Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zou zeggen ga lekker Operation Flashpoint spelen:p maar in dienst gaan is idd ook een optie

2. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    COD4 kan wel redelijk realistisch: Start een private match, selecteer 1 life onlay, no perks, hardcore, normal health, very slow health regeneration etc. etc. Kom je toch aardig in de buurt lijkt me zo.

Op www.fourzerotwo.com staat een stuk over de mapdesigner. Dit moet op de PC maar ik krijg de indruk dat je de mappen kunt poorten naar de 360 (en zelfs de PS:cool:. Heb lang geleden mijn middelbare school wel eens voor Doom nagemaakt en het is best lachen om door een bekend level spelen. (lerarenkamer was favoriet om de een of andere reden)
    Ben zeer benieuwd of er zelfgemaakte levels voor de 360 gaan verschijnen en hoe we die dan moeten verkrijgen.

3. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje voor de singleplayer... De missie na ALL GHILLIED UP, dat je 20 minuten moet surviven! Die lukt me echt niet op 'hardened . Iemand tips??

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Als je de missie weet, kan je ook even kijken op Youtube, daar staat van alles op.

5. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
  6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja die is niet simpel.Ik ben er 3u bij bezig geweest op veteran.Het beste is aan de kant van de bots auto gaan staan

7. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De bots auto? En hou je de sniper rifle of pak je asap een ander wapen?

8. Sjakov

Sjakov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ga achter de botsauto's staan, plant je mijnen voor de toegang naar jou. Pik een ak voor de close combat en hou je sniper om ze op afstand te houden. Zodra de helicopter er is, een beetje rushen en een beetje geluk en je hebt het gehaald :)

9. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt makkelijk (is moeilijk!!) maar ik ga het proberen... Zodra ik begrijp wat jullie met "botsauto" bedoelen...

Ik loop al vast in het begi, met nog 19 minuten te gaan...

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  10. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit inmiddels idd bij die kermis, maar heb me opgesteld naast captain mcMillen. Daar issie geaved, dus een sprint naar de botsauto's zit er niet in... Mn mijnen liggen ook wat verkeerd helaas... pff, ga steeds dood als de heli nog 3000m. moet afleggen!

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt opnieuw, niks aan te doen ;)

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    En echt hard sprinten naar de botsauto's lukt niet?

13. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja opzich wel, ik haal t wel, maar waar ga je dan precies zitten? Ik ben al een tijd in 1 van die hokjes gaan liggen, maar uiteindelijk landt daar ook steeds een granaat in... Wat een gekkenhuis zeg!!

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ging in zo'n hoek tussen die huizen zitten (wat je op in dat youtube filmke ziet) zitten en toen die helikopters kwamen rushte ik snel naar dat hele kleine huisje net voor die gewonde maat van je. Gek genoeg werd ik niet helemaal onder gegooid met granaten maar kon ik ze gewoon rustig en met gemak weggooien.

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    of erachter gaan zitten en dan met je sniper en dan op het laatste kwamen ze heel dichtbij dan met de asap afgemaakt.En dan komt de heli en heb ik flash gegooit en zo er door geraakt

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    De beste plek is inderdaad bij de huizen waar ook die intel te vinden is. Plant al je C4 bij het hek, en wat claymores bij de botswagens enzo. Als de heli arriveert je C4 laten ontploffen, en je kunt meteen doorlopen. Zo haalde ik hem in no-time.

17. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik ging nadat je die millen had neergezet links in zo'n hokje liggen. In het begin zoveel mogelijk neerknallen en op een gegeven moment ging ik gewoon liggen en soms opstaan en knallen. Toen kreeg ik die checkpoint en toen die heli er stond ging ik die gozer halen en meteen doorrennen naar de heli. Het raarste was dat al die terroristen rondom de hele stonden en geen een kogel op mij vuurden.

18. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t gehaald! :)

Ben links naast de botsauto's gaan liggen! Thnx 4 the tips guys!

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk is mijn k/d 1.00 na een hele tijd rond de 0.95 gestaan te hebben. Ging toen nog voor de challenges maar nu ga ik voor k/d ratio. Maar de beste gun vindt ik toch de m16a4 met red dot en bandolier, stopping power en nog een. Tot nu toe alleen nog maar positieve potjes gehad

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu steeds Search and Destroy, in het begin was ik erg slecht maar het gaat nu al stukken beter, heb vrijwel altijd een Positieve K/D ratio en sta meestal ook in de Top 3 qua score.
    (Ik speel als Ghost, MP5 met silencer, Bandolier, UAV Jammer, Total Silence)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina