[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    hebben is iets anders ;) ik was zelf ook niet imba ( karazhan / gruul gear )

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Especially in PvP, it is difficult to find a well-balanced amount of spell penetration. Against targets with no resistance, it has no effect (and as such is wasted). However, against targets with resistances, spell penetration is a powerful and, in terms of item values, cheap stat. Ideally, a caster should have exactly as much spell penetration as necessary to lower the target's resistance to zero.

In PvP, good spell penetration values are 40 (to counter Mark of the Wild) and 70 (to counter various single-school resistance buffs, such as the Paladin's resistance auras); these are usually enough. 20 will often do for 'occasional' PvP, that'll counter racial resistances, for example. In PvE, where only few mobs have resistances, especially with Curse of Shadow/Elements active, spell penetration has not much use, if any. Its not a bad idea to at least have a little spell penetration, if only just in case.

En voor resistance moet je hier ff kijken: http://www.wowwiki.com/Resistance

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Season 3 items niet imba? :eek:
    pala's die 5k white doen met berzerker is toch best imba vind ik. =P

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, ik loop in tier 6 rond. :<

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik in S1 met S2 wapens. ^^

Nieuwe UI trouwens, vind m erg strak :

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ff gestopt met WoW, kom misschien wel terug rond WotLK om een deathknight te rollen maar ik heb het op het moment echt gehad.
    De reden is dat ik practisch alles al gedaan of gezien heb op het moment, en de sunwell kan me weinig boeien omdat het lore-wise gezien een gigantische rape is (ja ik lees wel de quest descriptions).

Misschien dat ik met WotLK wel op een van de xbw'ers servers kom rollen, ik heb sowieso de tijd niet meer om in een high-end guild te zitten (4 a 5 dagen raiden, self-supplient, perfect gemming,2 classes en raidleader).

Naja veel plezier en tot WotLK, ik kom hier nog wel af en toe kijken voor wat advies aan jullie :+

7. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    season 3 vind ik niet imba omdat je er geen moeilijke dingen voor hoeft te doen. je iedere noob kan met een 1400 rating na zoveel weken wel 3/5 krijgen die andere 2 zijn mischien lastig ivm personal rating

tier 6 is daarentegen wel lastig te krijgen bijna elk item uit raid content is lastig te krijgen

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Die timers! wat zijn die? ik zoek nog een addon die alle timers heeft..
    Ik heb classtimers maar moet nog cooldown timers hebben en debuff balkjes voor mezelf, heb bijna standaart buff display.

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Hourglass2 denk ik.

10. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    yay heb me netherdrake, voor de purple gekozen omdat ie grijsachtig is en iedereen kiest onyx, dus dan maar deze :D wel lache man

leuke eind quest oook :eek: oow en had gewon 4 eggs in 15 min! ik moest ze hebben hahah :D

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Is het moeilijk om dat ding te krijgen? nooit echt in verdiept eigenlijk.

12. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0

Gratz!

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt simpel, ben er laatst ook mee begonnen. Morgen wordt ik exalted, ben er ongeveer anderhalve week mee bezig geweest, elke dag dailys. Eitje!

14. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je the netherdrake quest heb gedaan , krijg je dan ook de epic flight skill?

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Nee.

16. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In tegendeel. Je kan niet eens beginnen met de netherdrake quests voor je de epic flight skill hebt gekocht. Er is geen enkele manier om een epic flying skill te krijgen dan er 5k gold voor te betalen. Heb het zelf op 2 chars, gold verdienen = easymode.

17. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is minder . Heeft iemand dan nog goede tips om gold te verdienen, goede grind spots?

18. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    doe álle quest en dailys (eerst dailys dan weer questen) én mine/enchanting/skinning zjn leuke gold farm profs en de biggest gold mine is denk nog wel de AH :D

en nee is easy om netherdrake te halen, heb er 1 week over gedaan, mss nog wel korter :)

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, nu wil ik hem ook! :eek:
    Alleen gold is een probleem.
    AH is wel makkelijk maar je moet echt weten hoe enzo.
    Op een doordeweekse dag om 3/4 uur op AH zoeken is wel makkelijk geld verdienen.
    Alleen werk nu sins kort en kan niet meer. :<

20. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel me gewone flying mount , er zijn toch ook van die daily vlieg quests? waar kan ik die vinden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina