Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als het op de bal is is het gewoon reglementair, dus dat is dan wel logisch.

2. t-roy

t-roy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook mee eens! Ik vind het zelfs echt een verschrikkelijk schijtspel, als je tegenstander met barca speelt, zeker als er ook nog eens lag is waardoor het soms nauwelijks speelbaar is en ik uit frustratie die xbox maar uitgooi tijdens een match...

Ik vind het puntensysteem online trouwens echt keihard zuigen!! De passie van de vorige delen is echt volledig weg bij mij. Alleen tegen vrienden spelen kan me nog enigzins boeien..
    :'-(

3. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al kuffour van ajax in het spel gemaakt, zoja zou hij
    van hem de statistieken kunnen plaatsen? (van zijn uiterlijk en vaardigheden..)

alvast bedankt voor de reactie!

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben weer met PES6 begonnen, blijft beter dan 2008. Zitten nadelen aan maar het blifjt een heerlijke footie!

5. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Pes af...PES 4 was goed, 5 was heerlijk. Nadat 6 zo kut was zei ik als de volgende weer kut is kap ik met PES en zie daar PES 2008 is nog erger dan PES 6. Goed gedaan Konami...

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom je dan nog steeds voor Feyenoord bent, is me een raadsel...

7. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    lachen wa....lekker on topic ook

Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind het toch redelijk passen in een thread over een voetbalspel :)

Wat ik trouwens raar vind, is dat je in je sig PES 08 een van je beste games noemt, terwijl je hem hierboven nog slecht noemde:

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Volgende pes koop ik iig niet zonder eerst reacties af te wachten, want 2008 is gewoon kut. Volgende versie moet online iig goed zijn!

Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Er zijn misschien aardig wat dingen mis met PES2008. De LAGGGGG (ranked) is natuurlijk BELACHLIJK!!!! maar ... afgezien daarvan blijf ik het op punten een heerlijke game vinden, en beter dan PES6.

Ik ben met Girondense Bordeaux op 'tournee' door Zuid-Amerika. Speel dan heerlijke exhibition matches van 30min op top player als uit-ploeg. Gisteren een kraker tegen 'Forlan' Uruguay. 3-2 verloren (1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2) en geloof het of niet maar het was weer een ouderwetse 'Ahhhhh, Ooooohhh game' compleet met ballen van de doellijn, rode kaart voor Uruguay, Forlan goal vanaf 25meter, laatste minuut vrijtrap van Bordeaux uit het doel geranseld ...

Het is misschien een k*tgame voor velen maar ik heb er bij tijd en wijle wel veel plezier mee.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb harstikke veel plezier aan deze game. Alleen echt jammer dat online zo kut is. Dat is echt een schande.

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    dan heb jij geluk. En ik heb afgelopen week nog ff getest en het was nog steeds laggy. Bal die uit het niets verdwijnt en dan 20meter verder weer opduikt, mannetjes die haperen etc..
    En dit lag probleem kan alleen opgelost worden met een patch, dus zolang die er niet is blijft het kut online.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Nieuwsflits: Bordeaux is op tournee door Amerika (top player, 30 minuten). Na verloren wedstrijden, 6-0 tegen Brazilie, 3-2 tegen 'Forlan' Uruguay en 1-0 tegen USA (erg defensief) was eindelijk het echte Bordeaux te zien in de gewonnen wedstrijd tegen Chili. 6-3 (1-0 voor, 1-2 achter, 4-3 voor, eindstand 6-:cool: ... van deze wedstrijd zijn amateur beelden, te zien is een perfecte counter (Bordeaux scoort hier de 4-2) ... let op hoe magnifiek snel de keeper het spel voortzet ... enjoy ... The Perfect Break:)

14. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Vind het eigenlijk een beetje een watjes goal, loop je 1 op 1 ga je afleggen. Precies de mensen die ik haat om tegen te spelen over xbox live!

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon een zakelijke counter, die moet je gewoon maken. Kan je wel mensen gaan haten omdat ze het doen maar dat is gewoon slim ;)

16. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel vervelend, dan moet je niet met je keeper komen dan moeten ze wel zelf:thumbs:

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je neemt het woord 'haat' wel errug gauw in de mond ... maar goed, persoonlijk heb ik het helemaal niet op egotrippers die alles zelf willen doen (voetbal ... TEAMsport ... weet je wel), dus wat dat betreft, gunstig dat ik jouw niet tegen hoef te komen op live:)

Edit: Maar ik zie waar robbie mee speelt in PES6, dat verklaart een hoop_0/

Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  18. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb ik al de stats uit pes 6 van kuffour gehaald:

statistieken (skills):

attack: 59
    defence: 78
    body balance: 82
    stamina: 85
    top speed: 84
    acceleration: 77
    response: 84
    agility: 77
    dribble acc.: 70
    dribble speed: 72
    s.pass acc.: 68
    s.pass speed: 66
    l.pass speed: 70
    l.pass speed: 75
    shot acc.: 60
    shot power: 78
    shot technique: 58
    fk acc: 53
    swerve: 55
    header: 78
    jump: 92
    technique: 72
    aggresion: 64
    mentality: 73
    keeper skills: 50
    team work: 70
    condition: 6
    weak foot acc.: 5
    weak foot freq.: 5
    injury: A
    covering, d-line *
    SB,CB,CWP

alleen weet niet of dit beetje te vergelijken is met wat de kwaliteiten die hij nu heeft.
    en zou iemand misschien de stats van zijn uiterlijk kunnen posten?

alvast bedankt!

19. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon een neger maken met een rond hoofd en een grote neus, kort haar en dat baartje en klaar is hij:thumbs:[​IMG]

Ik vind trouwens dat suarez ook niet lijkt in PES=(

20. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    ML: steeeeeeeeds weer zelfde scheidsrechter

Hebben jullie in ML ook steeds dezelfde scheidsrechter? Ik heb steeds die kale gozer, die niet kan fluiten. Misschien zit het um ook wel tussen de oren en fluit ie iedere wedstrijd weer 'anders'. Maar toch, ik wil verschillende scheidsrechters hebben in mijn ML.

Laatst bewerkt: 5 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina