Err, ik denk niet dat ik iets over een 22'' scherm heb gezegt. En inderdaad de meeste maar iig recentelijke games kunnen op 1920x1200. Maar het ligt er maar net aan welke spellen je speelt Martijn, aangezien je wel wat moeite zal krijgen om bijvoorbeeld (vloeiend) Gears Of War op 1920x1080 met full AA/AF enz te spelen.
Maarja een 24'' scherm waar ik goeie ervaringen mee heb gehad is de HP W2408H, super scherp beeld mooie kleuren en geen ghosting waar te nemen. Je zou ook naar bepaalde Dell schermen kunnen kijken waar ik overal hele positieve verhalen van hoor, enige nadeel van de Dell schermen is dat ze niet in NL worden verkocht en je hem via een Ebay dealer zou moeten kopen. Maar met enige research kan je daar ook een betrouwbare vinden.
@Rolorob Als hij het heeft over een monitor van 1000 euro die te duur is dan zal zijn budget zeg maar 700 euro of iets dergelijks zijn (TS correct me when I'm wrong), waardoor ik hem niet aanraad om voor de IIyama te gaan. Aangezien je met zo een budget naar de ''high'' end schermen kan gaan kijken waaronder de HP W2408H.
Laatst bewerkt: 8 feb 2008