Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Er is weer hoop dat de 360 nog gepatched wordt: Vandaag kwam er een PS3-patch uit die de beeldkwaliteit van niet-HDTV's verbetert.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hij werd verhuurd aan Livorno, zijn laatste wedstrijd speelde hij 22 april bij Livorno :+.
    Maar omdat AS zijn loon betaalde, kan het inderdaad zo zijn dat hij bij Roma staat, maar hij SPEELDE iig bij Livorno.

Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat wist je zeker al zonder het op te zoeken, of niet? :+

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat is dit voor een betweterige opmerking?
    Ik wist dit gewoon omdat deze man de laatste week veel in het nieuws is geweest, dus ja ik wist het zonder op te zoeken.
    Is niet zo vreemd hoor.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    "Kuffour kwam bij Roma nauwelijks aan spelen toe. Vorig seizoen werd hij al uitgeleend aan Livorno en deze jaargang speelde hij nog geen minuut voor Roma. De 59-voudig international (drie goals) kwam op het WK 2006 voor het laatst uit voor Ghana."
    Hij zit dus dit jaar bij Roma alleen heeft hij nog niet gespeeld 8)

6. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samuel Kuffour zit in het spel niet bij Livorno, AS Roma of Ghana dus die zit waarschijnlijk niet in het spel.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb die all star teams vrij gespeeld, maar hoe kan ik met ze spelen, ze staan er niet tussen bij exhibition.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het ook al, echt pauper. Ik maak hem denk ik aan met behulp van PES6..

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die Face editor maar irritant.. ik krijg altijd hetzelfde standaard gezicht, wat ik ook doe, en kan dat haast niet veranderen.

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    nou als konami niet binnen de kortste keren die online patch uitbrengt dan koop ik de volgende keer geen pes meer. Dan wacht ik eerst de reviews af of online goed werkt. Ik heb mijn pes2008 al 2 maanden niet meer gespeeld, omdat ik het voornamelijk voor online play had gekocht :mad:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waarom loop je hier dan te bitchen dat het online slecht is, terwijl je 2 maanden niet heb gespeeld? Speel eerst voordat je gaat schelden, want ik heb namelijk weinig lag problemen.

12. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij valt het meestal ook voort reuze mee met de lag, maar dat iedereen online barça is, is gewoon om te janken:'-( Verder speelt het gewoon lekker weg alleen de keepers mochten van mij wel wat beter

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Die keepers mogen wel iets beter ja, maar het grootste probleem van dit spel is toch eigenlijk wel de vorm. Speel je tegen een Cesar in topvorm houd hij alles eruit en speel je tegen een Cesar in diepste vorm laat hij alles door. Net zoals Robben en Robinho niet meer kunnen rennen als ze in diepste vorm zijn. Maar toch blijf je het spel spelen he:)

14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nog wel een soort logisch. Je kan natuurlijk ook gewoon de stats op normal zetten, maar dan speel je altijd met dezelfde 11. In PES 6 kon je random doen maar dan was 75% van je spelers nog steeds normaal, geel of rood. Nu zie je ook vaker spelers die blauw of wit zijn, dat lijkt me toch wel een vooruitgang.

Wat ik alleen jammer vind is dat ze vast blijven houden aan het blessure systeem. Met een A-tje ben je nooit geblesseerd, bv Henry of Adriano, terwijl die toch geregeld aan de kant zitten. Vooral Adriano, die beleeft echt een rampjaar. Net als vorig jaar overigens. Er vallen ook nooit spelers uit, omdat je supersnel kaarten krijgt.

Het zou leuk zijn als ze dit is zouden veranderen, dan moet je ook nog gaan letten op je wisselspelers en het opvangen van blessures. Je neemt wel altijd een heel elftal mee op de bank, iets dat van mij ook wel aangepast mag worden. In de leaque neem je een stuk of 6 man mee, zou toch een leuke toevoeging zijn.

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Het hele ranked gebeuren is natuurlijk waardeloze shit! Partijtjes van max slechts 15 minuten (nog ff afgezien van de lag), dan gaat 90% met f*kking Barca aan de slag en wordt iemand die het lef heeft met een mindere ploeg NIET beloond (DAT zou moeten worden aangepast), en dan gaan kaarten e.d. niet meewegen in de volgende match, en zo kan je nog wel ff doorgaan.

Dat hele ranked gebeuren is gewoon voor jochies die op punten kicken. Slaat nergens op. Ik speel het ook nauwelijks want het systeem staat me niet aan. 10x liever een player match voor de eer dan zo'n suffe ranked match.

16. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens!
    Dat iedereen Barçá of brazillie pakt is gewoon zwak, zij steken duidelijk boven alle teams uit. Ik speel meestal met real madrid, ook een redelijk goed team maar alsje dit met barçá vergelijkt is het verschil nog enorm. Maargoed als iemand zin heeft in een online match voeg me maar toe! Als je maar geen Barçá bent iig:9

17. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutscheidsen zijn er toch, je kunt nooit eens een lekkere sliding maken of je hebt al rood.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat heet realisme. Je ziet in een normale wedstrijd ook niet iemand ff met vanachter een doorgebroken speler neerhalen, om daarna te zeggen 'ah, dat was een lekkere sliding zeg'. Die krijgt dan ook gewoon rood.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    IMO zijn 'lekkere slidings' gewoon toegestaan in PES. Als je een volle tackle op de bal doet dan zal de scheids niet gaan zeuren, waar hij dat wel in het echt zou doen.

20. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al maak je een sliding op het middenveld van voren of van de zijkant trekt de scheids ook al snel rood. Het is dan best een harde overtreding hoor, daar niet van, maar rood is echt overdreven. In Engeland zie je ook wel grove overtredingen maar dat hoort er daar gewoon bij. Het stomste is nog wel dat de speler niet eens in scoringskans is of een doorgebroken speler is, mogen ze van mij wel wat minder maken in het volgende deel. Al is het natuurlijk goed dat dat geschoffel van achter niet meer kan.

Zelf stoor ik me eigenlijk veel aan de wissels van je CPU-tegenstander. In de ML wisselt die knuppel steevast in de laatste 15 minuten een verdediger voor een spits. Belachelijk. Vooral wanneer je nagaat dat je tegen een middenmoter of laagvlieger speelt en er al 2 goals verschil is. Ook zouden ze meer op de wissels die in het echt gebruikt worden moeten letten. Zo wisselt bv AC Milan natuurlijk nooit een verdediger in een wedstrijd voor een aanvaller, eerder een aanvaller voor een aanvaller of een middenvelder voor een aanvaller. Best storend verschijnsel, vooral omdat het superongeloofwaardig is en het makkelijk te fixen is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina