De kids zijn net zo gek van de net aangeschafte XBOX360 als hun pa. Ze spelen alles, maar hebben toch een voorkeur voor Nederlandstalige XBOX360 games. We hebben inmiddels Viva Pinata en Crash of the Titans in het Nederlands aangeschaft. Het is echter voor mij niet altijd duidelijk bij aanschaf of het spel daadwerkelijk in het Nederlands is, of dat alleen de tekst op de hoes dat is (bij de Nintendo DS hebben we hetzelfde probleem). Ik ben dus op zoek naar (bevestigde) Nederlandstalige XBOX360 games. Wie heeft een lijst? Of weet iemand hoe ik/waar ik dat vooraf kan checken? Dank!
maar niet altijd. Taal van het hoesje biedt ook geen zekerheid , bijv The orange box heeft een nederlandstalige hoes maar is volledig engels gesproken. Ik heb ff zon 20 hoesjes bekeken maar kan geen logica erin ontdekken. Sommige nieuwee games staat het netjes op (assasins creed, Fifa08, orange box) ander niet (COD4, Guitar Hero III) kun je niet zien welke talen ondersteund worden per game op xbox.com?
baas in eigen bos en bee movie the game die laatste vind ik zelf wel leuk mooie beelden en leuke gameplay en je hebt ook nog cars,die kleine van mij is alweer 5 maar nederlandstalig vind hij toch het leukst en pa speelt wel cod4
denk dat je met Disney Pixar games zoals Cars trouwens wel goed zit qua nederlandse taal ondersteuning
Was nog een hele rel over het feit dat men Viva PiƱata niet in het engels kon spelen als je je 360 op Nederlandse Taal had staan.. Dus dat spel kan je ook 100% zeker Nederlands spelen
fifa 08 ook compleet nederlands. Niet eens een engelse optie. Verder Viva Pinata. En dat is toch zeker wel een kindergame.
Harry Potter and the Order of the Poepnix. Even een weekje flink gamen en je hebt 1000/1000 like me en DulleNL. \o/
Elk PAL spel heeft Engels als optie, het ligt er gewoon aan waar je je location hebt ingesteld op je 360. Tip voor als je Nederlandse games wil spelen, zorg er wel voor dat je bij je xbox account Nederland als locatie hebt ingesteld...
helemaal mee eens, ik heb zo en zo een hekel aan dingen die naar het nederlands zijn vertaald, en ik geen optie heb om het naar engels tezetten. kijken voor games zoals viva pinata is het misschien wel handig, maar geef dan tenminste de optie om het naar het engels te zetten. zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Avatar burning earth is volgens mij ook nederlands, en makkelijk 1000punten. maar verder echt een bagger spel.