1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, je leest het goed. Een nieuw deel van Brothers In Arms voor de Xbox 360. Na 2 succesvolle titels (Brothers In Arms: Road To Hill 30 en Brothers In Arms: Earned In Blood) besluit Gearbox een vervolg te maken.

    Maker van het spel: Gearbox
    Uitgever: Ubisoft
    Release: Jan - Maart 2008

    Nieuws:


    Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes/Trailers:
    [gt]22055[/gt]
    [gt]22053[/gt]
    [gt]22004[/gt]
    [gt]19902[/gt]




    Wat verwachten jullie van deze game? Het ziet er in iedergeval erg stoer uit.


    Deel 1
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tyrant ze zijn toch van de 101ste airborne division?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jup, als het inderdaad de 502nd is wel ja.
    Dat zou dus ook betekenen dat het grootste deel van het spel zich niet in Arnhem afspeeld, maar in de omgeving van Eindhoven/Son/Breugel aangezien de 101st daar geland is.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt.

    zat net te kijken ik heb bijna van de helft van al mijn totale berichten in het bia topic geplaatst,
    (volgens mij zit ik echt op de game te wachten) :D
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit spel ga ik denk ik het meest spelen in 2008. Deel 1 echt kapot gespeeld. Deel 2 eigenlijk amper gespeeld omdat ik toen al mijn 360 had. Deel 1 vond ik toch wel een van de betere games op de xbox. Ik kan hier ook echt niet op wachten hoor dus als het zover is voeg ik je wel toe dan gaan we mooi elkaars team proberen af te schieten. :)
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    De release datum klopt niet. Hij wordt niet gereleased voor 1 april 2008.
    En het speelt zich idd. af in omg. Eindhoven.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat lijkt me nog het leukst, dat je Nederlandse straatbordjes tegenkomt en meer van dat soort dingen. Voor de rest lijkt het me niet een titel voor mij. Ik ben persoonlijk niet zo strategisch ingesteld.
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik woon in Eindhoven en herken de straat uit de eerste trailer. Het is zo tof om te zien hoe alles is nagemaakt. Geweldig gewoon.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Serieus? :'-(

    Hoop niet dat GTA4 en BIA tegelijk uit gaan komen, dan zal ik echt een paar weken vrij moeten nemen :p.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe zullen ze de controllers doen, zoals bij RSV linker trigger cover zoeken of zou het meer GoW zijn??
     
  11. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet linker-trigger denk ik, daar zat in de vorige games namelijk het teamcommando gebeuren
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    daarom juist, misschien linker button??
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    De pic's in de startpost doen het niet meer, en de layout is verpest? Hoe komt dat?
     
  14. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    De release datum in de startpost geeft aan dat het spel dus nu ongeveer zal uit moeten komen? Klopt dat wel?
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg er steeds meer zin in, eerst dacht ik van ik laat deze wel schieten omdat ik nu helemaal uit de WO II vibe zit na COD4. Maar nu ik een paar nieuwe flimpjes en previews heb gezien/gelezen zit ik weer met heel mijn hard te wachten op deze game.
    Het mooie is dat ik hem niet hoef te kopen want mijn vader koopt hem, ja je leest het goed, hij is namelijk ook een enorm BIA fan! :D
     
  16. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je nog es een luxe pa. Maar goed release date zelf maar ff opgespoord kan alleen niks anders vinden dan Q2 dus dat duurt nog wel eventjes.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja hij is nog steeds TBA, maar midden February is de Game Developers Conference en gearbox kondigd groot aan dat ze komen en dat hij waarschijnlijk speelbaar is.
    Dus dat is een een perfect moment om de release datum bekent te maken.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Er is bekend gemaakt dat hij in het financiele jaar 2008 komt, dat betekent tussen 1 april 2008 en 1 april 2009.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    OMG, wat zou het een drama zijn als het tegen GTA4 moest concurreren, dat gun ik de game niet. Ik weet zeker dat ik ze alletwee ga halen, maar er zijn natuurlijk ook zat gamers die keuzes moeten maken, en dat is vast in het nadeel van BiA.
    Ik zit stiekem meer te wachten op BiA dan GTA.
     
  20. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt sowieso na het fiscale jaar 2007, dus hij zou eventueel, ga er niet van uit, ook nog na 1 april 2009 uit kunnen komen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina