Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    behalve de HoD,, soms doet hij het gewoon niet:mad:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik eigenlijk liever wat meer variatie in wapens in deeltje 2. Al waren de wapens die in deel 1 erin zaten al geweldig idd.

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een betere/leukere versie van de boomshot en een andere sniper erbij. En dan aan de voorkant van je lancer een antivlieg-plakstrip voor de sprinkhanen.

4. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    aan alle mensen die hier posten met de medeling: "ik vind gow 1 helemaal niet zo leuk" en meer vandat soort crap:

waarom posten jullie dat hier, de meeste mensen die hier posten hebben gow1 al gespeeld en hebben hun eigen oordeel over de game, ze weten zelf wat ze ervan vinden.
    de toegevoegde waarde van jullie soort is dus 0 |:-

ikzelf vond gow1 na cod2 de vetste game online! jammer dat het niet meer zo veel online word gespeeld, maar ik kan niet wachten op deel 2! 8)

5. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Bij mij gaat denken ook niet altijd zo gemakkelijk af maar ik doe mn best soms en af en toe wil daar nog wel eens uit schieten behalve klei poppetjes. Maar meestal bel ik met me maten op de wc.

Ma deze maand is er volgens mij weer zo n game beurs ergens in america en dan zou er volgens gamer.nl wel eens een aankonding worden gedaan over Gears of War 2. En het lijkt me vrij logisch dat er dan ook beelden van worden vrijgeven. Als het maar geen artwork is.

En de wapens in deel 1 zijn ronduit gewoon perfect. Alleen vind wel dat ze die voice chat mogen veranderen of dat je het zelf kan instellen dat je gewoon niemand hoort. En het niet via je xbox optie moet instellen.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    eigenlijk zijn er maar weinig dingen die verandert kunnen worden.
    Wat ik graag zou willen zien is dat je dat grote klere beest neer kan knallen wat je wel op de pc kan, en natuurlijk meer van die gave wapens of wat verbeteringen. Wat me ook leuk zou lijken is dat je je eigen online poppetje kan maken :9. Dat lijkt me echt gaaf.

7. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk omdat dit een openbaar forum is en iedereen wel zijn eigen mening van een bepaalde game mag geven...(lijkt me sterk dat je wel een positieve mening mag geven en een nagative niet).

Anyway, ik speel gears ook nog steeds met regelmaat en kan niet wachten op deel 2!:thumbs:

Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Stond trouwens ook wat op 360 only over GoW 2. Alleen moeten we toch nog ff wachten tot ie officeel aangekondigt wordt ;).

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641

Wat een onzin, 90% van alle forumberichten hebben toch geen toevoeging? En als dat je niet aanstaat ga je maar lekker huilen in een hoekje.

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden mensen die niet eens goW hebben of het echt helemaal niks aan vonden hier een reactie geven? De mensen zouden eigenlijk alleen mensen moeten zijn die echt iets te zeggen hebben over het spel. Wat moet er verbeterd worden enzo. Ik moet toegeven dat 90% van alle berichten nergens over gaan.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    Dat zal dus nooit gebeuren. Welcome to the internet.
    Maargoed, laten we het maar weer over GoW2 hebben.

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er al een tijdje op hoor maa je maar geen zorgen :cool:
    Maar dat kan niet dat zal nooit gebeuren zeg je net.

(Ik vind van wel dus we gaan het hebben over goW2)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Daar moet je gewoon over heen lezen, dat doe ik altijd. De meeste korte reacties gaan nergens over, ik lees alleen de uitgebreide posts waar een mening staat met argumenten. Gears of War is 1 van de beste spellen voor de 360, nog steeds. Echt genieten toen ik dat spel voor het eerst in de 360 schoof. Online is het ook erg leuk, maar daar kan wel het 1 en ander aan verbeterd worden. Zo vind ik dat er meer verschillende wapens in het spel moeten komen. Online is het toch vaak alleen knallen met de Shotgun. Misschien dat de shotgun niet automatisch bij je uitrusting moet horen. Het zou beter zijn als je die gewoon ergens in het veld op kan pikken zoals de andere wapens. Dat andere wapen die je automatisch hebt gebruik ik online nauwelijks. Qua singleplayer heb ik weinig aanmerkingen, die vond ik echt prima. Ik vond het ook niet superkort. Liever kort maar krachtig dan lang en saai. De singleplayer was zo'n 10 uur, dat vind ik zeker acceptabel. Zeker voor zo'n spel met een gave multiplayer. Iemand hier had het over het creeren van je eigen personage voor online, dat lijkt me ook wel gaaf. Nu heb je maar de keuze uit een paar characters, het zou leuk zijn als je een uniek personage kunt maken

14. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua eigen poppetjes kiezen..
    Hoe zit het dan met de dingen die je zegt? De stem bedoel ik dan
    Dalijk zit je in een party met 8 mensen, iedereen verschillende hoofden..
    Alleen dan is iedereen's stem hetzelfde, of kan je maar kiezen uit een paar stemmen en hoor je alsnog de hele tijd dezelfde.
    Lijkt me een beetje irritant.
    Maar hey, thats just me ^_^

Oja, grote maps zouden me ook wel vet lijken. Dan je dan met 12 of misschien wel 16 man aan de slag kan?
    Hoewel dat misschien niet helemaal Gears hoort, we shall see :)

Ook nieuwe game modes kunnen geen kwaad, er zijn er nu 4 waarvan er maar 3 gespeelt worden.(Assasination speelt niemand meer)

Hoop iig dat ze er wat leuks van maken, maar dat zal wel lukken :D

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigenlijk dat ze niets veranderen aan de hoeveelheid spelers. 4v4 zorgt voor prachtig teamwork, een spel als Gears leent zich gewoon niet voor grotere teams. Ik vond Gears eigenlijk al bijna perfect. Als ze nu eens zorgen dat er minder grote verschillen zijn tussen host/niethost, zou het helemaal perfect zijn.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    4vs.4 moet blijven, Capture The Flag zou wel leuk zijn. :thumbs:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    4 player online coop , met grootser opgezette levels in de single player dat lijkt me super:p multi hoeft wat mij betreft niet veel aan te veranderen (paar nieuwe wapens, nieuwe maps, gamemodes, the usual)

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    idd dat teamwork was juist briljant bedacht!
    Als de rest van je team zoog kon je het tegen een middelmatig team dat goed samen werkte wel vergeten

19. Shizzel

Shizzel Guest

Even ter informatie, heb op meerdere sites gelezen dat er kans is op een prequel (spel waarin de verhaallijn afspeelt vóór een eerder deel), en geen sequel (vervolg), omdat er ook een boek uitkomt die zich afspeelt voor Gears of War 1. Het lijkt me ook wel logisch, er is volgensmij gewoon nog heel veel te vertellen, aangezien Gears of War 1 al 14 jaar na Emergence Day begint.

Maar het meest waarschijnlijk is nog steeds een sequel, omdat del 1 geen echt einde was.

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Een prequel lijkt me ook tof.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina