Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER ] je tekst [/SPOILER ]

haal tussen de R en de ] de spatie weg en zet bij ''je tekst'' je verhaal die je wilt doen. en je krijgt dit effect ;)
    je tekst

2. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een oldskool RPG speler vanaf de super famicom _O_
    En deze RPG heeft er gewoon voor gezorgt dat ik een dag vrij heb genomen van me werk :lol:

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als je ooit een bepaald 'truukje' van iemand in zijn reply niet snapt, druk dan even op de 'quote' knop, dan kan je altijd zien welke code hij gebruikt heeft. :)

edit: @ Ravebeast: je tag was niet goed afgesloten. Tags eindig je altijd met [/] :)

dus bijvoorbeeld

[/quote]
    [/img]
    [/spoiler]

etc

4. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks :)

5. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik zit al de hele dag op de postbode te wachten maar tevergeefs...zucht=(

Heb echt zin in deze game

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik had deze niet besteld bij PA omdat ik dacht dat ie niet regio vrij was.. vanochtend toch besteld omdat hij regio vrij bleek te zijn voor PAL :)

Ik kijk er naar uit.

7. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bel ook al de hele dag naar mijn vriendin of het spel binnen is gekomen. Maar ook hier heeft de postbode er vandaag geen zin in jammer genoeg :mad:

maak me zelf helemaal gek met al die vette filmpjes van dit spel.

8. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    idd. zit echt te balen hier, andere die hem later besteld hebben zitten hem al v/a vrijdag/zaterdag te gamen.
    Maar ja

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vraagje: Het is toch mogelijk om ook japans te selecteren bij de import, is het dan ook mogelijk om er subs bij te doen? Want originele taal + subs zou wel geweldig zijn :)

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Welke winkel is dat dan? Ik kwam tot aan de 2 slangen nergens een winkel tegen. Heb em zo gehaald, gewoon steeds die gastjes voor die slang neermeppen. Laat Kaim die slang slaan en Seth En jansen allebei Prism uitvoeren. Na een keer wachten doen Seth en Jansen dan hun prism attack en zijn alle kleine beesten dood en bij elke Prism aanval gaat er 100/230 van de slang af.

Gewoon er steeds voor zorgen dat die kleine beesten doodgaan zodat die slang niet kan opladen. Nadat ik dat de tweede keer deed was het niet moeilijk meer.

Jup dat kan. Gewoon Japans kiezen en Engelse subs. Maar moet zeggen dat de engelse stemmen goed zijn gedaan.

Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook halen maar, zitten hier ook onzichtbare vijanden in om de 2 meter?

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vind het wel goed verdeeld, is niet zo dat je met elke 2 passen een nieuw gevecht moet aangaan.

13. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    soms moet je juist te lang lopen voor een battle :mad:

Vandaag me hele vrije besteed aan deze game \o/
    Wat een game damn (L)

idd kon die winkel ook niet vinden.
    je kan wel via die trap naar beneden, zodat je andere wapens kan kopen en magic, maar geen healing herb

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vooral als een eindbaas moeilijk is en je nog moet levelen, zit je soms een hele tijd rondjes te rennen.:9

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Volgens mij krijg je om de 100 meter ofzo steeds een vijand. Is best te doen.

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja normaal heb je er geen last van, maar als een eindbaas bijv. te moeilijk is en je dus nog even moet doorlevelen kan het wat irritant zijn, maar gelukkig komt dit niet heel vaak voor.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grr nog steeds niks van play-asia :mad:

18. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook nog niets van gamehubs :'-(

19. Mythe gard

Mythe gard Guest

Grave* prysm had ik nog niet ondekt toen, ben zeker 1 winkel (buitenstaand poppetje) tegengekomen waar strong medicine verkrijgbaar was.

Als de slang oplaadde moest ik wel healen met strong medicine.
    Heb ook constant gecast op de slang zelf en niet de kleintjes rondom.

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand een tactiek voor de volgende gasten? Je bent in de haven net voor disc 2 begint, staan 2 kinderen bij een veldje bloemen en je wordt aangevallen door 3/4 soldaten en 2 soldaten op vliegende paarden, wat ik ook doe ik wordt steeds doodgebeukt door die gasten op die paarden die bij elke beuk 300-480 punten eraf halen per beuk, dus je bent zo dood. Ben waarschijnlijk nog niet sterk genoeg want na beurten hebben ze iedereen neergebeukt, shield helpt niet en je kan ze nooit optijd doodkrijgen aangezien ze elk rond de 800 sterk zijn.

Ben nu de andere kant maar opgelopen om te levelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina