Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

kolere, ben nog niet eens 1 keer prestige, hoeveel uur heb je erin zitten of hoeveel kills heb je?8)

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm , ik dacht 17.000 kills

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    level 43 4e prestige 19262 kills 8334 deaths 5dagen17uur18minutes :d

4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt zeker alleen maar team deathmatch ?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    speel eigenlijk alles wel laatste weken, vind vooral team tactical wel kicken , omdat het zo afwisselend is

6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel veel Sabotage ,omdat je daar maximale kills kun halen vaak rond de 40-50.

7. Remco

Remco Guest

tering! heb er 2600 en 1500 deaths8)

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Boefje dat je bent! ;)

Free For All is het makkelijkst, altijd 25 kills - 6 deaths, is goed voor je k/d-ratio... Alleen jammer dat er dan nooit mensen zijn waarmee je leuk kan praten |:-

9. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor iedereen hoor Orange :) Als jij meedoet met 25 - 6 loopt er waarschijnlijk een ander in het zelfde potje met een 6 - 25 ratio. :)

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe soms heb ik van die rambo momenten.. loop je een gang door knal je er 2 dood knife je er 2 schiet je er nog een paar overhoop en dan nog een martyrdom kill erachteraan.

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je wel slimme tegenstanders, als ze met zijn allen in hetzelfde huisje staan en niemand doorheeft dat jij eraankomt... |:-

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    _0/ ooit gehoord van "headquarters"? _0/

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Headquarters is echt heerlijk, als je ff een lekkere granaat gooit heb je zo 4/5 kill in 1 keer!
    Die Rambo momenten heb ik ook vaak. Afentoe ben je gewoon "Godlike" en dan gaat het opeens weer klote. (gewoon zelfde tegenstanders)

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat wapen vind ik ook het beste. Heb nu mijn KD op 1.25 and counting. Ik stond op 0.60 in het begin omdat ik alleen maar met die challenges bezig was. Die maken mij niet meer zo veel uit nu. Met headquarters gaat het toch snel genoeg dat ranken. Ik heb ook altijd M16+red dot+bandolier+stopping power+marturdom. En red tiger print natuurlijk :+

Zo tof heh :cool:. Die martyrdom heb ik ook maar weer aan gezet. Had normaal deeper bullet penetration aan staan (ff de naam kwijt). Maar met een assault rifle merk je dat verschil toch niet echt. Dus dan maar wat nuttigs doen met die perk.

15. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet dit spel het niet meer online.. Kan mensen ook niet via de headset horen en ook niet joinen als ze mij inviten. Verder kan ik ook niet in me eentje spelen want het spel kan geen één game vinden. Rotspel, het werkt ook nooit goed online :mad:

16. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel mensen die kwaad worden. Dat vind ik altijd mooi. Vooral van die Amerikanen die niet tegen hun verlies kunnen en het nooit zullen wijten aan hun eigen kwaliteiten.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heh wtf.. toen ik de game speelde had ik gelijk iets van 2.0..
    Later afgezakt naar 1.5 ofzow toen ik search en destroy ging doen.. Mar was snel omhoog te krikken,, paar dagen en dan was ie 1.8.
    Mgoed kheb deze game al iets van 4 week nie meer gspeeld

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik speel laatste tijd veel Sabotage, lijkt wel een beetje op voetballen :p.
    Mijn k/d is 1.20 =(.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ligt denk ik echt aan jouw connectie. Online vind die in no-time een game.

Ik wou steeds met elk wapen 150 kills halen. Dus met de meest brakke wapens ook. Is best wel ten koste gegaan van mijn K/D ratio :+. Nu sta ik steeds ruim in de plus maar hoe meer kills je hebt hoe langzamer de ratio omhoog gaat dus ik zal nog wel een tijdje rond de 1.3 blijven.

20. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ga steeds voor de challenges, maar toch gaat mn KD up, komt misschien omdat ik met sommige wapens meer camp dan andere, en met sommige vrij snel rush.

Atm een KD van 2.09 :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina