[PS4] [ps2] aparte/bijzondere/gedenkwaardige/cult games gezocht

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 3 feb 2008.

1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dits is misschien wel wat

http://www.insidegamer.nl/playstati...id-The-Essential-Collection-aangekondigd.html

Ik ga hem zelf niet kopen, ik heb deel 1 op de Gamecube, Substance en Snake Eater heb ik ook al.

Killzone vond ik best een leuke shooter. Zelfs online was ie leuk, alleen kon ik de vorige keer niet meer online komen. Voor die paar euro dat ie 2e hands te koop is zou ik hem niet laten liggen. Ik heb deze ook nooit uitgespeeld, maar dat ga ik nog wel een keer doen voor Killzone 2 er is.

Ik zou alleen niet teveel games kopen, dat heb ik ooit is gedaan omdat ik lange tijd thuis zat, de helft van de games amper 10 minuten gespeeld, zonde van je geld.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Online vond ik dit echt een toffe game :). Single Player heb ik wel uitgespeeld maar vond het niet echt een geweldig verhaal, einde is ook lam imo.

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    In het kader bijzonder/apart
    We love Katamari

Heb bij vrienden van me heel wat opgerold :D

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Heb er nu idd al veel te veel. Je kent het wel: nieuw apparaat en dan ook nog een spotgoedkope games.

Bericht ziet er goed uit, echter voor welk platform is dit?

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de PS2.

Is deze nu ook officieel voor Europa aangekondigd? Vet! Ga ik zeker halen!

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die ga ik ga ik dan ook zeker halen, al vraag ik me af wat een 'director's cut' voor een spel inhoudt.

Gisteren begonnen aan FFX. Vet, mega, super, intens etc. Heerlijk spel :)

edit: iemand ervaring met soul reaver 2? Ik vond deel 1 echt super!

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Soul Reaver 2 is ondanks deel 1 een aardige game. Ik meen me te herinneren vroeger een demo ervan gespeeld te hebben. Ik denk dat de gemiddelde reviewer het een 7 zou geven.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    8.1 zelfs. Dat zegt genoeg over de game zelf. Ik heb me er wel mee vermaakt vroeger (demo). Hetzelfde geldt voor de game Dark Cloud, die was dacht ik al door Kameo gepost. Die demo heb ik zóó vaak gespeeld. Ik vond het zo leuk. Een dungeon in, nieuwe items verkrijgen, stadje zelf opbouwen etc.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Moest je dat nou echt zeggen? Heb de game ooit eens gehuurd voor een paar dagen en ben ongeveer tot in de helft geraakt en vond het echt een vette game. Heb dan dus ook nooit het einde gezien en echt spijt dat ik die game nooit heb gekocht. FFX-2 heb ik echter bij de release gekocht en was altijd al benieuwd wat er nou in de X was gebeurd.

Dus heb ik FFX dan maar 2de hands gekocht, verwacht hem eind volgende week in m'n bus. Hopelijk heb ik hem uit voor dat Lost Oddosy uit is :+.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En heb je hem al uitgespeeld? ;)

Shin Megami Tensei: moeilijk aan te komen aan die games!

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, moet hem nog ontvangen. Verwacht de game morgen of maandag in m'n brievenbus. Ook heb ik de savegame niet meer, dus dat zal van nul af aanbeginnen worden (dat had ik sowieso gedaan).

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is ook wel een must met een rpg. De helft weet je toch niet meer.

Ik heb net Shadow of the Collosus Limited edition gekocht! Gisteren ICO LE binnen gekregen. Twee supergames....tenminste ICO is aandoenlijk en heeft een ongekende sfeer. De hoes is alleen wel wat beschadig. Ga tzt op zoek naar een perfect exemplaar.

14. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Kevin, als je houdt van RPG's mag de Shadow Hearts serie ook niet in je collectie ontbreken. Vooral het 2e deel covenant is een aanrader en het is turnbased (met judgement ring).

Shadow Hearts
    Shadow Hearts Covenant
    Shadow Hearts From the New World

Verder heb ik zojuist een oude Konami hackandslash titel voor 15 euro op de kop kunnen tikken die in de budgetbakken van Bart Smit lag, The Sword of Etheria. Geen echte hoogvlieger maar het japanse stijltje zal je bevallen. De intro alleen al is echt prachtig en de gameplay goed maar kan repetief worden.

Vergeet ook niet Maximo Ghost to Glory en Maximo Army of Zin (Ghost and Ghoblins in 3d). Echt een tof spel.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    SOTC al gespeeld? ICO daarentegen ben ik na een tijdje mee gestopt, omdat ik de controls icm de camera zwaar kut vond.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en bedankt he! Ik koop me echt lam in de ps2 games! Net weer een bod uitgebracht op Okami en God of War.

Dezen gaan ook zeker mee op de lijst.

Ik heb nu
    Ico
    Shadow of the Collosus (is onderweg)
    Final Fantasy X
    Final Fantasy X-2
    Final Fantasy XII
    Zone of the Enders
    Kingdom Hearts (onderweg)

en een wishlist van hier tot en met Tokio. Incl bovengenoemde games er nu bij.

Leuke is, is dat ik de ps2 games niet weg doe (tot nu toe deed ik alle games van alle consoles weg). Ik koop nu echt spellen die ik persé wil houden en ze brengen me toch te weinig op.

17. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem, ben nu ook echt aan het verzamelen geslagen. :thumbs:

Op mijn blog staat ook een verlanglijst def ---> http://blogger.xs4all.nl/pvds/archive/2008/02/11/351903.aspx

Mocht ik nog wat interessants vinden, laat ik het je vanzelfsprekend weten. Heb onderhand wel door waarnaar je op zoek bent ;)

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Thanks!

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Bij mijn lokale gameshop hebben ze iig Devil Summoner nieuw op voorraad.

http://digifan.nl/web/index.php

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die hou ik in gedachten!

net een bod gedaan op

okami, god of war, RE4 (op jouw aanraden), en devil may cry 3 samen.

edit: waarom zijn trouwens sommige hoesjes blauw en sommige zwart?

Deel Deze Pagina