Tjonge, echt geweldig hoor.
Geweldig hoe een serie, niet met echte mensen maar tja...cartoon, al wil ik het geen cartoon noemen eigenlijk, emoties bij je los kan brengen.
Soms is het ongelooflijk grappig, en het andere moment is het super serieus.
Ik moet toegeven dat ik gewoon kippevel kreeg bij het stuk dat Zabuza bijna zijn dood tegemoet gaat, en Naruto staat achter hem, en vraagt of ie echt helemaal niks geeft om Haku, iemand die zijn leven gaf voor hem. En dat je dan gewoon toch ziet dat ie wel degelijk om Haku gaf, aan zijn tranen te zien en na wat ie allemaal zegt, kid, say no more....zo ga je Zabuza ook gewoon een goeie vent vinden, haha.
Uiteraard door het hele totaalplaatje natuurlijk, de muziek erbij enzo. Prachtig, en dat een anime zoiets kan doen dan, nooit verwacht.
Zelfs de kleinste dingen zijn super lollig, amper een spoiler te noemen..maar hoe Iruka-sensei in ik geloof de eerste episode ineens een mega groot hoofd kreeg omdat ie vet pissed off op Naruto was omdat hij een truukje verkeerd deed...zoiets zie je echt nooit in een amerikaanse cartoon ofzo, hilarisch.
Of toen naruto(ook ergens in het begin)
diaree had en hij had de shadow clone jutsu al gebruikt, ineens wilde al die clonen van hem die wc hokken in, kregen ze ruzie om....geeeeeeeeeeweldig
Goed, nu gauw verder kijken.