Qua typennummers is het bij Sony vrij goed te volgen. 2500 serie is een verouderde serie. 3000 is de opvolger hiervan. De 3020 is hierop een kleurvariatie maar qua beeld precies dezelfde. Belangrijk is om naar de letters te kijken in de typenummers. hiervoor raad ik je aan de brochure te bekijken van de bravia-lijn op de sony site.
Als je het goed vind behandel ik alles gewoon per vraag:
- De tv's hebben geen speciale gamemode maar op zich kunnen ze wel snellere beelden aan. Het best is natuurlijk om voor een tv te gaan met motionflow, maar dit zit alleen op de duurdere D3000.
- Hoe meer hoe beter. Als je ze gaat vergelijken kijk dan naar het zwart (kan blauwig worden) en wit (kan een grijstint worden). Bepaal vervolgens zelf of je het mooi (genoeg) vind.
- Geen directe ervaring met Sony maar qua kwaliteit staat het boven Samsung, hier betaal je echter ook een meerprijs voor
- Dit gaat gewoon via het menu. Bij mijn weten kun je direct voor de gehele tv de kleuren instellen en per ingang. Een component aansluiting heeft bijvoorbeeld al minder fletse kleuren als VGA. Bij component moeten de kleuren dus ook iets anders worden afgesteld. Dit gaat gewoon heel eenvoudig. Kijk ook op de sony site voor een handleiding.
- Ik zou voor de D3000 gaan maar die is een stuk duurder. Deze heeft daarentegen 100hz motionflow en een betere zwart en wit waarde.
Laatst bewerkt: 31 jan 2008