Kopen? I'll make you an offer you can't refuse "Either you pay 100 bucks for my game or your brains will be on it"
mja de challenges komen allemaal neer op binnen een x aantal minuten zoveel kills te maken, zoveel geld te verdienen, etc. gewoon wat je al deed in de game, maar dan nu als uitdaging binnen een tijdslimiet. naja..iig weer wat uurtjes lol.
Ik vind het een saai spel, Ik heb hem zelf niet maar iemand die ik ken wel en er rijden allemaal dezelfde auto's rond en de gameplay vind ik niet zo goed.
Ja die extra opdrachten heb ik ook.Hoe kan je trouwens zien dat je alle safes hebt gekraakt?want heb geen zin om alles door te zoeken of ik die al gehad heb
Haha. :b: Ik kan me nog goed herinneren dat ik een revolver look-alike had die een persoon in 1 schot dood schoot. Dat was tevens ook mijn favoriete wapen.
vandaag de game voor 20 euries gekocht en echt een vette game tot nu toe ik vroeg me alleen af.. hoe haalbaar zijn de achievements van deze game? hoelang doe je erover om ong 700punten ofzo te scoren?
Nog een paar vraagjes.Heist a bank betekent toch dat je een bank moet overvallen? En als ik die extra achievements wil doen dan wordt ik niet verbonden met xbox live.Terwijl ik met andere spellen gewoon online kan spelen.Weet iemand wat dit is?
Ligt eraan, als je de story uitspeelt heb je volgens mij iets in de 100. Ik zou als ik jou was even kijken op www.xbox360achievements.org
auch, nja k hooper toch wel met 650 + te eindigen btw ee vraagje.. als je een gebouw/bisnuss wilt overnemen en het gaat mis (je maakt ze dus TE boos).. en je vermoord de eigenaar dan dan kan je het gebouw niet meer overnemen komt de eigenaar dan later weer tot leven/wanneer kan je dan weer proberen dat gebouw over te nemen?
Ik ga deze game denk ik ook kopen, heb hem destijds gespeelt voor de PC en heb er erg veel lol mee beleefd, en hij is niet zo duur..\o/
Ligt deze voor 2 tientjes in de winkel??? Dan ga ik hem wel ff halen. Op de oude xbox vond ik het een toppertje. Is er trouwens veel vershil??? Iets andere missies ofzo???
Mij spreekt die mafia sfeer ook erg aan maar denk dat ik wacht tot Mafia II , heb het niet zo op EA games.
Er zijn 3 extra Favors Missions te downloaden (gratis dacht ik) en paar nieuwe challenges bijgekomen (sommige challenges zijn gratis) Voor de rest moet je microsoftpoints bijleggen, maar de meeste dingen heb je niets aan (level 4 wapens, nieuwe bodyguard & ingame money. allemaal troep)