Er zijn uiteraad stukjes die tenenkrommend zijn, Lost Island bijvoorbeeld, hoewel die hitte errug leuk gedaan is, maar sommige levels en vooral in Egypte ziet het er lekker gelikt uit.
Klein vraagje, voor de Time Trail achievements kan je gewoon cheats gebruiken? Dit was namelijk ook mogelijk bij Legend.
Vraagje, wat is het verschil met Legend dan? Zijn in Anniversary andere levels? Want had legend volledig uitgespeeld 1000/1000 maar nu zie ik dat er 25O extra punten zijn? Hebben deze punten iets te maken met Anniversary of staat dit er los van? PS: En hoe zet ik een Spoiler, want heb trukje voor T-rex level met TimeTrial. PS2 en sorry als dit al gevraagd is
anniversary is een compleet andere game dan legend.. anniversary is de remake van de eesrte tombraider van 10 jaar geleden. die 250 extra punten van anniversary af ja.. dat komt omdat je die game downloaden of kan kopen in de winkel.. als je hem download krijg je er dus 250 punten,, als bonus zeg maar,,, een spoiler doe je zo Spoiler hier zet je dan je tip voor de trex neer DUS Spoiler JE TEKST,DAN AFSLUITEN MET [/SPOILER ]
Spoiler OKI Crystal Clear, thx Ik ga mij deze game aanschaffen of proberen te ruilen. En hieronder de tip dus, zou zo wel moeten lukken in Time Trial Spoiler On the level with the t-rex if a soon as you start the board you swim over to the waterfall if you go into it just right on the right side you can skip the whole level and go straight to the end.
Even voor de duidelijkheid: Het behalen van de IRON geldt vanaf het begin van één van de levels en niet als je een save in gooit en dat je later als het mis gaat weer terugkomt (niet direct terug naar de checkpoints). Of niet? Dit werkt namelijk wel met Good Show... Update: En omdat we toch aan het spoileren zijn: Spoiler ...en het werk, geweldig. Ook voor de secret achievements.. nice
Ook maar eens begonnen ermee, echt leuk spel. En in mij ogen moeilijker dan TR Legend En voor die Iron, gewoon aan elke checkpoint saven, en als je dood gaat gewoon load save. Werkt perfect zo
precies, zo doe je dat.. dan krijg je de achievements wel.. en ik vind anniversary een heel stuk moeilijker dan Legend.. en dat is stuk leuker want Legend was te makkelijk:b:
Inderdaad is ook leuker omdat je langer moet zoeken. In de Colleseum toch effe bezig geweest, hopelijk vanavond ben ik in Egypt
Ik ben nu bezig met Legend. Een erg vermakelijk spel! Ik heb vroeger ook veel Tombraider gespeeld, maar ik heb die nooit uitgespeeld omdat ik nog erg jong was. Wellicht dat ik na het uitspelen van Legend deze aanschaf!
Kan iemand mij helpen met het volgende: Spoiler In het laatste gedeelte van het laatste level uit Egypte heb je een ruimte met heel veel pilaren. Via de pilaren moet je een weg vinden naar de platforms verderop. Bij de platforms moet je iets in de muur stoppen om het hekwerk te openen. Nou lukt het mij het linker platform te bereiken, maar niet de rechter. Welke toetsen combinatie moet ik gebruiken van de grappel ipv recht door te springen, naar links te springen om een pilaar? Ik gebruik defaultsettings... Het lijkt mij X en dan de richting die je op wil, naar links lijkt mij, maar dat werkt niet...
thx, maar dat bedoel ik niet, mijn vraag is wat moet ik indrukken (lees: controller knopjes) om van de rappel (aan de muur) op die andere pilaar te komen? Elke keer schiet ik rechtdoor ipv op de pilaar aan de zijkant te komen.
Waarschijnlijk ben je nog iets vergeten of doe je iets verkeerd. Daarmee die filmpjes zeggen meer dan 1000 woorden. Ik had het soms ook voor dat ik iets over het hoofd zag.