallen , er zijn alleen 2 andere games toegevoegd , meer niet....

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Misschien, misschien niet. :+

Er is nog steeds geen andere pack uit dan het Wii Sports pack, zelfs met toppers als Mario en Metroid gereleased. Daarom schat ik de kans klein in.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ze vormen natuurlijk wel een rode draad in het "VS" topic.

Er zijn ook mensen die vergelijkingsfilmpjes posten etc. waar anderen weer niet op zitten te wachten. Of de aankondiging van verschillende games op de consoles etc.

Ik denk dat het posten van (gefundeerde) cijfers van verkopen etc. juist bijdragen aan een VS topic.

Overinges zie ik nu geen discussie maar duidelijke gesprekken waar ik zelfs op een paar fouten word gewezen :+
    Weinig discussie dus :thumbs:

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Alle modes van Super Smash Brawl doorlopen:

[gt]30130[/gt]

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Even off-topic ;) voor de cijfer liefhebber bestaat er een leuke site Cijfers Liegen Niet

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zonde nou'ja laten we het hopen :). Wil nog wel een Wii halen alleen brawl is echt dé reden voor mij om dat ding te halen. En nou'ja als er nu een mega pack komt met brawl extra controllers en alles :cool:. Enig idee wanneer die game eigenlijk uitkomt?

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Hier in juli... :mad:

Dat terwijl hij in Japan al uit is en in de VS in maart uit komt. Maarja, wij in Europa worden altijd genaaid

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zie je direct ook het nadeel van die launches xD enzo, nou'ja ik heb dan nog even de tijd om doorte sparen voor een Wii. Nu maar hopen dat er zo'n bundel uitkomt...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze lijst hadden jullie al gezien he?

Geoff Keighley just sent me an email announcing the winners of this years Game Critics awards. Here, through the magic of cut and paste, is the email:

From: Geoff Keighley
    Sent: Thursday, January 31, 2008 7:08 AM
    Subject: Game Critics: Game of the Year Winners Announced
    Importance: High

GAME CRITICS: GAME OF THE YEAR AWARDS ANNOUNCED

BioShock Takes Top Honors as Game of the Year

The full list of the 2007 Game Critics Awards: Game of the Year winners is now posted on the Game Critics Awards website. You can see the full list of winners at http://www.gamecriticsawards.com/goty.html or below.
    We look forward to working with you on our annual Game Critics: Best of E3 Awards this summer.

Thanks,
    Rob & Geoff

Top 10 Games of 2007:
    1.) BioShock
    2.) The Orange Box
    3.) Call of Duty 4: Modern Warfare
    4.) Rock Band
    5.) Super Mario Galaxy
    6.) Halo 3
    7.) Mass Effect
    8.) God of War II
    9.) Assassin's Creed
    10.) Uncharted: Drake's Fortune

Game of the Year breakdown by platform:
    Xbox 360: 7
    PlayStation 3: 5
    PC: 3
    Wii: 1
    PlayStation 2: 1

Game of the Year breakdown by publisher:
    Microsoft Game Studios: 2
    Sony Computer Entertainment: 2
    EAP (Valve, MTV Games/Harmonix): 2
    2K Games: 1
    Activision: 1
    Nintendo: 1
    Ubisoft: 1

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is een top 10 waar ik het totaal niet mee eens ben, maargoed.

14. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op 2 de orange box?...........tuurlijk yoh.

Portal is goed, de rest is vrij middelmatig voor deze tijd.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Epic straks blij is dat ze EINDELIJK op de 360 uitkomen en ze eens wat geld gaan verdienen :9
    Op dit moment zullen ze nog geen winst draaien met de tegenvallende verkopen op de PS 3.

In het artikel word ook duidelijk aangegeven dat ze MS wel begrijpen aangezien de kans op hacks ook weer groter zal worden als mods beschikbaar komen.

En wie weet komen er in de toekomst wel mods op Live beschikbaar. Het klinkt mij netzoiets als een paar jaar geleden in de oren (EA die niet op de Live service kwam. Een tijd later vond je ook de EA games op Live).

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk joh. Dit product scoort een gemiddelde van 96% op gamerankings. Kijk eens naar wat je krijgt voor je centen ..

Dat is zeker een mogelijkheid en dat is natuurlijk iets wat ze hoe dan ook willen voorkomen. Ach ja, waarom zou MS al die moeite doen en vooral dat riscio willen lopen? UT3 stelt qua sales momenteel helemaal niets voor, een dikke flop op de PC en op de PS3 slaat het ook geen deuk in een pakje boter. UT heeft zijn beste tijd gehad. Al met al, ze winnen er waarschijnlijk niets mee. Mods op een console zijn iets waarmee volgens mij maar een hele kleine groep mee bezig is.

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Kameo- Dat was de reden waarom UT3 voor de Xbox 360 later uit komt. Microsoft wilt dit niet, omdat ze bang zijn voor exploits (zoals bij xbox 1)

@Kameo - Je hoeft het niet eens te zijn met de lijst, maar dit is wel de lijst der lijsten. De jury bestaat uit de editors van de populairste sites: http://www.gamecriticsawards.com/judges.html en http://www.gamecriticsawards.com/goty-votes.html Net als alle lijstjes waar hier over gesproken word ben ik van mening dat: De fans deden een plas, maar alles blijft zoals het was.

18. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg je bij de orange box voor je centen:
    -Half life 2, een irritante (gameplay is op sommige stukken zo irritant en achterhaald, dat ik me afvraag of ik dat uberhaupt nog ga uitspelen) en grafisch ouderwetse shooter.
    -Team Fortress 2, een aardige multiplayer maar wordt bijna niet gespeeld op de consoles.
    -PORTAL een supervette puzzel game. De enige titel op de disc die er wat mij betreft echt toe doet.

Oftewel een hoop oude meuk met een leuke puzzlegame uitbrengen en cashen.
    Goede disc................maar zeker niet 2e beste game van het jaar.

Is mijn mening maar hoor.

PS review cijfers stellen tegenwoordig toch ook niet echt iets meer voor.

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  20. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker? Dat is jouw mening. Tsja, vele reviewers, vele gamers en nu ook de game critics awards zijn het niet met je eens.

Breng het dan ook zo.

Ook dat is jouw mening en zeker geen feit. Als je iets als feit wilt verkondigen probeer het dan op zijn minst te beargumenteren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina