Las net op mijn clanforum dat je game ook kan installeren en dat er ook al mods zijn! Dit zijn pc mods die voor de ps3 beschikbaar zijn gemaakt. Iemand al geprobeerd?
Klopt inderdaad, voor de PS3 en PC versie zijn er mods, die je zelf kan maken als je de PC-versie bezit. Daar zit namelijk een gestripte versie van Unreal Editor in, waarmee je maps kan maken. Microsoft doet daar moeilijk over, en daarom moeten Xbox 360-bezitters nog even wachten .
Hoe krijg je spraak aan in de game? Er staat bij steeds een teken dat ik geen spraak heb, maar de headset staat wel aan. Ik heb trouwens een oproep gedaan voor utIII in de vaste-avond-thread.
Ik dacht door op de digitale pad op "rechts" te drukken. Zoals ik ergens had gelezen... ik heb de game zelf ook,maar maak niet gebruik van een headset op mijn PS3... but you can try it, it might work
Als ik van deze game de US versie koop moet ik dan ook eventuele updates via een US account downloaden?
Video Review van Gametrailers.com : [gt]29546[/gt] Edit : Ik heb even een gameplay gemaakt van de eerste nieuwe user created map : http://www.gametrailers.com/player/usermovies/162708.html
Hoop 'm binnekort binne te krijgen, ziet er vet uit dat online gameplay filmpie van je michael T, game is toch gewoon region free? geen gezeur met updates ofzo zoals arma22 vraagt? moeten er verder nog specifieke poorten open gezet worden voor unreal?
Ja , hij is uitraad region free . Tot nu toe is er geen update . Wel zijn er al een hoop zelfgemaakte maps en mods . Zo is er een Halo multiplayer map 'Wizard' . Zie foto : Tot nu toe heb ik nog geen een port extra moeten openen . Alles werkt .
kep 'm maar ik heb ongelovelijk last van lag online... als ik schiet lijkt er wel een soort vertraging op te zitten geen idee waar het aan ligt??
Heb echt alle poorten vanaf m'n firewaal naar ps3 opengezet maar mocht niet baten vanaaf ff kijken gisteren enkel quick matches gedaan en dat was bagger vanavond maar ff een room uitkiezen met goeie ping,
Eergisteren toch maar besteld. Wilde eigenlijk wachten tot hij in NL verkrijgbaar was, maar ik was zoals gewoonlijk weer eens ongeduldig. Dus hopelijk krijg ik hem vandaag of morgen binnen. Gisteren eindelijk binnen gekregen. Ff gespeeld en het speelt heerlijk weg. Lekkere chaotische intense gameplay.
ik heb dit spel sinds vandaag ik heb hem gespeeld en vond hem echt geweldig hij ziet er mooi uit en het speelt ook nog lekker het enige minpunt aan het online spelen vind ik dat sommige mensen opeens verdwenen en stuk verder opeens weer zichtbaar waren (komt misschien omdat sommige lag hebben ofzo)
Staat inmiddels al een weekje in de PS Store, maar zijn gave maps! Vooral het nostalgische 'Facing Worlds'.