Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Idd, Ninja gaiden had ook vaak k*t camera's in te kleine kamers en soms ook super irrietante (wall)jumps om ergens voorbij te komen. Prince of Persia is een puzzel/platform game met saaie gevechten erin. AC is leuk maar elke stad en elk district moest je steeds weer dezelfde opdrachten doen en de gevechten waren ook niet meer dan blokken en counterattacken om vervolgens 100x dezelfde kill animatie te zien.

    Begrijp me niet verkeerd, al deze spellen vind ik nog steeds wel goed! Maar zoals je leest is er op elk spel wel wat aan te merken. Op DMC is het misschien het camera werk en het niet vloeiend lopen van de characters maar de actie en gevechten steken echt brilliant in elkaar! De actie en geweld is echt over de top en vijanden op een "stijlvolle" manier verslaan blijft uitdagend. Voor mij wordt DMC4 ook een must buy net zoals Ninja Gaiden en Assassins Creed :)
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet vloeiend lopen? In de demo vond ik het er prima uitzien.
    Ben nu de GT review aan het downloaden.
     
  3. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Leuk voor je maar over dit soort zaken word hier niet gepraat
     
  4. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm xD
     
  5. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij bedoelt dat wanneer de camera ineens de andere hoek in schiet, dat je dan weer ff je weg moet vinden
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik ga hem zometeen halen in Delft bij Dimensionplus. Heb hem net besteld en kan hem nu komen ophalen omdat tie op voorraad is. Ik laat wel weten als ik hem heb.
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke winkels zouden gesloten moeten worden om eerlijk te zijn? :confused:
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    waarom dat nou weer :confused:, omdat ze toevallig een spel weer eerder verkopen dan een andere winkel ?
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dat nu weer voor onzin?
    Futurezone doet het ook met de meeste games.

    Als jij een game kan ophalen eerder dan de releasedate vind je het toch ook fijn of niet?

    Anyway net de Futurezone gebelt maar die zeggen ook pas vrijdag |:-
    Beetje jammer.

    Maar als iemand hem toch kan halen daar let me know :)
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ga je ergens anders druk over maken wat boeit het nou of iemand de game eerder of later krijgt. Waarschijnlijk ben je gewoon jaloers ;)
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteraard en daarom juistem haha. ;) Als iedereen de game tegelijk heeft vind ik dat leuker, maar ieder z'n eigen mening daarover, ik had Guitar Hero III ook een week voor het oorspronkelijk verkocht mocht worden, dus eigenlijk zit ik zelf ook verkeerd.

    Trouwens, heeft iemand ook de review van PU over Devil May Cry 4 gelezen ? (PU Deel #169 van Jan. 2008). Vond het een ijzersterke review. ;)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zoals gewoonlijk komt Eurogamer weer met een kritische, maar prima leesbare review. Ouch 7/10, maar ik kan niet zeggen dat de beargumentatie in de review oneerlijk is. Daarom vind ik Eurogamer persoonlijk zo goed, ze weten vaak de vinger goed op de pols te leggen en de voor- en nadelen bij games te benoemen die mij ook zouden opvallen.

    Vraagje, bij de reacties lees ik terug dat de 360 versie "goedkoop" zou zijn, is dat ook zo? Volgens mij betaal je er hier toch ook zo'n 60 euro voor, of niet?
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  13. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is de ps3 versie iets duurder 65 euro ofzo, dus eigenlijk zeggen ze het verkeerd om :cool:
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem vanmiddag gehaald bij Dimplus in Groningen :)
    Zit nu bij de 2de boss op Normal (Devil Hunter) ga nu aan mn 3de poging beginnen, kreeg hem net niet neer :mad:
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Jorrit, hoe zit het met de combo's?
    Ik neem aan dat er heel wat meer aanvallen komen dan alleen die 2 (met je zwaard, er waren er meer, maar als je Y goed timed krijg je er 2) uit de demo?
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik ben net thuisgekomen met het spel}:]. straks maar even testen na het eten}:]
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Er zitten een stuk of 4-5 Y combo's in, die je kunt uitvoeren door lange of korte pauze's te houden bij het drukken op Y. Heb zelf nog niet 1 erbij gekocht maar al wel een extra move waardoor je vijanden langer in de lucht blijven en dubbel jump. 2de baas nu net neer, ook bij deze kan je de devil bringer weer gebruiken en ik moet zeggen het is een stuk bruter op deze boss dan op Berial (de boss uit de demo).

    Zit nu alleen in een bonus missie waar je de stylish meter omhoog moet krijgen zonder een aanval te doen?? Je zit in een kamer met 1 ijsdemon en 2 van die poppen. Ik heb al geprobeerd die ijsdemon de poppen te laten raken met zijn aanval maar nog zonder succes :mad: iemand een idee?
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup yup en ben zeer tevreden over wat ik erin lees! Hoop de mijne deze week nog tekrijgen! Ben benieuwd even mijn weekend verknallen 8)
     
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    In totaal in het spel, of tot nu toe bij jou?
    Klinkt zeer vet allemaal.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In totaal weet ik echt niet, ik heb Nero zijn Devil trigger ook nog niet eens geunlocked en alle wapens van Dante hebben ook weer combo's

    Denk dat er evenveel combo's in zitten als Ninja gaiden, en in DMC4 zien de combo's er zeeer vet uit :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina