[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    7 - 11? Heb 1-6 op mn HDD staan, alleen nog niet gekeken...

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net Basilisk afgekeken. Moet zeggen dat ik er in de tweede helft veel meer van heb genoten. Uiteindelijk toch een dikke 8 waard, mooie laatste episode ook.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Toch wel ;)

Ik vond de krachten van de verschillende ninja's ook erg leuk gedaan en het onoverkomelijke van het verhaal wordt ook steeds pijnlijker duidelijk.

Weet iemand hoeveel eps alle ova's van Rurouni Kenshin hebben? Ik heb er nu zes, maar geen flauw idee of dat ze allemaal zijn :confused:

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Kevf;

[yt]d7y5U2qXNoo[/yt]

Kenshin AMV - Sunday Bloody Sunday

Een van de beste AMVs die ik heb gezien. Een vriend van mij heeft een Kenshin DVD (film van ruim 2 uur) en de meeste van de beelden komen voor in de film. Hele toffe DVD.

Ik heb even zitten kijken op Bol.com, maar ik kan dat ding helaas niet meer vinden :mad:

//edit; de serie wel trouwens..

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan hier geen yt filmpjes afspelen ;)

De film heb ik trouwens ook al en er zijn drie ova's. Echter hoeveel eps er in totaal zijn kan ik niet vinden.

@modder: welke is dat nou weer? Die zie ik hier nergens tussen staan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Rurouni_Kenshin

7. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    wow die AMV ziet er vet uit, heb zelf nog niks van Kenshin gezien, is het de moeite waard om te checken? kan iemand mij een klein beetje vertellen waar het om gaat? en heeft iemand nog een goeie anime over samurais?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alle info staat toch in de wiki? ;)

9. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    ik vermijd die wiki's meestal omdat er ook vaak spoilers in staan die niet worden aangegeven, bij Naruto wist ik al en groot deel van het verhaal voordat ik moest beginnen:D

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    gundam 00 heeft ook wer leuke wending genomen

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tsubasa Chronicle aan het kijken, echt een toffe serie, ik weet niet.... ik vind tot nu toe Gundam 00 echt slecht...

12. Ashavan

Ashavan Guest

Heb al een tijdje geen nieuwe Kekaishi meer gezien o_O

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gebeurt in elke gundam reeks eigenlijk wel. Alleen blijft het toch een toffe serie altijd die nieuwe gundams helemaal upgegrade en alles :D. En zeker het mooie aan de serie is dat het in HD is.

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, baal ervan. Helemaal omdat 43 naar een climax toe liep. Maar ik keek op Yoroshiku site, zat wel wat tijd tussen 42 en 43 ook, dus ik vermoed dat ze het gewoon wat druk hebben. Hoop binnenkort toch wel weer een release te zien.

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Wat vind jij dan zo tof aan Gundam 00?
    Ik vind het echt een beetje vaag verhaal, het is echt van: OMG ik wil dat de wereld stop met vechten!!! Zelf ben ik helemaal de weg kwijt zomg maar ik ga iedereen dan maar vermoorden en dan komt het wel goed!!!

Trouwens, ik heb gister Appleseed gekeken, het is echt in 1 woord te omvatten: WOW!

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo werkt dat toch in bijna alle Gundam series? ;)
    Naja, ik volg 00 niet, ik wacht wel op Code G(r)ea(ta)ss season 2 komende lente voor m'n mecha. ;)

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach je weet hoe het gaat met die gundam verhalen niet ;). Paar twists, mega machten en alles xD.

18. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    In Gundam Wing en Seed wisten ze natuurlijk ook niet precies wat ze aan het doen waren, maar daar waren ze aan het vechten om iets te beschermen, en in 00 ontbreekt alle logica!

En Code Geass is idd best goed, toch is Gundam Seed nog steeds mijn favoriet! (trouwens van alle anime die ik ooit heb gezien) :b:

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik voelde niet zoveel voor gundam seed. Ik hou wel van wat de meer volwassen stijld van bijvoorbeeld gundam wing , gundam 00. Het verhaal is niet heel erg dik nee. Maar interesant genoeg :9.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Kijkt er iemand (nog) naar One Piece? Ik had een tijd geleden alle episodes tot dan toe en was ook aardig ver aan het raken, maar ben alles kwijtgeraakt. :mad:

Deel Deze Pagina