Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij mij was 1 clipje afgebroken die de disc vast hield... Bij Riddick

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Aldus Freerecordshop, nu dus 2 x 4.99 terug gehad. Zal nu ook maar eens die kortingsbonnen gaan verzilveren. Alleen jammer dat er maar 1 per bestelling telt:mad:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij zijn alle 7 de HDDVD's die ik met de actie kreeg in perfecte staat! :)

4. Rolopo

Rolopo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan er meer dan 1 gebruiken
    heb ik ook gedaan
    voer eeste de 1e in ga dan terug naar de shop je ziet hem nu op je bestel lijst
    druk weer op afrekenen en voer de volgende in :)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dreamgirls HDDVD binnen gekregen!
    Bedankt sharkdawg! :)

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Your welcome ;)

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha beter:+ dan kan ik een iets duurdere HD DVD bestellen. Thanks gek :+

8. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee jongens, even een vraagje.

ik heb sinds vorige week een ep-10 in huis staan, uiteraard geweldig beeld en geluid (de matrix in DD full HD 8)). ik krijg echter sinds een dag of 2, nadat ik hem ge-update heb, geen surround meer uit de speler. hij geeft als uitgangssignaal twee kanalen, wat ik ook instel. het ligt overigens niet aan m'n receiver want de 360 doet het wel in 5.1. iemand suggesties? alvast bedankt in ieder geval.:)

edit: oke, hij doet het al weer. ik had dus op mn receiver ingesteld dat hij via hdmi niet alleen beeld maar ook geluid naar mn tv moest sturen. waarom dat dan voor stereo geluid op mijn surround systeem zorgt snap ik niet, maar bedankt in ieder geval ;)

Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. En al met al heb ik nog steeds mijn 5 HD DVD's niet binnen.

Heb nu gewoon al 12 e-mails verstuurd naar synerlogis. Ze blijven maar volhouden dat mijn bestelling al is verzonden, maar de maximum levertijd van 7 dagen is al lang en breed verstreken. Er zijn er zelfs al 11 voorbij gevlogen. Als het zo doorgaat krijg ik nooit wat. In het volgende e-mailtje maar een wat dreigende toon opzetten.

10. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 3 weken geleden de bon ingestuurd voor de 5 gartis HD-DVD's. Alleen heb ik tot nu toe daar nog niks van gehoord, hoe ging dat bij jullie, kregen jullie een bevestigings mailtje of iets dergelijks?

Of worden ze zo ineens bezorgd!?

11. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd even een mailtje sturen naar: xbox@synerlogis.com
    Ik kreeg binnen een dag antwoord en had de HD-DVD's vervolgens binnen 1week.

Bij mij waren de doosjes kapot bij aflevering, maar heb binnen 4 dagen 5 nieuwe doosjes gekregen. Dus mij hoor je niet klagen :thumbs:

Succes!

12. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de meeste hier hebben heel lang moeten wachten en toen nog steeds niets ontvangen. Vervolgens gemaild of/en gebeld naar synerlogics uit duitsland (die zorgen voor het uitgeven van de hd-dvd's).

Maar bij mij heeft het ongeveer 3 maanden geduurt...

Als je niet al te lang wil wachten moet je even mailen of bellen naar synerlogics...

Maar je krijgt geen bevestiging of iets dergelijks

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanmiddag van m'n opa de HDDVD add-on gekregen, en de 5 gratis films. Heb Corpse Bride gekeken en het ziet er echt schitterend uit! De andere films die ik erbij heb zijn The Prestige, The Fast and the Furious: Tokyo Drift, Children of Men (of Les fils de l'hommes, staat op het doosje 8)) en Dreamgirls.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren bij Barnes and Noble weer nieuwe HD DVD's besteld. Waar je de vorige keer 3 = 2 actie had, heb je nu een 20% kortingsactie. Daarnaast genieten sommige HD DVD's van een korting van 50%. Elders zal het vast goedkoper zijn, maar nu betaald me pa de verzendkosten i.v.m. aantal boeken ofzo :+.

Ik heb Planet Earth, Born on the 4th of July en Breach besteld. Daarnaast moet ik nog 3 HD DVD's van die tent krijgen. Betere tijden voor m'n HD DVD speler binnenkort \o/

15. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks!
    Zal ik nog even geduld hebben, en als de 28 dgn. verstreken zijn maar eventjes mailen :)

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren bij van Leest The Ultimate Bourne Collection meegenomen voor 40 euro. :thumbs:

Heeft iemand ergens Smokin' Aces goedkoop gespot? En misschien de Ocean's trilogie?

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Smokin' Aces voor 25 euro bij de Free Record Shop hier in Nijmegen.

Heb vorige week woensdag ook de 5 HD DVD's binnen gekregen, en 3 van de 5 hoesjes waren kapot. Bij Troy flikkerde de DVD houder eruit toen ik de doos opende; bij Children of Man precies hetzelfde en er brak ook nog is een stuk van de hoes af aan de linkerbovenkant. En bij Dreamgirls is de hele zijkant van het hoesje doormidden gescheurt.

Mja, heb al een mailtje naar synerlogis gestuurd en ze deden niet moeilijk en sturen gewoon lege hoesjes mijn kant op.

18. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ook voor mij een pakketje binnen. Blijft natuurlijk aardig zo gratis maar helaas maar 2 die ik oorspronkelijk besteld had (world trade center, the prestige).

Maar es ff een mailtje naar dat bedrijf.

Sjoerd

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn god, erg leuk gedaan! :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.