Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

1. Xbox 360

164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Heren, pen het hier maar lekker vol de komende 2 weken :)

Ik ben er ff tussen uit en ga de sneeuw opzoeken \o/

Tot over twee weken :thumbs:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik twijfel nog steeds over the Orange Box. Ik game nu al een flink aantal maanden niet meer op de 360 (dankjewel M$ ik wacht nu bijna zeven weken op alleen een stekker). Als ik toch wat toppers wil 'inhalen' is Orange Box dan een goede keuze? Ik hoor nl dat de game vrij lineair is, soms wat oud aandoet en cutscenes ed compleet ontbreken.

@ Xwon: Dat is het betere werk.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, sommige mensen klampen zich vast aan reviewcijfers. Die hebben een cijfer nodig om te vertellen dat een game leuk is of niet. Ik gebruik liever m'n eigen mening, ervaring en beleving van een game om over de kwaliteit een oordeel te vellen. Leuk en aardig allemaal, maar een reviewcijfer is niks anders dan een mening van een of andere gast.

Over de Orange Box geef ik je trouwens gelijk. Heb de game gespeeld, maar vind het op meerdere vlakken gedateerd overkomen. Sowiezo heb ik de hele heisa om Half Life (deel 1 en 2) nooit echt begrepen. Beide games hebben me totaal niet weten te boeien.

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  4. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Portal is echt te gek...............de rest......lees de reviews en geloof het niet }:]

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.729
    Cutscenes ontbreken inderdaad, omdat de hele game wordt gezien door de ogen van Gordon Freeman. Dit vind ik zelfs beter dan cutscenes omdat je echt het gevoel krijgt deel te zijn van het conflict in die wereld.

Ik zou de Orange Box zeker aanraden als je de games nog niet eerder gespeeld hebt. Het verhaal van Half-Life (1/2) is gewoon erg goed en veel nieuwkomers snappen dit niet. Half-Life wordt niet voor niets gezien als een revolutie binnen de FPS dankzij oa. het geweldige verhaal.

Hij is er toch ook voor de PS3? Waarom niet op die versie wachten?

Edit: Zie het al... framerate problemen.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die schijnt ook met wat problemen te kampen. Zie ook de Power Unlimited.

7. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens. Die Orangebox moet je zeker halen. Als je fan bent van het FPS genre is het zelfs een must buy ( imo ). De graphics van Halflife2 en Episode 1 zijn idd wat gedateerd, maar dat maakt Episode2 zeker weer goed. Maar wat het belangrijkste is ( voor mij dan ), is dat de gameplay echt geweldig is en daar kan menig shooter van tegenwoordig nog wat van leren.
    Persoonlijk zou ik voor de 360 versie gaan, maar dat is omdat ik die controller wat prettiger vind bij het FPS genre, ivm de thumbsticks.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.729
    Vergeet niet dat Half-Life 2 al uit 2004 komt.

Dus voor de mensen die over gedateerd zeuren, vergelijk deze game met Halo 2 (zelfde maand uitgekomen) en oordeel dan nog eens over gedateerd... Grafisch blaast deze game Halo 2 weg.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik game nu, niet in 2004 ;)

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond in die tijd Halo 2 én Half-life 2 hun tijd ver vooruit, vind het wel meevallen dat Halo 2 wordt weggeblazen door HL2 (die afkorting is niet echt handig8)).

Wat is nu eigenlijk de mooiste game van dit moment? Qua consoles dan, Crysis telt dus niet mee. Bioshock is in ieder geval echt prachtig, maar Gears vind ik ook nog steeds mooi.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn mening: Uncharted, vervolgens Burnout Paradise :)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.729
    Uncharted is imo de mooiste game die er momenteel is, zelfs mooier dan Crysis (aangezien niemand hem momenteel kan spelen op Very High met volle Anti-Aliasing opties etc.) En ja, ik heb Crysis gespeeld (uitgespeeld zelfs)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Van wat ik heb gespeeld = 1. The Darkness, 2. Gears Of War, 3. Mass Effect. Op de PS3 vind ik Uncharted het mooiste, al komt daar verandering in met Gran Turismo 5. :thumbs:

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind Uncharted ook de mooiste game die er momenteel is. Gran Turismo 5 is een goede 2e.

16. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uncharted en R&C vind ik de mooiste.

En graphics uit 2004 zijn anno 2008 zwaar verouderd, vind ik.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben bezig met het herspelen van de Metal Gear Solid games en ik moet zeggen dat ik die nog zeer mooi vind hoor en vooral MGS2 welk toch al een spel van 2001 is.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, Ratchet and Clank ziet er ook super uit. Dat is nummer 3 voor mij dan. :)

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik wil Uncharted nu echt graag een keertje op full HD zien, maar Burnout Paradise!? Ik vind dat nou niet echt een grafische topper. Burnout 3 (staat nu ook op Xbox Originals) was z'n tijd trouwens wel echt ver vooruit qua graphics, ik vind die graphics beter dan van sommige 360 release spellen...

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.729
    Nog ff wat cijfers dan :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina