bij www.gcshop.nl staat er 28 maart. Tom Clancy's, Rainbow Six, Vegas 2 Action/Adventure €57,00 28-03-2008
Hier een interview op xbox360achievements.org http://www.xbox360achievements.org/news/news.php?id=688 Dus 7 februari nieuwe informatie? *)
sprintknop sneller schietende handwapens, en vernietigbare cover lijken me dan wel weer hele goede toevoegingen... nog meer macht als je aan de rapel hangt Maar om eerlijk te zijn lijkt de sprintknop me niet echt een goede toevoeging, het hele principe van rbs is gebaseerd op tactisch spelen, en samenspel in het team, door het sprinten lijkt me dat deze 2 dingen toch minder belangrijk worden (snel wegrennen als er iemand aankomt???)
Spint mogelijkheid zie ik zelf wel zitten , zou handig geweest zijn als dat in deel 1 zat bij bijvoorbeeld het level The Strip
ik denk dat je maar paar seconden kunt rennen. of je ziet een balkje wat weg tikt als je sprint. ik zie het wel zitten maar nog nergens te Pre-orderen
play-asia kun je hem al wel pre-orderen. Sprint knop hoeft van mij niet echt in rainbow omdat het toch meer tactisch is. maar voor een paar seconden rennen is wel leuk
Deze ga ik zeker kopen! Ik zit alleen te wachten tot bekend wordt dat hij regiovrij is, dan bestel ik hem bij Play Asia.
Ik dacht het wel ja...maar even vrij regelen voor 13 en 14 maart , kan ik het opvolgende weekend gelijk doorspelen