[Forza 2]Show Your Ride[Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    mooie Rx7..

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik moet echt meer op auction house en forzamotorsport.net kijken, want ik loop nu zoveel vette wagens mis.. Die Subaru is echt een pareltje.

3. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    haha.. nou ik kijk er ook niet vaak op.. ik houd op internet alleen mijn Verkopen in de gaten..

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wow, gelukkig is het forum een beetje geupdate zodat alle tuning garages hun hele aanbod posten in 1 thread. Lekker overzichtelijk als je een zooi wilt bestellen :).

5. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    HYPERMAX2 met een Y ipv een i (I)

Frutselen met metalic of andere effecten maakten het design eigenlijk alleen maar lelijker. Ik had een beetje geexperimenteerd maar dat leverde eigenlijk weinig positiefs op. Ik heb mij dus maar zoveel mogelijk aan het basic design gehouden met hier en daar wat eigen interpretatie.
    Ik post later nog een gele uitvoering.
    Ook nog later een roze Valentijns "lady uitvoering" van de Hypermax met de cherry blossom als extra.
    Dit is de bijna definitieve uitvoering. Nog enkele kleine puntjes op de i nog.

@ Kimi:
    Als hij af is dan gift ik de car aan jouw Kimi. Als je nog suggesties hebt over het design of zo, geef ff door. Dan pas ik het donderdag aan voordat ik de auto aan jouw "gift". De auto is door gift uiteraard unlocked. De kleurstelling is heel makkelijk naar eigen smaak aan te passen door de gelijkgekleurde strepen als groep van kleur te laten veranderen en daarbij de basis bodykleur daarna ook. Affijn ik neem aan dat jij dat wel weet. P.s. Verander het design trouwens naar eigen smaak en inzicht na ontvangst. Wel dan de advertentie aanpassen , spreekt vanzelf.
    Dan kan jij hem met jouw set up doorverkopen. Ik neem aan dat ik hem ook als reseller kan doorverkopen. Als je akkoord bent, maak jij de advertentie in de tuning marketplace op de Forza2 site en onze gamertags als personen die de auto verkopen? Vermeld dan als reclame jouw toptijd & jouw naam bij de tuning set up en mij naam als designer : kortom een coop tune/design. Ik heb nu even geen tijd ivm werkrooster. Als je een ander idee heb dan hoor ik het wel en passen wij het wel aan. No problemo.
    Ik verwacht dat de auto donderdag helemaal klaar is. Greetz.
    P.s.: O ja ik heb die carbon hood ingewisseld voor een Varis hood tbv het design. De gewichtstoename kan denk ik met andere lichtere velgen worden gecompenseerd.
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    Degene die geinteresseerd is kan dit alvast aangeven dan weten Kimi en ik ongeveer hoeveel auto's er gemaakt moeten worden.
    @ Arnaud: mocht jij ook een coop project willen doen geef maar een seintje. Lijkt mij inderdaad wel leuk. Volgende week of zo. Kijk maar.

Laatst bewerkt: 6 feb 2008
  6. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik vind de kleur stelling juist gaaf..

en heb jij al een TuningShop aangemaakt dan??

en ik ga hem denk ik in een bepaalde oplage verkopen. 10 stuks ofzo.... en ik kan de Setting wel ff aanpassen naar die andere hood.. zolang de auto maar A850 is, is het altijd goed..

heb trouwens zelf ook nog een Evo Design gemaakt.. meer in de Style van jou..

7. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Mooie veer.
    Nee nog geen tijd gehad voor tuning shop advertentie. Ik wil eigenlijk ook nog een uniek "Time attack" logo maken , heb een idee daarvoor. Een soort vizier kruis net
    zoals in een 1st person shooter game en dan jouw toptijd in cijfers met enkele kogelgaten erin. En daaronder klein Maple short reverse track logootje. Donderdag heb ik daar tijd voor, kan haast niet wachten.
    Zie PM

8. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me de link geven van de tuningshops waar jullie het steeds over hebben??

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  10. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks!!!

/ maken jullie trouwens ook auto's puur voor de snelheid?? want dan kan ik jullie eventueel van dienst zijn als testrijder meestal rij ik met onafgestelde auto's toch wel top 100 tijden als ik mijn best doe. als jullie interresse hebben wil ik me eventueel ook wel bewijzen in een online race.

11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    nou ik zou zeggen.. ga proberen een snelle tijd neer te zetten met wel een getunde auto(Kun je van mij kopen.. Snelste Evo op Maple Valley Short Reverse in de A-Klasse) foto's staan pagina 1 of 2 terug.. die witte..

staat de prijs ook bij..

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jeuj, heb vandaag veel auto's gekocht, heerlijk weer.. En ook weer wat verkocht.

13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ja ik zag dat je in de Gearbox Garage een hele bestelling maakte:p

14. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok is goed...ik had je al een friend request gestuurd...vanavond kom ik online koop ik de evo en zal ik mijn best doen een goeie tijd neer te zetten ;)

groetjes mike

misschien kun jij me toevoegen kimi want jij komt er om de een of andere vage reden niet bij te staan bij mij...

mijn gamertag is nutterd nl

15. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed.. Ik zit nu in oostenrijk, wintersport.
    Ik geef je wel een seintje ja.
    Laat maar even weten wat voor soort design je wilt maken.

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Hier ff Photoshoot met mijn pas gewonnen TME.. velen zullen hem niet hebben..

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mooi! :thumbs: Ik heb m ook ;)

18. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vet..hoe win je die?

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Alleen de besten van de besten komen in aanmerking voor zo'n auto, toch Kimi ;)

20. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan moet ik maar gaan oefenen en me bewijzen...ik ga forza nu opstarten...hopelijk is kimi er dan nog want wil graag een evo van hem kopen..die witte waar hij het over had...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina