Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Of je zoekt op het internet even op waar het precies allemaal over gaat.
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk nooit vechtgames als tekken en soul caliber.

    Maar wil dit spel toch graag, alleen ik wil wel goed combo's kunnen maken dus hoop dat dat gaat lukken!
    Ben een ervaren gamer maar niet in dit genre, zal het te doen zijn voor me?
    In de demo lukte het me niet echt, wel een paar combo's maar geen hele lange ofzo.
    Ik weet het nog steeds niet, straks bak ik er totaal niks van en dat zou zonde zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor T-Shirt? Geld dit voor alle ketens? *flipt in paniek, wil nu ook in alle paniek pre-orderen*
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Check de demo.
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    T-shirt? Ik heb liever een Faceplate:+
     
  6. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat t-shirt geld volgens mij alleen voor free recordshop, dat stond bij mij ook op het doosje en het doosje kreeg ik niet eens mee naar huis.

    Ik heb de deme al gecheckt maar haal daar niet heel veel combo's uit.
    Is er iemand die me kan vertellen of het voor iedereen toegankelijk is?
    En dan bedoel ik echt met dikke combo's uitvoeren.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel! Ik heb de pc versie van deel 3 ook sinds een tijd hier liggen en de combo's komen van zelf! Ik krijg ze nu ook wel een redelijke lange tijd in de lucht! Bv gewoon naar ze heen springen en net wanneer ze voor ze land druk je b in dan sla je ze omhoog
    en dan ga jij dubbel jumpen, dan sla je met zwaard en als hij naar beneden valt schiet je er achteraan.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wel opvallend dat op van alle revieuws van www.gamerankings.com uitgerekend die van het xbox magezine 7.5 het laagst is.
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wesleyyy je hebt nu al 5x gezegt in dit topic dat jij er niet veel combo's uit het spel haalt en of dit spel jou wel gaat boeien.

    Er is ook al net zovaak op geantwoord dat het een DEMO is van het eerste level en dit dus de moves zijn waar je mee start. Het rode demon blood wordt gebruikt om meer moves te "kopen" en hierdoor zullen je combo's ook langer worden. In de demo van Bioshock heb je ook maar 2-3 wapens van de 10 die in het volledige spel zitten.

    Het spel is voor iedereen wel toegankelijk en iedereen kan ook wel vette combo's leren maar de echte pro's die ook DMC1/3 hebben gespeeld zullen meteen kunnen jump cancellen en instant revven. Iets waar jij als "beginnend DMC speler" op zult moeten oefenen.

    Hier staat Jump Cancellen uitgelegt voor DMC3 maar voor DMC4 is het ongeveer hetzelfde: http://devils-lair.org/dmc3tutorial.php

    En hier wat uitleg over Instant Rev: http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=938686&topic=40998291

    Even verder over het "niet veel combo's halen uit de demo, wat is niet veel? Alle DMC spellen hebben nooit "veel" combo's gehad als je het vergelijkt met mortal combat of soul caliber. Het gaat meer om hoe gebruik je deze combo's en na je eerste combo met welke ga je verder? Hoe vetter jij je combo's combineert hoe meer "stylish" punten je zult krijgen.
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Inderdaad, ik stoorde me er ook al aan. Wat wil je nu precies horen, Wesley? Wij kunnen toch niet weten wat jij vet vindt en of jij de combo's onder de knie zult krijgen?
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik pak nu wel telkens die red orb maar ik heb er geloof ik geen hol aan of wel in de demo? :9
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In de demo niet nee ;)
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Red orbs zijn voor levelé en alles, zie het als XP of geld. (eigenlijk is het beide)
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik wel maar misschien kon je er nog wat anders mee in de demo ofzo....naja blijkbaar niet :9 En die baas krijg ik telkens NET NIET dood!!! Echt irritant....
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Morgen even naar de Free Record Shop dan. Heeft iemand toevallig een foto van het shirtje wat bij de pre-order kit zit?
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb dat pre order ding ook maar heb geen idee hoe het t-shirt eruit ziet, ik ga morgen trouwens wel even kijken of hij al te koop is :9
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ook ik check morgen even alle winkels. Hopelijk ligt hij al in de schappen, maar ik ga er vanuit dat we nog eventjes moeten wachten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2008
  18. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat de game vanaf vandaag al te verkrijgen is!
     
  19. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb m morgen in de bus, i dont care. :)
     
  20. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Hier ook,inmiddels 1ste level al uitgespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina