[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck dit.. heb ik gister mijn wii eindelijk weer terug gekregen van nintendo.. heeft deze geen problemen met het beeld maar kan deze weer geen internet verbinding maken om een of andere vage manier...

zo dus maar weer ninty bellen en hem wss opsturen.. (voor de 3e keer) :mad:

Edit: OMG het is niet te geloven maar na het resetten van mijn hele netwerk en alles opnieuw instellen doet hij het! :D:D yeah eindelijk een helemaal goede wii!!:D:D

Laatst bewerkt: 1 feb 2008
  2. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en ook de Wii gereserveerd hier in de buurt. Zijn best wat spellen die ik echt heel graag wil spelen, en voornamelijk Mario Galaxy. Die koop ik er ook als eerste bij. :9 En later Metroid Prime 3, Zelda Twilight Princess, Paper Mario, SSBB, Mario Kart, Okami, Zack & Wiki etc. O-)

Heeft iemand trouwens ervaring met de component kabel van Just-Works? Deze kost maar 10 euro, stuk goedkoper dan de officiële kabel dus. Maar vraag me af of je duidelijk verschil kunt zien..

3. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde zaterdag dat de dixons bij ons weer een levering wii's had gehad, welgeteld 4 !!! wat een lading :p. Ze hebben ook bijna geen accesoires meer.

Ik had zelf vorige week geluk ik had mijn vriendin naar media markt in capelle a/d ijssel gestuurd (rotterdam alexandrium) en die hadden er net 10 neergezet. Ze druppelen dus zo af en toe binnen

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Waahh! zo blij dat ik mijn wii weer terug heb! :D speel er nu bijna meer op dan op mijn 360...

en dat terwijl ik daar COD 4 voor heb :eek: :p

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat probleem heb ik bij de component kabel van de ps2/ps3 (werkt op beide). De officiele kost 24- en de third party 10,-

je zou toch verwachten dat iemand die dingen naast elkaar legt? Kan het alleen nergens vinden.

6. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah ik word gek van die mensen op marktplaats, telkens als ik denk een mooie wii aan de haak te hebben geslagen blijkt het een bedrieger te zijn.
    Ze mailen eerst heel vriendelijk hoeveel het mag kosten, bank rekening nr etc.
    en als ik zeg dat ik hem op wil komen halen mailen ze 'opeens' niet meer terug wat raar toch|:-

ik vrees dat ik er toch maar 1 moet pre orderen dan..

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zou dat soort dingen sowiezo nooit via marktplaats kopen. Is echt niet normaal meer daar, hoor daar zoveel over bedriegers. Eigenlijk schandalig dat de Wii nu nog steeds zo slecht verkrijgbaar is. Geen één winkel heeft een Wii en overal kom je op wachtlijsten te staan. :eek:

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ach je moet de juiste mensen kennen :cool:

Het si niet zo heel vreemd dat er nog steeds tekorten zijn, Nintendo gaat de productie niet verhogen. Want als ze nu de productie gaan verhogen zitten ze over een aantal maanden met bergen Wii's die ze nergens kwijt kunnen omdat de tekorten vervult zijn.

En Kameo sinds wanneer zijn de avatar's al officieel 100x 100 :cool:?

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Sinds vanavond.

Zover ik weet zijn de Wii's hier in België vrij goed verkrijgbaar... .

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Is er al iets bekend over een EU release van Fire Emblem? Die wil ik toch wel graag spelen :D

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Bij de Intertoys waar ik werk hebben we nu al een reservering lijst van minimaal 20 (!) personen...
    We hadden eind December bericht gekregen dat eind Januari de voorraad weer op gang kwam.
    Tot op heden weinig van te merken. :)

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Hier in Rhoon hebben ze ze volgens mij gewoon liggen bij de Intertoys. Hellevoetsluis is niet zo ver weg. Ik zou ze even bellen om te vragen of ze er nog zijn en dan even komen halen...

13. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    kijk Taab aan jouw heb ik wat\o/
    ik kom voor school elke dag langs rhoon met de metro, dus ik ga snel is kijken.

14. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Godver, ik werd net gebeld door de winkel waar ik mijn Wii heb gereserveerd en ik mocht 'm komen ophalen. Kom ik daar vrolijk aan, vertellen ze me opeens dat je verplicht een spel (Paper Mario, Pokemon of Table Tennis) erbij moet kopen vanwege een deal met hun leverancier uit het buitenland ofzo. Ik ben 2 keer eerder langsgeweest en dat is mij niet verteld. Werd ontzettend boos daar, maar hij verdomde het om mij die Wii te verkopen zonder een van die spellen erbij. Heb m'n reservering geannuleerd en m'n geld terug geëist.

Klotezooi, mag ik weer op zoek... :mad:

15. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    bizar, je zou het eigenlijk aan nintendo moeten mailen, want volgens mij kunnen ze dat niet maken

16. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zei ik ook al, maar ze zeiden dat het een deal was tussen de winkel en een of andere leverancier in Engeland. Anders zouden ze die Wii's niet krijgen. :confused:

Maar goed, ik heb 'm uiteindelijk toch opgehaald. Was het er absoluut niet mee eens, maar ik had ook geen zin om nog weken te wachten bij een andere winkel. Heb m'n Paper Mario gelijk doorverkocht voor 40 euro aan iemand hier in de buurt. Dus ik was uiteindelijk maar 3 euro meer kwijt dat ik van plan was.

Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  17. Indo

Indo RPG-style gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @PhoenixNL
    Welke winkel was het ?
    Ik zoek ook al een tijdje de wii, maar nog geen succes...

18. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Next Level in Amersfoort.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Media Markt in Rotterdam Alexander krijgt als het goed is elke week of eens in de twee weken een aantal Wii's binnen, tenminste, dat zei een medewerker.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Was gisteren even bij de gameshop ( COD4 PS3 ) en daar hadden ze een grote lading Wii's binnen gekregen.
    Dat was bij Gameshoptwente in Hengelo.

Op de meeste dozen zag ik al een pre-order papiertje zitten.

Deel Deze Pagina