Een vraagje over die kluizen opblazen.. als je een zaak heb overgenomen en er staat een kluis in.. moet je die dan ook opblazen voor de achievement alle kluizen opblazen?? of kan je die achievement dan niet meer halen? Safecracker 30 Crack ALL Safes kan je dus ook je eigen safe kraken?? @don juan, ja ligt voor 20 euries bij de dixons - superkoop vind ik
Een vraagje over die kluizen opblazen.. als je een zaak heb overgenomen en er staat een kluis in.. moet je die dan ook opblazen voor de achievement alle kluizen opblazen?? of kan je die achievement dan niet meer halen? Safecracker 30 Crack ALL Safes kan je dus ook je eigen safe kraken?? iemand aub?
Ja dat kan gewoon. Als jij een zaak hebt overgenomen, maar in die zaak nog niet de kluis gekraakt hebt, dan kun je dat alsnog doen.
tsja, ik heb het spel al tijdje niet meer in mijn bezit, maar volgens mij was er een lijst van alle winkels, pakhuizen en andere onderkomens. Naast het aangeven wat de functie van die winkel was, wat het opbrengt, staat er ook bij of je de kluis hebt gekraakt...
heb hem toevallig zelf vorige week besteld bij xboxhome.nl, die hebben hem gewoon nog. had er gewoon zin in omdat GTA nog zolang op zich laat wachten. had hem al op de pc uitgespeeld maar was wel een leuk spel en de achievements zijn ook leuk ben nu rustig alles aan het overnemen en wat respect aan het opbouwen dus vermaak me wel.
Ik vermaak me ook prima met deze game, vind em erg vet alleen de achievements zijn wel moeilijk haalbaar vind ik CC Hits - No Innocents 20 Corleone Challenges: Kill 100 mobsters before time runs out waar kan je die CC hits halen?
Ik heb die nieuwe achievements bekeken van The Godfather en kom tot de conclusie dat ze voor mij onmogelijk te halen zijn.
Oeh, Oeh, hoor ik jou daar nu makkelijk zeggen? Ik kan alleen geen level 50 meer worden en had ook nog alle kluizen, filmrollen en weet ik wat moeten halen voor ik op 835/835 zou staan. Dus als ik de game weer zou willen gaan spelen, had ik helemaal overnieuw moeten beginnen.
Wat moet ik me eigenlijk bij wapenupgrades precies voorstellen? En is er veel veranderd ten opzichte van de Xbox1 versie?