Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het COMPLEET eens met Tyrant, ik keek echt uit naar deze game, maar na 3 assassins werd het hopeloos, ik heb het alleen uitgespeeld omdat ik er 60E voor heb betaald.

    Zooooo eentonig, totaal geen variatie, overbodige gebieden daar tussenin wat heel irritant werd.

    Het ''beklimmen'' van gebouwen bleef wat langer leuk, maar werd daarna ook boring.

    5.5/10

    hij ligt bij mij in de kast en komt er niet meer uit.
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat vond ik ook, maar je hebt ook mensen die het helemaal geweldig vonden en bijna alle achievements hebben gehaald.
     
  3. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik ook last van. Ik wil eingelijk de game nog een keer 100% completen.
    Maar heb ik hier zin in? Heb ik zin om al die onderzoeken te doen, alweer die gebouwen weer te beklimmen.. ?


    Nooh.
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    *steekt hand op* 1000/1000.
    Als je wat "anders" wilt zien moet je alles in Kingdom op gaan halen, dat is echt een prachtig gebied eigenlijk, vooral de ruines waar je een aantal vlaggetjes op moet halen. Daar viel m'n mond van open, mooier dan de rest van het spel.

    Edit: Voor de Lucy Achievement heb ik het spel nog een keer uit moeten spelen, maar dat heb ik gewoon snel gedaan, zo weinig mogelijk investigations etc.
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    heb t spel gekocht omdat ik er erg naar uitkeek.

    maar ben in jerusalem gekomen en heb t spel daarna niet meer gespeeld.
    Ik wil t wel weer eens gaan spelen, maar ik moet dan moed gaan verzamelen om t spel in me xbox te proppen. Ik vond m een beetje tegenvallen
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vond hem wel leuk, maar heb er 6 vermoord en moet er nog 3. Maar krijg hem er niet meer in me xbox. Helaas :mad:
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Aaargh wat een schijtgame. Ik word nu al gek van de besturing. Ook is er helemaal geen ondertiteling.

    Of het eentonig is dat weet ik niet, want ik ben net 3 uurtjes bezig. Maar dit spel is gewoon meer dan irritant.
     
  8. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Besturing moet je gewoon aan wennen, ik vond de besturing juist goed werken
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het enige wat mij stoorde was dat de game nogal eentonig was. De besturing vond ik erg goed.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hij doet echt nooit wat ik wil. :9 Maar is er geen mogelijkheid om subtitles te krijgen? Want ik snap nu zowiezo geen reet van het verhaal. :9

    Naja, ik snap het verhaal wel, maar in grote lijnen...
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Besturing was gewoon goed. Ben na mn 2de kill al opgehouden veel te saai. En die mensen die moeite hebben om het te verstaan koop een gehoor apa of zet je tv harder!
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik speel zo goed als altijd met een muziekie aan. Dit is het enige spel tot nu toe waarbij dat niet lekker uitpakt..
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou soms met het springen is het irri maar ik moet maar weer eens door gaan ik heb pas 1 big kill gedaan ....... pfff geen tijd de laatste weken.
     
  14. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ASSASINS CREED FTW!

    sow das gezegd O-) vond het zelf een geweldig spel het word inderdaad best eentonig na een tijdje.

    de graphics zijn het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien !
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Graphics...boeieuh! Ik speel Castlevania op XBLA, en dat vind ik ondanks de graphics echt veel leuker...

    Oja, en hoe moet je werpmessen stelen. :9 Ik weet nog steeds niet hoe? Van wie? Hoe moet je ze gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat kan pas na een tijdje, je ziet dan redelijk fors gebouwde kerels in steden rondlopen die je ook kan highlighten en als je hen eenmaal geselecteerd hebt kan je hun werpmessen pickpocketten.
    Ze zijn echt niet moeilijk te spotten, zeker niet in de poor districts, dus als je echt geen idee hebt welke ik bedoel zit je hoogstwaarschijnlijk nog niet ver genoeg in het spel. Om ze te gebruiken druk je op L D-pad (shortsword + throwing knives) en als je geselecteerde slachtoffer ver genoeg staat en je messen hebt zal je hem met X kunnen neerwerpen.
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf waneer krijg je die messen eigenlijk?

    ben nu bezig met de 2 en de 3 kill.
    vind dit een van de beste spellen die ik gespeeld heb en de steden zijn wel mooi weergegeven, dat combo killen lukt me ook voor geen meter zou vast aan mij liggen maar hoe moet dat nou precies ik snap er niks van??
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op X drukken, en op het moment dat jouw zwaard hem raakt nog een keer op X drukken.
     
  19. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie de post onder je. Je kan ze oefenen in de courtyard in Masyaf. Dan weet je precies hoe het moet. In een écht gevecht zijn ze moeilijker dan in de courtyard, maar je weet iig hoe het moet.
     
  20. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht al want bij dat oefenen lukte 't sosms nog wel maar verder is 't me maar 1 keer gelukt dacht ik en dat was puur mazzel.

    mare waneer krijg je die werpmessen nou eigenlijk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina