[Centraal] Demo's (Deel 3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    @ Hierboven: Haha :9

    Vond de demo ook niet veel aan. Dode vijanden verdwijnen voor je neus alweer in het niets.. en waarom? Geen idee..
    Ook grafisch is het nogal karig, en de physics zijn afwezig. Geen ragdoll, wel neppe animaties als je iemand killt.
    Geen objecten die bewegen als je erop schiet (tonnetjes, kistjes, planken etc.) zoals in de source engine wel goed gedaan is.

    Al met al moet ik nog maar zien hoe ze 't gaan afmaken...
     
  2. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, jij begrijpt het principe van een demo niet helemaal. Demo staat voor demonstratie. Oftewel de demo van n spel moet laten zien waarom je het spel zou kopen.
    Een demo van een spel is als het verkooppraatje van een huis-aan-huis verkoper. Is het goed, dan verkoopt het spel. Is het slecht dan moet je wel verdomd achterlijk zijn om dat product in huis te halen.

    Dit lijkt meer op een beta versie van de game.
     
  3. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben ook niet echt te spreken over de demo van Turning Point.
    De sfeer en level design is goed.
    Maar de graphics en besturing zijn erg matig.
    Veder heb ik niet het gevoel dat ik een vijand raak want de reactie van hun zijn veel te traag.

    En er zijn nog al wat bugs, bijv: Ik shoot een vijand neer en die ging dwars door de muur en zag je alleen zijn voet uit de muur steken, en als je op Bouwvakkers schiet die al dood liggen zie je een steen texture, enz
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  4. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    DevilMayCry4 demo staat op marketplace

    Content: Devil May Cry 4 demo
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions - (Gold Members Only)
    Dash Text: Is his power that of a demon, or of a god? New main character Nero and his demonic devil bringer add speed and style to the Devil May Cry series! Experience advanced gameplay along with gorgeous cutting-edge graphics. Thanks to the power of the latest graphics hardware, the stylish actions runs at an incredible 60fps so you won't miss a beat This is true next generation entertainment!
    Size: 612.75 MB
     
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vette demo. Die Berial is wel lastig.
     
  6. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Turning point vond ik net zoals de meeste mensen hier nergens op lijken. Lijkt of je op de oude xbox Medal of Honor aan het spelen bent alleen dan nog slechter. Die gozer met wie je speelt lijkt op een reus. De graphics zijn echt barreslecht voor deze tijd.

    Andere demo die ik had gespeeld was Fifa Street 3. Dit vindt ik ook al nergens op lijken. Geen verbetering sinds Fifa Street 1. 1 vindt ik nog mooier ook.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het spelen van COD4 kan ik bijna geen enkele first person shooter meer spelen.. het is allemaal te traag en lomp, wapens maken geen impact op mij, en het ziet er gewoon minder uit met een trage framerate.


    Mjah.. was meer een grapje hoor.

    Op zich klopt dat wel, maar er staat toch ook vaak aangegeven voor of na het opstarten van een demo, dat de game nog niet af is en dat er nog een gewerkt wordt.
    En best vaak zijn er demos van games die wel degelijk in de beta fase zijn.. neem een voorbeeld aan de test drive: unlimited demo die 2 keer is uitgekomen.
    1e keer was een ramp, 2e keer hadden ze dingen verbeterd zoals handling en andere essentiele dingen.
    En de uiteindelijke game was over het algemeen veel beter dan de 2 demos bij elkaar, dus je verhaal gaat niet helemaal op, dan waren er namelijk verdomd veel mensen verdomd achterlijk, uitgaande van de 1e en 2e demo van TDU.;)

    Maar nogmaals, over het algemeen is dat wel waar.. een demo moet een presentatie zijn, een richtlijn van het uiteindelijke product, maar zoals je leest gaat deze vlieger niet altijd op en zijn er geen concrete regels wat nou een demo is of een beta demo... wie weet zal er behoorlijk wat verschil zijn tussen de demo van turning point en de uiteindelijke game. dat zie je best vaak.
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat turning point volgend jaar uitkomt kunnen ze er tenminste nog iets moois van maken
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Turning Point demo vond ik juist wel geinig, vond de intro erg gaaf gedaan en setting wel geinig.
    Er zijn ook mindere dingen zoals de besturing (nogal sloom en vreemd, Y=hurken?) en de mannetjes zijn lelijk en snel verdwenen.

    Maar ach, misschien komt dat nog goed. Wil hem sowieso nog wel eens proberen, ben benieuwd naar de verhaallijn. :)
    Edit: lees net dat de demo alweer enkele maanden oud is, spel komt al wel over dikke maand uit, dus hopelijk zijn in de tussentijd wel de puntjes op de i's gezet.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de KuF demo net gespeelt en ik vond het echt wel een gave demo hoor! Co-op lijkt me dan al helemaal geweldig! Dat upgrade en levelen en alles eromheen! Spel lijkt mij erg gaaf! Maar eerst kijken hoe de DMC4 demo word.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja die is ook nog uitgekomen natuurlijk, die vond ik echt zwaar zuigen. Helemaal niet wat ik me ervan voorstelde. Ach, scheelt weer aanschaf zullen we maar zeggen, toch handig die demo's. :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De demo van Conflict: Denied Ops staat op de marketplace. Het gaat om een singleplayer en 2player co-op demo. De demo weegt 736.21 MB. :)
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    die zwaar zuigt.. wat een houterige controls zeg jeazus..
     
  14. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    zou hem niet slecht willen noemen, het heeft alleen wat aandacht nodig en jezus wat is de demo kort

    maarruh het zou toch een third person shooter zijn??
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat alle Conflict delen in third person waren. Dat vond ik er juist zo tof aan.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan ik de game vergelijken met Conflict Global Storm ? Die vond ik namelijk wel leuk op de PS2.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad zegt, de controls zijn echt klote, speelt voor geen meter.
     
  18. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ben hem nu aant downloaden straks maar even doen
     
  19. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had de Demo van Frontlines gedownload die is best leuk maar de Graphics zijn matig.
    Ben nu The Club aan het Downloaden & Fifa street 3.
     
  20. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa Street en The Club zijn bijde troep. Bespaar je de moeite zou ik zeggen.
     

Deel Deze Pagina