we hadden met TaPioNz erbij gwn gewonnen klaar weetje, Reason is ECHT niet zo goed als iedereen denkt.. onze host was 2-0 hun host was 0-2 zij hadden alleen 2 meer rondes gewonnen op onze host.. wij zijn dus minimaal op niveau van Reason, MET TrueExist erbij.. ik heb echt zoiets van Kom maar OP als we TaPioNz weer hebben/
Loco G O D: So we played these kids yesterday for the MB tourny; they picked Tyro and Escalation, of course. They camped like mad but they lost so whatever. Just when I thought it couldn't get any worse, an AOD douche thought he was clever, and naturally paid the price in full: Linkie
Ik ga em checken.. haha ik voorspel dat ik schreeuw om de tegenstander doof te maken viel mee, waarom post die sukkel dan niet die 2 op 4 ownage ? of andere zieke kills die wij maakten.. echt jonge wat een kneuzen... JEZUS NICK !! wat ga je BIJ me staan dombo, zo ging het verder Nano, zoek ff die 2 op 4 of vraag dat aan em ps vraag em mijn clocktower host ownage
hij heeft gewoon zijn goede actie erop gezet. SupreMe en ik hadden ze 2 op 4 en dat posten ze natuulrijk niet. Poesjes
OMG, jij gaat toch ook niet zeggen; Wij gaan iemand 2 op 1 taggen en vervolgens alletwee dood... Tuurlijk post hij alleen het goede filmpje.
nee maar ze zeggen wel dat ze ons geraped hebben heb was maar 1 ronde verschil terwijl IK meedeed. dat is wel heel knap aangezien ik zo hard zuig in GoW