Op de ps2 is echt een enorme stapel games uitgebracht. Ik weet nog wel dat ik regelmatig dacht: hey dat is apart/bijzonder die MOET ik gewoon nog een keer spelen. Ik heb net een ps2 gekregen van mijn vriendin alleen ik kom niet meer op de titels! Wie o wie kan er een aantal voor me opnoemen met onderbouwing en screens het liefst anders wordt het een doelloos opsomtopic edit: bewust van: ico shadow of the collosus god of war god of war 2 ff XII echter vind die, op Ico na, redelijk mainstream
-Kingdom Hearts 1 en 2: fantastische RPG's die de wereld van Square Enix en Disney op zo'n mooie en toffe manier mixen. KH1: KH2: -Dark Cloud en Dark Chronicle (Dark Chronicle is eigenlijk Dark Cloud 2): Twee hele bijzondere action adventure RPG's, waarbij je niet alleen de gebruikelijke RPG zaken doet, maar waar je ook complete dorpen zelf kan bouwen op een hele toffe manier. -Dark Cloud: -Dark Chronicle: -Final Fantasy X: vind ik persoonlijk nog steeds een van de beste Final Fantasy's. Het verhaal, de characters, de werelden en de muziek zijn gewoon zo gaaf gemaakt. Is echt een spel dat je helemaal opneemt. Beetje veel RPG's, maar de PS2 is ook echt de RPG console. Zal straks even wat andere games posten.
Tnx! Dit zijn echt games die ik gemist heb Ben benieuwd naar je overige input! Heb zelf al gevonden: Okami Screens: Persona 3: Persona 3 is an occult-themed RPG set in a Japanese high school.
Okami is zeker een coole game, heb hem helaas niet uitgespeeld, maar er komt binnenkort gelukkig een Wiimake (Wii remake). Welke games ik niet in je lijstje zag, maar die je wel moet spelen zijn oa. Devil May Cry 1 & 3, maar dat is logisch en Dragon Quest XIII: imo de beste RPG op de PS2, met art van de maker van DBZ Rogue Galaxy Van de makers van de Dark Cloud games en Dragon Quest: en voor de mensen zonder Gamecube of Wii twee must-haves: Resident Evil 4 Viewtiful Joe Erg originele en leuke game om te spelen. De verschillende specials die je met de tijd kunt doen zijn erg interessant en goed gebruikt voor wat puzzles.
Toch nog een RPG, sorry! Maar deze moet je spelen. EDIT: Modder-Eter was me al voor. -Rogue Galaxy: een RPG van de makers van Dark Cloud en Dark Chronicle. Wat kan ik erover zeggen? Tja, een onwijs toffe RPG! -Jak and Daxter: het eerste deel in deze fantastische platformgame van Naught Dog. (slechte screens btw) Natuurlijk moet je ook zeker Metal Gear Solid 2 en 3 checken!
Wil iemand mij even vertellen waar dergelijke games voor de next gen machines blijven? Ik ga geloof ik de komende tijd een gen terugstappen
Nog een paar edits in mn post gegooid En hier de volgende paar games: Yakuza voornamelijk als voorbereiding op de nieuwe Yakuza moet je deze natuurlijk ff spelen Heb hem zelf (nog) niet gespeeld, maar het schijnt een beetje de richting van Shenmue te nemen, wat erg goed zal zijn en, heb ze zelf nooit gespeeld, maar ze schijnen erg goed te zijn: De Shin Megami Tensei games Ook weer een RPG serie en hij scoort over het algemeen behoorlijk goed.
-SSX: de beste PS2 launchgame, sowiezo de beste snowboardgame die ik heb gespeeld. Yakuza is zeker een aanrader!
Hehe, is niet zo moeilijk om een PS2 game te vergeten. Er zijn zo waanzinnig veel goede games op de PS2.
Dat zeker, alleen moeten we even wat rustiger aan doen met het posten van games en wat meer discussie inbrengen, aangezien dit een beetje op een opsomthread begint te lijken. Maar om het af te leren... Je wilde een aparte/bijzondere/gedenkwaardige/cult game? De volgende game combineert alle 4 de termen: Killer 7 en de intro: [gt]6819[/gt] Checken die intro! Het is echter wel een haat-liefde verhouding met deze game. Of je haat hem, of je vindt m geweldig En daarnaast waarschijnlijk de weirdest game ooit.
lastig: aan de ene kant is dit uiteraard wel een opsomtopic, maar aan de andere kant er wordt info verschafd over games die eigenlijk door veel al vergeten te zijn. Er is nou niet bepaald een lijst met games zoals waar ik om vraag in de titel toch? Ik snap trouwens die Soul Calibur images niet. Dat is toch geen sc?? Tenminste niet van de serie waar bijna IV van uit is. Killer ziet er super uit *checkt intro* edit: graphics zijn veelbelovend, verhaal maakt erg nieuwsgierig, maar dat komt ook omdat het zo weinig nog laat zien. ssx heb ik helemaal grijs gespeeld, echter imo zeer mainstream edit2: om opsommen te voorkomen kunnen members uiteraard ook ervaringen ed posten mbt de genoemde games
Dat is zeker wel Soul Calibur ala deel 1 en 2. Kijk de video review maar. [gt]8483[/gt] Als dat geen Soul Calibur meer is ben ik koning van Engeland.
vaaaaag dan kan ik me die niet meer herinneren oid?? heb het spel op de dc, ps2 en xbox gehad....zwaar weekend gehad zeker edit: hmmm wacht eens even, ik heb zeker alleen deel 1 en 2 gespeeld. Dat verklaart het. Zie het uiteraard wel toen ik de gt-review zag.
Oh, typo En over je vraag, kijk een paar posts boven je Digital Devil Saga = Shin Megami Tensei. Net als Persona 3 overigens ook onderdeel is van de Shin Megami Tensei serie. Kijk maar ff op de Shin Megami Tensei wiki pagina. Er zijn zoveel verschillende delen en sagas dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien.
Metal Gear Solid 2 en 3 natuurlijk! Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Een diepgaand verhaal, spannende scenes en bossbattles en spetterende actie! Metal Gear Solid 3: Snake Eater Een waardig opvolger, ditmaal in de Jungle. Zeker een game die je moet spelen!
1 of 2 reeds uitgespeeld, weet alleen niet meer welke. Zat een soort van apart einde in met een zwaardgevecht? En een soort dramatisch deuntje en een slideshow oid geloof ik. Welk spel was dat? Verder spreekt mgs uiteraard zeer voor zich. Het zijn echt de onbekende games waar ik naar op zoek ben. @ Modder: vrij ondoorzichtig dan idd, zal de wiki er even bijpakken. En mijn portemonnaie en ebay