1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De TV-instel Thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door joostpolletje, 21 mei 2006.

  1. Priko

    Priko Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een calibratie dvd te koop/leen of de perfecte instelingen voor de Samsung 26s81b :)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Merk : Samsung

    Type: PS50C91H

    Beeld instellingen

    Modus: - Dynamisch
    Contrast -65
    Helderheid -46
    scherpte -50
    kleur -58
    tint -G50 , R50 (midden)
    kleur tint -normaal
    Dig.ruisfilter -auto
    actieve kleuren -aan
    DNle -aan

    Iemand met deze tv? Zo ja, op welke settings heb jij het?
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heeft iemand de perfecte instelling van de Panasonic TH37Pv70
     
  4. jp-reptiles

    jp-reptiles Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

    ik heb vandaag mn xbox 360 na reparatie terug gekregen,en heb in de tussentijd een full hd tv gekocht,nou kom ik niet echt uit het aansluiten,er word gesproken over een rode,blauwe,groene ingang achter op mn tv maar deze zijn er niet,alleen rood,wit geel,als ik hier die andere 3 kleuren inplug,en van de gewone componenten(rood,wit,geel) alleen de rode voor geluid gebruik,krijg ik zwart beeld,bij omzetten naar tv met de switch op kabel heb ik wel beeld,maar erg slecht en zwart wit,switch ik weer naar hd dan valt mn beeld weg,de resolutie is makkelijk haalbaar daar de tv 1920 keer 1080 is,overal reviews perfecte tv voor xbox360,maar weinig over dit euvel,kunnen jullie mij helpen????? wil spelen man hahahaha....
    (sharp lc-42xd1e)

    mvgr jp-reptiles
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je een foto van de achterkant?
    Of welk merk en type is de tv?
     
  6. jp-reptiles

    jp-reptiles Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    zal zo ff een pic maken,het gaat om de sharp lc-42xd1e
    ik heb 5 componentingangen,eerst twee,rood,wit en daaronder ,rood,wit geel,die extern3 vormen,daar heb ik de rood,blauw,groene componenten ingeplugd en van de gewone alleen de rode voor audio,bij switchen naar hd op de kabel zwart beeld....
    snap er niks van

    mvgr jp-reptiles:confused:
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de specs van je tv zie ik geen Componenten ingang.

    Een andere manier is om je 360 met de Microsoft HD Vga kabel op de VGA poort van je Tv aan te sluiten.
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    http://www.pricerunner.co.uk/pu/2-734294/TVs/Sharp-LC42XD1E-User-Reviews check dit ff
     
  9. jp-reptiles

    jp-reptiles Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ''thanks voor de hulp''....
    dus helaas geen component voor mn xbox360,dat is jammer,erg vreemd!
    waarom heeft sharp die in godsnaam weg gelaten? bijna iedere lcd heeft ze,dit is toch een vrij dikke tv als het gaat om high definition,tot aan de hoogste standaard,geeft zo,n hd vga kabel me dan ook goed beeld?,beter dan de gewone hd-av kabel?,en heb ik met die vga kabel ook gewoon geluid over mn tv speakers? heb helaas nog geen homecinema set,en de nachtmerrie is net trouwens nog erger geworden,heb net mn xbox een dag terug,probeer m al de hele middag op alle manieren aan te sluiten(behalve dan die vga) en dat lukt niet,en dan kapt hij er gewoon weer mee,weer alle 4 de rode leds branden,en dit is volgens de bon een nieuw console,is toch wel raar dan,paar uurtjes geleefd,zag dat er ook een hitachi driver in lag,ik las dat deze krassen gaf dus ik snap niet dat ik niet een xbox met een betere driver krijg,samsung ofzo.....

    mvgr jp
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10

    Ja, met vga heb je veel mooier beeld dan met de normale av kabel. Het verschil tussen component en vga is geloof ik dat met vga het beeld scherper is en met component de kleuren mooier (dacht ik, correct me if I'm wrong)

    Edit:
    Sections 1, 2, 3, and 4 are flashing red
    - The AV cable cannot be detected
    / \
    \ /
    THINGS TO TRY
    Make sure that the AV cable is correctly connected to the Xbox 360 console.
    Disconnect the AV cable from the Xbox 360 console, and then reconnect the AV cable to the Xbox 360 console.
    If the four flashing red lights continue to flash, try wiping the metal area of the AV pack with a dry cloth. The metal area is the end that plugs into the console. Wipe the metal area thoroughly, and then try the AV Pack again.
    If the AV cable is correctly connected but the four red lights are still flashing, substitute a different AV cable if you have one available.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand misschien nog zo'n instel dvd te koop?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat niemand hier zijn/haar instel-dvd wil verkopen.

    Op de StarWars DVD's staat altijd een simpele calibratie track.
    Hiervoor moet je op het HTX logo drukken.

    Bijna elke winkel in professionele audio/dvd apparatuur verkoop deze dvd's ook.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    je kan hem ook downloade, maar dat mag niet besproken worden :+
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    En wat doe je nu dan :+
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0

    Alle THX Certified dvd's hebben deze "simpele" calibratie tool. Ik dacht echter ergens gelezen te hebben dat The Incredibbles een meer uitgebreide tool had.
     
  16. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand hier goede instellingen voor de Sony 26U2000?
     
  17. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel een calibratie dvdtje opsturen tegen een kleine vergoeding..8)
     
  18. michel1989

    michel1989 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heey
    ik had een vraagje? ik denk dat mijn vraag hier wel thuishoort anders hoor ik het graag!

    Ik heb op mijn kamer een tv van nogal een onbekend merk. Nu heb ik laatst via een aux kabel het geluid van mijn xbox naar mijn stereo gesluisd. Echter ben ik nu nog niet tevreden en wil ik ook het geluid gewoon van de tv naar de stereo. Via hoofdtelefoon krijg ik een erg slecht geluid en achter heb ik maar 1 scart aansluiting. Nu heb ik op internet gelezen dat met een scart break out box je het signaal kan veranderen van de scart van in naar out. Nou is mijn vraag of dit bij elke tv werkt ?? heeft iemand hier misschien ervaring mee ??
     
  19. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de Samsung LE 32S81 gekocht en vroeg me af of iemand mij even een advies kon geven met betrekking tot de instellingen. Ik heb mijn xbox etc er op aangesloten maar wilde even weten wat de beste instellingen voor het beeld zijn \o/
     
  20. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft goede instellingen voor samsung 2032 MW
     

Deel Deze Pagina