[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Klaar met Moyashimon inmiddels. Erg toffe serie, hoop echt dat er nog een tweede seizoen komt.

En Clannad is ook zo geweldig, Kotomi-chan! _O_ Hoe charmant kan je een meisje maken, bizar. :cool: Trouwens nog iemand hier die Clannad volgt? Ik heb namelijk de subs van a.f.k. gekeken, maar die releasen wat langzamer dan de rest. Vroeg me af of de overige subs te doen zijn.

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    a.f.k. is natuurlijk een geweldige groep, maar ik kijk wanneer ik kan SS-Eclipse subs, ook topkwaliteit en altijd snelle releases. _O_
    En natuurlijk kijk ik Clannad, ik ben diegene die jullie hier steeds met geode series meerdere keren moet spammen voordat jullie het eindelijk eens gaan kijken. ;)
    Anyway, Kyou ftw.:b:

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mooi dan ga verder met SS-Eclipse!
    Maar goed, dan moet je het beter spammen. Ik zie namelijk veel over het hoofd. :+
    Vandaag ook eindelijke schijfruimte vrij, dus Dennou Coil maar even aanzetten. Ben benieuwd.

En Kekkaishi 44 is released. \o/

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben nog steeds Rurouni Kenshin aan het kijken, ondertussen bij ep 9. Blijft erg leuk. Verder moet ik nog steeds de world strongest disciple kijken, kom er allemaal niet aan toe :+

5. Ashavan

Ashavan Guest

Kekkaishi eps 44 t/m 47 in 1 klap uit. Meteen downloaden :D

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vond Seed Destiny beter eigenlijk ;) en nou'ja die logica wordt nu wel verklaard in gundam 00 :).

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Clannad 17 was weeral top, helemaal voor Kyou fans zoals ik. _O_
    Ook veel Tomoyo screentime deze ep en moar Ryou blushing. :9

Yeah, I'd hit that. ;)

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hippe gif. :cool: Ben zelf nog 3 epi's verwijderd van epi 17, nog even genieten van de week.

Begonnen aan Dennou Coil, erg gaaf tot nu toe. Super setting, hopen dat we die techniek ook nog is irl krijgen. :D

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb onlangs Naruto:Rise of a ninja gekocht voor de Xbox 360 en al vrij gauw hoorde ik van een kennis dat ik toch echt de anime moest gaan kijken eerst. Zo gezegd zo gedaan..en nu ben ik Naruto volop aan het kijken.Echt geweldig vind ik het. En ik ben nooit echt into Anime geweest, maar misschien vanaf nu wel. Maar goed....ik ben dus van plan voor de echte DVD(s) van Naruto te gaan. Nou kan ik ze via play.com voor 15 euro ongeveer bestellen, maar nu is mijn vraag. Is de beeldkwaliteit een beetje mooi ervan? Of scheelt het niet zo heel veel met de afleveringen die je los kan vinden via het net?

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als het echte dvd's zijn dan is de kwaliteit beter, maar je weet toch dat bij lange niet alle episodes op dvd beschikbaar zijn hé. Naruto telt 135 episodes (220 als je de fillers meetelt) en op één dvd staan er maximaal 5 episodes ofzo. En dan heb je nog Naruto Shippuuden... .

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat wordt idd een dure bedoening.
    Maar ik zie dat ze wel boxsets hebben met steeds 12/13 afleveringen oid voor een euro of 40 per stuk.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja voor 50 euro bij een winkel in Groningen hier, idioot duur. Via play.com 15 euro voor zo'n dvd box.

Maar hoezo filler, zijn die andere afleveringen dan zo slecht?

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo te zien alleen de eerste 2 boxsets met daarin de eerste 26 eps, de rest is duurder, maar nog steeds beter dan wat je op veel andere plaatsen ziet.

Hmm, van die anderhalf jaar dik aan fillers(85 episodes) zitten misschien 5-10 afleveringen die wel aardig zijn, aber die liggen verspreid over de filler eps, dus die zou ik laten voor wat ze zijn, behalve misschien de filler arcs met Jiraiya aan het begin, die met Anko en die met Hinata/Shino/Kiba met die watervalscene. ;)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok. Nou ik ga eerst gewoon rustig verder kijken. Ik zit nog maar op aflevering 16 :). Vind het echt supertof ,maar zodra ik begin te merken dat het echt minder leuk word, tergend vervelend..laat ik het zo zeggen, dan kap ik denk ik wel.

Ik vat alleen één ding niet. Gaat over Haku,Zabusa etc

Nadat Zabuza zogenaamd dood is, zien we die vrouw(vent) met masker op die tak staan. Op dat moment ziet Haku Naruto voor de eerste keer. Maar Haku kijkt helemaal niet gek op wanneer ze Naruto in een latere aflevering weer in het bos ziet. Haku doet dan net alsof hij/zij Naruto voor het eerst ziet. En dan later in een aflevering wanneer ze voor de tweede keer tegen Zabuza gaan dan zie je Haku verbaasd doen over dat Naruto bij het groepje hoort. Haku denkt terug aan dat ie Naruto tegen kwam in het bos. Maar Haku had toch allang kunnen weten dat Naruto uiteraard ook van de partij zou zijn?

misschien zie ik de dingen veel te complex hoor, maar ja ;)

Wel ERG vervelend dat ik nu bij elke aflevering in het begin eerst 5 minuten krijg met scenes die ik ALLANG heb gezien in de vorige.
    Maar ja, het is niet anders.

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nou, er zitten wel een paar filletjes tussen maar gewoon door bijten tot je alle 135 episodes hebt gezien. Het is echt wel de moeite waarde (dat laatste gevecht _O_).

Je moet de episode (12) waarin Naruto Haku in het bos tegen komt nog eens zien. Hier in zie je dat Haku daadwerkelijke wel wist dat hij bij het groepje hoorde. Toen in het 2de gevecht was het gewoon een aanleiding naar een flashback, om die ontmoeting in het bos terug wat naar boven te halen in het geheugen van de kijker.

Waarom spoel je dan gewoon niet door? :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    135? Maar een kennis zei tegen me dat het zelfs 216 episodes waren.

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    220 om correct te zijn ;). Maar vanaf 136 beginnen de fillers en zijn niet echt de moeite waard (de eerste paar arcs vallen nog mee, maar daarna is het gewoon te erg). Maar je kijkt best ook het einde van episode 220 vooraleer je aan Shippuuden begint. Episode 102 t.e.m. 106 is trouwens ook een vrij lame filler arc. De filler arcs kan je meestal herkennen als er ineens een nieuw onboeiend character uit het niets verschijnt en de vijand (en het hele plot) lame is.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Jammer is dat, waarom doen ze zoiets ?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    om de manga weer uit te laten lopen :)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge, echt geweldig hoor.

Geweldig hoe een serie, niet met echte mensen maar tja...cartoon, al wil ik het geen cartoon noemen eigenlijk, emoties bij je los kan brengen.

Soms is het ongelooflijk grappig, en het andere moment is het super serieus.

Ik moet toegeven dat ik gewoon kippevel kreeg bij het stuk dat Zabuza bijna zijn dood tegemoet gaat, en Naruto staat achter hem, en vraagt of ie echt helemaal niks geeft om Haku, iemand die zijn leven gaf voor hem. En dat je dan gewoon toch ziet dat ie wel degelijk om Haku gaf, aan zijn tranen te zien en na wat ie allemaal zegt, kid, say no more....zo ga je Zabuza ook gewoon een goeie vent vinden, haha.

Uiteraard door het hele totaalplaatje natuurlijk, de muziek erbij enzo. Prachtig, en dat een anime zoiets kan doen dan, nooit verwacht.

Zelfs de kleinste dingen zijn super lollig, amper een spoiler te noemen..maar hoe Iruka-sensei in ik geloof de eerste episode ineens een mega groot hoofd kreeg omdat ie vet pissed off op Naruto was omdat hij een truukje verkeerd deed...zoiets zie je echt nooit in een amerikaanse cartoon ofzo, hilarisch.

Of toen naruto(ook ergens in het begin)
    diaree had en hij had de shadow clone jutsu al gebruikt, ineens wilde al die clonen van hem die wc hokken in, kregen ze ruzie om....geeeeeeeeeeweldig

Goed, nu gauw verder kijken.

Laatst bewerkt: 12 feb 2008

Deel Deze Pagina