Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vraag me af of iemand hier bij Hexic de "Grand Pearl Poo-bah" achievement heeft?

Die lijkt me echt zo moeilijk! Ik kan geeneens 3 Black Pearls bij elkaar krijgen, laat staan 6. Hoe flikken ze dat?! :9

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tadatadaaa!

Ik heb dat geflikt idd..

>klik voor bewijs<

Eveneens als MetalMark Toxic NL en nog een paar...

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat is geen Nederlands woord: Je kunt iets over doen, of opnieuw.

Met Hexic heb ik wel die 3 black pearls, de 6 is me nog niet gelukt. Wel een keer bijna... Blijven oefenen, je komt elke keer wel wat verder. Beetje geluk helpt ook natuurlijk.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Uhm...dat is wel een nederlands woord hoor. :9 Wel als iets is gebeurd en je doet het dan nog een keer. Dan kan je het opnieuw, of overnieuw doen. Maar als 'iets' nog een keer moet doen is het opnieuw. Zoiets was het. :9

Toch? Anders moet ik weer helemaal de basisschool overnieuw doen. XD

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij Hexic al stuk of 3 keer een stuk of 4 black pearls gehad.. Maar telkes geen zin gehad om een cluster te maken van 3,, was er van overtuigd dat ik pooh bah wel kon :9
    Mgoed nu geen zin meer om veel tijd eraan te besteden. Zolang je voor elke stap nadenkt wat je doet, kan het best redelijk.. (met die 4x4 grid)
    Maargoed heb ik het geduld nie voor !

Vandaag in 1 dag alle achievements Small Arms (thx Reptile ;) )

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    4x4 grid?

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
  8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    bij bomberman is ook bijna nooit iemand online |:-

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/

terugvragen dat schoolgeld! :):

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je kan al een 4 x4 grid hebben staan in level 1. 5 x 5 ook al wel. Er gaat een beetje werk inzetten maar als je dat eenmaal hebt staan is het zo'n simpel spel. Wil je echter voor de MMP gaan dan ben je wel een poos bezig.

Hexic 2 was helemaal simpel. Vielen er direct 2 black-pearle naar beneden :')

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    HA! Overnieuw bestaat wel, staat in het woordenboek. :+ Met synoniem "opnieuw"...Dus het moet wel kloppen, tenzij de spelling veranderd is.

Muwhahahaha!

Trouwens, Castlevania is echt een toppert! Alleen kom je vaak heel snel vast te zitten. Het kasteel is ook zooo groot! :eek: Echt precies hetzelfde als de delen op de DS. :) Alleen mis ik m'n zweep/flail. :eek: Die waren altijd errug handig.

Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heeft iemand hier ook TMNT arcade? Ik heb de trial geprobeerd en vond hem tot en met het gevecht met die neushoorn (naam kwijt) heel erg veel lijken op de NES versie. Is de xbox arcade versie gelijk aan de versie op de NES?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

castlevania is supervet maar ik heb wel direct een kaart van het kasteel uitgeprint om naast me neer te leggen als ik speel ;)

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De Xbox Arcade versie schijnt korter te zijn, het spel is in 30 minuten uit te spelen. Ik vond het leuk, mede door de online co-op. Maar ik verwacht niet dat er nog veel mensen online zullen zijn. Maar voor 400 punten is dit zeker 1 van de betere spellen.

Iemand die toevallig Chessmater Live heeft gekocht? Dan wil ik graag weten welke personality's jullie verslagen hebben. Na een paar keer proberen heb ik gister Lucy verslagen. Die heeft een ELO-rating van 1006. Dit was 1 van de weinige keren dat ik expres voor een achievement aan het spelen was. Ik ben wel benieuwd of mensen de Chessmaster verslagen hebben. Die heeft een ELO-rating van 2700 ofzow

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Trial van Chessmaster vond ik erg leuk, had uiteindelijk wel verloren van dat jongetje omdat ik met m'n hoofd bij FM08 was en niet bij Chessmaster. Al zal ik hem niet gaan kopen, 800 Punten vind ik een beetje te veel.

16. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Chessmaster Live gekocht,maar nog niet veel gespeeld.Dus nog geen personen verslagen ofzo.Komt nog wel

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Rocksteady is zijn naam. ;)
    En die zwijn is Bebob.

Maar de versie is inderdaad gelijk aan de NES versie.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vraagje over Undertow.

Voor een achievement moet je hem ook uitspelen op "extreme" (of "hard" of hoe het ook heet); kan dit ook / telt dit ook in co-op modus?

Lijkt me namelijk leuk om het spel op die manier samen met iemand anders uit spelen.

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel. En ik wil t wel met je doen ;)

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hmmm...als je de berichten daarboven nog niet heb gelezen, dan klinkt dit wel errug fout!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina