Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ze na mn tweede kill. Het hangt een beetje af welke stad je doet. Ik geloof dat je ze na de Assassination van die maffe dokter in Acre.

2. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    eventjes ter verduidelijking,

je zorgt dat je de rechter trigger ingedrukt hebt (blokken) en op het moment dat een vijand je gaat slaan moet je op X drukken als hij je bijna geraakt heeft. je zult bijna altijd een instant kill hebben, zoniet liggen ze op de grond en kun je ze een paar klappen na geven

3. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat is de counter-kill :). De combo-kill is dat je iemand z'n zwaard wegtikt en mn vaak vrij gruwelijk afmaakt.

4. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    whaha 8) let maar even niet op mij ;) combo kill slaat altaïr twee keer maar maakt hem toch meestal niet af? of doe ik iets verkeerd ( op X houwen )

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh, ik heb de messen nu. Ik begreep altijd dat je ze meteen al kon krijgen...

6. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: gefeliciteerd ;)

niet dus :9 maar je hebt ze nu succes met spelen O-)

7. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Question, ik heb volgens mij net het spel uitgespeeld maar nu kan ik nog vrij rondlopen in die kamer. Gaat er nog iets spanneds gebeuren of is het gewoon afgelopen...zoja dan vind dat best bagger.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom verwacht iedereen een episch einde? 8)
    Het is een trilogie, het einde komt pas na het derde deel.

LotR 1 (de film) had ook een bagger einde, maar daar hoorde ik niemand over? :b:

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik baalde anders destijds wel toen de film half afliep en ik wist dat ik weer een jaar moest wachten. Denk dat toen de halve zaal vloekte.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, je baalde omdat je weer lang moest gaan wachten. Meer uit teleurstelling denk ik dus, niet omdat het einde zo k*t was. Dat is wel wat nu bij AC gebeurd.

Is eigenlijk alleen maar een goed teken als je vloekt bij een einde van een game/film/boek. Dat betekend dan dat het een goede ervaring moet zijn geweest, en dat je zsm verder wilt. :)

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de credits al gezien? Zo nee, dan moet je naar je kamer gaan en in de spiegel op Y drukken.

12. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    leuk credits bekijken

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spel echt in totaal 3 uur gespeeld oid... en elke weer als ik ga gamen 'zal ik AC erin stoppen? hmmm nee toch maar niet'

Deze game mist zeker een bepaalde funfactor.

14. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Ik kan mezelf er maar niet toe zetten om het spel uit te spelen.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had het op een gegeven moment hetzelfde probleem. Maar toch het spel met plezier uitgespeeld, dit omdat ik heel rustig aan deed en mij erin verdiepte. Toch, is het eentonig als hell. Maar als je dat door de vingers ziet, dan heb je echt een prachtspel om met plezier uit te spelen.

16. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ja ik heb het spel eigenlijk gewoon zo snel mogelijk uitgespeeld, begon op het einde zeker een beetje 1tonig te worden...telkens die torens en die citzens die je moet saven, werd er een beetje simpel van. Oh is er hier btw iemand die gek genoeg is om al die vlaggen te gaan zoeken, damn dat zijn er echt teveel!

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben afgehaakt, 2 assassinations voor het eind. Ben van plan het wel weer op te pakken. Toch is het zeker een teken dat het spel echt tekort schiet. Zoveel potentie, maar het is kennelijk toch deels wasted.

18. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik Masyaf, Acre, Damascus en 99/100 in de kingdom:mad:

19. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    AARCHH er scijnt een glitch te zijn dat je een bepaalde templar (of meer zoals bij mij) niet kunt zien en raken. Dan staat dat koffertje er wel maar geen ventje. Dat word dus geen 60 templars -_-

20. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    nog niks van gehoord :) heb je wel een betrouwbare bron, start het spel opnieuw op?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina