Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus ook niet van een ander soort wapen zoals geth weapons ofzo?

Ik heb dus nu het allerbeste wapen uit het spel in bezit?

2. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    nee, hoe kom je daar nu weer bij? :confused:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat is dan het sterktste wapen en waar kan ik het krijgen? En kan ik er ook flinke upgrades inzetten zodat die niet te snel oververhit raakt maar wel veel damage doet?

Heb gisteren namelijk Noveria op Hardcore uitgespeeld, maar het is echt verrekte nauw daar bij het gevecht met de eindbaas zullen we maar zeggen. Ik heb wel een upgrade gevonden die vet veel damage doet, maar je kan maar een schot lossen met die shotgun upgrade en hij raakt oververhit. Ik moet minimaal twee of meer schoten met veel damage lossen wil ik het overleven. Om deze reden wil ik wel wat plaatjes of informatie zien van de sterkste wapens en upgrades en waar ze te krijgen zijn. ;):'-(

4. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt toch gezegd dat spectre wapens x het beste zijn?
    En nu zeg jij weer van niet?

5. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is allang gezegd, Spectre wapens type X zijn de allerbeste...
    Tip: koop de officiele guide of zoek naar walktroughs op internet, googlen doet wonderen. De kenners halen daar hun info ook vandaan of ze hebben het zelf ontdekt.

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  6. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de guide.

Maar ben wel blij dat Spectre wapens type x de beste zijn, nu hoef ik tenminste niet meer naar betere wapens te zoeken omdat ze er niet zijn.

7. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een opluchting :9

8. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb weer eens een vraag iik ben nu voor het eerst in die auto geweest daarna heb ik een tijdje zitte knalle alleen nu moet ik iets hacken ofzo voor stroom dat ik een deur open kan doen er zijn 3 vlakken en dan moet je wat verwisselen ofzo. mijn vraag is WTF ik moet doen:confused: ik snap er echt geen reet van.

ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.

9. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff door puzzelen. Is een leuke puzzel, door Trial and Error kom je er vanzelf achter hoe het moet. Weet je het niet zoek dan ff naar een walktrough op google of gebruik 100 (volgens mij) omni-gel om de puzzel over te slaan.

10. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    trial en error?:confused:

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
  12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net nog even gespeeld. Op Noveria! Even wat gevechten gehad bij de Hot Laps, leuk om weer eens te spelen!

Maar ik had een vraagje over de sniper rifle: Hoe kan je ermee inzoomen? Krijg je hier nog upgrades op ofzo?

13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je nou een handleiding voor. Er staat een overzicht op de achterkant. Je zoomt in met LT. Let wel: je moet Soldier of Infiltrator zijn om te kunnen inzoomen met de sniper. Voor zover ik weet lukt het niet met de overige klassen.

Je kan een sniper upgraden zoals je dat met elk wapen doet. Namelijk met weapon- en ammo upgrades.

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de handleiding kan ik dat niet halen hoor, dat je die ranks moet zijn ;)

15. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Okej, ik heb nu wat games uitgespeeld waarmee ik bezig was, waardoor ik een nieuwe game wil kopen, om de 3 maanden tot GTA: IV te overbruggen ( februari: Mass Effect, Maart: Vegas 2, April GTA )

Maar... is Mass Effect echt een vette game? een aanrader?

16. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten, kun je ook vaker spelen en op verschillende manieren.

Je moet wel van gesprekken houden want die zitten er nog al wat in, waar je overigens zelf je inbreng aan kunt geven.

Maar echt een top game, ik raad hem je aan.

17. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, mass effect is echt heel goed. Ik had van mezelf niet verwacht dat ik een game als dit leuk zou vinden, maar 't is gewoon een top titel. Je gaat echt op in het verhaal en de gebeurtenissen. Ik heb 't geen tweede keer gespeeld, maar wat niet is, kan nog komen.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is het feit dat je deze game nog niet hebt, dat maakt het een probleem. Kijk: De game is niet vet. De game is zelfs niet supervet. Maar de game is de meest verdomd vette game van het melkwegstelsel. Dit is trouwens een hint. ;):)

19. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, zo ver zou ik niet willen gaan met deze game prijzen. Dat blijft Baldur's Gate 2 in mijn lijst. :) Mass Effect is echter wel de beste RPG van de next-gen games imo.

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twijfelgevalletje, Oblivion is ook erg goed.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina